Aihe: soinnut hukassa
1 2
Jucciz
14.10.2006 22:48:28
Et kai sä Jucciz oikeasti voi väittää, ettet muka tiedä miksi olet ne profiilissasi ilmoittamat 33120 jäähyminuuttia saanut. ;-)

Viimeisimmän jäähyn syy ainakin jäi täysin mysteeriksi. No, toivottavasti joku sai sen antamisesta suurta tyydytystä. Kyllä minä keksin muutakin tekemistä, jos tämä foorumi hetkittäin onkin osaltani read only -tilassa. ;)
>-)))> #11
« Rojuja · Soitteluita »
kimurantti1
14.10.2006 23:18:55
Viimeisimmän jäähyn syy ainakin jäi täysin mysteeriksi. No, toivottavasti joku sai sen antamisesta suurta tyydytystä. Kyllä minä keksin muutakin tekemistä, jos tämä foorumi hetkittäin onkin osaltani read only -tilassa. ;)

Hehe. :-) Eikö niiden jäähyjen mukana tule mitään perusteluja, tai edes parilla sanalla kerrota syytä miksi näin kävi?
Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain käyttäjänsä tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämäkin...
-Cale
14.10.2006 23:22:13
Hehe. :-) Eikö niiden jäähyjen mukana tule mitään perusteluja, tai edes parilla sanalla kerrota syytä miksi näin kävi?

Tulee tulee, aina ainakin mulla on mainittu että mistä syystä jäähy on tullut.
John Titor
15.10.2006 00:38:32 (muokattu 15.10.2006 00:43:12)

Mun jäähyviestissä käskettiin vaan pysyä pois metallipalstalta, vaikka en oo kirjottanu sinne mitään varmaan kahteen vuoteen. :D

No, haavat ovat jo arpeutuneet ja nousen kuin Felix-ketsuppi tuhkasta.

Luin ketjun josta Jucca-boica sai jäähyn ja sille ei ollut kyllä mitään aihetta. Eli tämä foorumi on menettänyt pisteensä myös moderaattoreiden osalta. Mitä helvettiä siis teen täällä? :D
Jos pelkästään runsas hidas harjoittelu riittäisi kehittämään nopean tekniikan, B. B. King pystyisi soittamaan jo 32-osia tempossa 300.
kimurantti1
15.10.2006 00:40:00
Eli tämä foorumi on menettänyt pisteensä myös moderaattoreiden osalta.

Moderaattorit on kyllä olleet viimeaikoina aktiivisempia kuin ennen. Mun mielestä se on vaan ja ainoastaan hyvä asia.
Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain käyttäjänsä tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämäkin...
Jucciz
15.10.2006 00:47:06
Hei, luin ketjun josta Jucca-boica sai jäähyn ja sille ei ollut kyllä mitään aihetta. Eli tämä foorumi on menettänyt pisteensä myös moderaattoreiden osalta. Mitä helvettiä siis teen täällä? :D

Valaisisitko tyhmää ja kertoisitko mullekin, mikä ketju se edes oli? :)

Ja kyllä, minusta täällä puhutaan kyllä jatkuvasti niin paljon pahempaa ja ala-arvoisempaa (jopa loukkaavampaa ja henkilökohtaisuuksiin menevämpää) sontaa, että olin jäähyn saadessani suhteellisen varma, että nyt joko jollakulla on a) huono päivä tai b) jotain henkilökohtaista minua vastaan. Sekä kohdat a että b ovat harmillisia asioita, mutta niitä seuranneet toimenpiteet olivat kyllä kohtalaisen ylimitoitettuja.

Omalta osaltani asia on kuitenkin selvä, enkä tahdo muistella pahalla. Tiukka kuri on vain ja ainoastaan hyvä asia - ainoastaan äkillisten kiukunpurkauksien kohde kannattaisi valita huolellisemmin ... tai sitten jättää kiukku laantumaan ja hakea vaikka jääkaapista kylmä olut.
>-)))> #11
« Rojuja · Soitteluita »
John Titor
15.10.2006 01:01:11 (muokattu 15.10.2006 01:01:27)

Valaisisitko tyhmää ja kertoisitko mullekin, mikä ketju se edes oli? :)

Ja kyllä, minusta täällä puhutaan kyllä jatkuvasti niin paljon pahempaa ja ala-arvoisempaa (jopa loukkaavampaa ja henkilökohtaisuuksiin menevämpää) sontaa, että olin jäähyn saadessani suhteellisen varma, että nyt joko jollakulla on a) huono päivä tai b) jotain henkilökohtaista minua vastaan. Sekä kohdat a että b ovat harmillisia asioita, mutta niitä seuranneet toimenpiteet olivat kyllä kohtalaisen ylimitoitettuja.

Omalta osaltani asia on kuitenkin selvä, enkä tahdo muistella pahalla. Tiukka kuri on vain ja ainoastaan hyvä asia - ainoastaan äkillisten kiukunpurkauksien kohde kannattaisi valita huolellisemmin ... tai sitten jättää kiukku laantumaan ja hakea vaikka jääkaapista kylmä olut.

Jostain kuulin että se oli se ketju jossa puhuttiin black metal -saundeista.

Ää, kunhan jätät hyvien tiluttajien mollaamisen niin puhut pelkkää asiaa. Rok on, moderaattoritkin erehtyvät.
Jos pelkästään runsas hidas harjoittelu riittäisi kehittämään nopean tekniikan, B. B. King pystyisi soittamaan jo 32-osia tempossa 300.
Jonttu
15.10.2006 06:12:53

Jostain kuulin että se oli se ketju jossa puhuttiin black metal -saundeista.

"Parhaat mikit blackmetalliin" - taikka joku vastaava ketju.
Crashy
15.10.2007 20:18:45
Eipä ole tuommosia sointuja tullu vastaan.. :P
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)