R.Syke 15.10.2006 06:12:53 | |
---|
Agents meni tosiaan ansaitulle tauolle. |
R.Syke 15.10.2006 15:45:14 | |
---|
Agents meni tosiaan ansaitulle tauolle. Ja olivat näköjään siellä 6 vuotta :O |
Kuka katsoi eilen sen Juha Vainion laulujen konsertin? Oli tämä Agentsin pystö siinä tulkitsemasta Asavision tyylisillä silmälaseilla suoraan lapusta standardibiisiä, ei laittanut edes nuottitelineeseen vaan tavas lapusta sanoja, Huhhuh sanon minä. No toisaalta minä möykkäsin tuolla bänditoimintapuolella, kun meinasivat asettaa standardin siihen, että on käsittämättömän kova soittaja jos soittaa 2 settiä ilmaiseksi tai ainakin halvalla. Aivan täysiä pellejä ja eivät tajua hevon genitaalia alasta ja sitten ollaan ihan päälliköitä. Minäkin on olen yhden kitarasankarin mielestä poikanen. HOHO. Laitoin sen koko threadin jäähylle omasta koneesta, enkä mene sinne enää. Sopikoot keskenään kuka soittaa halvimmalla. |
Lennu 15.10.2006 19:24:21 | |
---|
Kuka katsoi eilen sen Juha Vainion laulujen konsertin? Oli tämä Agentsin pystö siinä tulkitsemasta Asavision tyylisillä silmälaseilla suoraan lapusta standardibiisiä, ei laittanut edes nuottitelineeseen vaan tavas lapusta sanoja, Huhhuh sanon minä. No toisaalta minä möykkäsin tuolla bänditoimintapuolella, kun meinasivat asettaa standardin siihen, että on käsittämättömän kova soittaja jos soittaa 2 settiä ilmaiseksi tai ainakin halvalla. Aivan täysiä pellejä ja eivät tajua hevon genitaalia alasta ja sitten ollaan ihan päälliköitä. Minäkin on olen yhden kitarasankarin mielestä poikanen. HOHO. Laitoin sen koko threadin jäähylle omasta koneesta, enkä mene sinne enää. Sopikoot keskenään kuka soittaa halvimmalla. Hohoo, mä kävin siellä vähän vielä jatkamassa. G#maj Ab |
R.Syke 15.10.2006 19:26:24 | |
---|
Katsoin. Katsoin myös n. vuosi sitten livenä Loirin vastaavan ja lähes vastaavaan bändin ( kitaristina Kosonen eikä Ikkelää mukana) Tulkinta oli Loirilla vahvaa...ilman laseja ja lappuja ;) |
Ukko 15.10.2006 19:50:13 | |
---|
....ilman laseja ja lappuja ;) Joo. Se on kauheeta kattoo kun solistilla on laput koko aika simien edessä. |
vesku.ka 15.10.2006 20:02:51 | |
---|
Joo. Se on kauheeta kattoo kun solistilla on laput koko aika simien edessä. Näin on ! Harmittaa kun meni tuo konsertti ohi. Piti nauhoittaa kun olin keikalla mutta unohtui laittaa tuo dikiboksi nauhoittamaan. Ei taivaaseen hevillä pääse. |
uruttaja 15.10.2006 20:10:59 | |
---|
Hohoo, mä kävin siellä vähän vielä jatkamassa. Mä lainasin sun nickiä siellä ja vi...tuilin ja poistuin paikalta.HOHO. |
jjussila 15.10.2006 20:12:39 | |
---|
Näin on ! Harmittaa kun meni tuo konsertti ohi. Piti nauhoittaa kun olin keikalla mutta unohtui laittaa tuo dikiboksi nauhoittamaan. Rapsutus alkoi myöhemmin, mitään maailmoja kaatavaa ei tullut esiin.... .. näin!?.. |
Sertzo S 15.10.2006 21:07:19 | |
---|
Harmittaa kun meni tuo konsertti ohi. Piti nauhoittaa kun olin keikalla mutta unohtui laittaa tuo dikiboksi nauhoittamaan. Sama juttu, kun sorruin ryyppäämään. Nyt kyllä taukoa moiseen pitää jo pitää.
|
aisa 15.10.2006 21:25:17 | |
---|
Aisasta saa pystön parhaan!!!!! kiitos luottamuksesta...X) minä tulen - I'm cumming |
KoskPaavo 16.10.2006 10:52:47 | |
---|
Kuka katsoi eilen sen Juha Vainion laulujen konsertin? Oli tämä Agentsin pystö siinä tulkitsemasta Asavision tyylisillä silmälaseilla suoraan lapusta standardibiisiä, ei laittanut edes nuottitelineeseen vaan tavas lapusta sanoja, Huhhuh sanon minä. No toisaalta minä möykkäsin tuolla bänditoimintapuolella, kun meinasivat asettaa standardin siihen, että on käsittämättömän kova soittaja jos soittaa 2 settiä ilmaiseksi tai ainakin halvalla. Aivan täysiä pellejä ja eivät tajua hevon genitaalia alasta ja sitten ollaan ihan päälliköitä. Minäkin on olen yhden kitarasankarin mielestä poikanen. HOHO. Laitoin sen koko threadin jäähylle omasta koneesta, enkä mene sinne enää. Sopikoot keskenään kuka soittaa halvimmalla. Ja se "En koskaan" meni aikalailla v-.--tuiks. "Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega. |
uruttaja 16.10.2006 10:54:13 | |
---|
Ja se "En koskaan" meni aikalailla v-.--tuiks. Täytyy myöntää että tulkinta oli hieman haahuileva. |
Qsine 17.10.2006 16:01:33 | |
---|
"Aarne...sinun tulee lyödä minun nenäluuni murskaksi! Kun nenä levenee, niin silmät siirtyvät lähemmäksi toisiaan!" |
Decker90 05.11.2006 00:22:08 | |
---|
Agents kuoli jo muinoin Topin jäätyä pois, sen jälkeen se on ollu sitä saman paskan vatkaamista uusilla arreilla ja tylsällä Kääriäisellä. Topi on tehny myös pelkkää savea lähdettyään Agentsista. Tässä on ihan pikkuisen sellaista "kateellisen kapinointia..." Itsekin olen sitä mieltä, että "Agents-ideologia"(Fbi-beat, A.aalto.. jne) on ehkä tällä hetkellä käsitelty. Sitä tosiasiaa, että mitä herra Pulliainen on kaiken kaikkiaan saanut aikaiseksi, on kerta kaikkiaan kiellettyä kritisoida! On aika monta lavaa, jotka kumartavat syvään ko. "Genrelle" henkensä pelastamisesta! Itse olen eri yhteyksissä Agentsin kuullut lukuisia kertoja, ja joka kerta sitä yleisölle ja faneille antautumista kadehtinut! Veljekset "Pulliainen" eivät ehkä Jorkan flirttailun tasoon yllä, mutta se muu musiikillinen ammattiaito jota he esittävät on sellaista josta monen leipääntyneen tanssimuusikon olisi hyvä ottaa oppia! Agents:issa se, että jonkun jutun on soittanut tuhansia kertoja ei tapa siitä "groovea", ja se on se juttu! "En syytä, enkä väitä...." |
Decker90 05.11.2006 00:28:45 | |
---|
"En syytä, enkä väitä...." |
Decker90 05.11.2006 00:53:00 | |
---|
"En syytä, enkä väitä...." |
Neljä Ruuvia 05.11.2006 04:05:17 (muokattu 05.11.2006 08:57:42) | |
---|
Kaikenlaista sitä tulee kirjoteltua... |
Sertzo S 05.11.2006 08:57:39 (muokattu 05.11.2006 08:59:51) | |
---|
Luin juuri kirjan nimeltään "Saanko luvan." Siinä oli paljon mielenkiintoista tarinaa mm. Agents-yhtyeestä. Olipa kuva, jossa pari arvostamaani kitaristikaveria soittelivat keskenään, joista toisen kanssa ollaan yhdessä eräällä äänitteelläkin. :) |
Prophet 06.11.2006 21:10:49 | |
---|
Luin juuri kirjan nimeltään "Saanko luvan." Siinä oli paljon mielenkiintoista tarinaa mm. Agents-yhtyeestä. Olipa kuva, jossa pari arvostamaani kitaristikaveria soittelivat keskenään, joista toisen kanssa ollaan yhdessä eräällä äänitteelläkin. :) Suosittelen myös elämänkertakirjaa Topi Sorsakoski: kulkukoira. Hyvät naurut irtoo monista jutuista (esim. Koiviston vaalikiertue ja tapaus, kun Lenita ja Helena Lingren kävelivät kadulla vastaan). |