Aihe: Paljonko laneyn tf300:sta kannattaa maksaa?
1
Sintti
19.11.2003 20:50:21
siis sellasesta pari vuotta käytetystä (luetaan: luukutetusta!! ;).
oisko 300€ käypä hinta? saisin kyseisen vahvistimen testattavaksi
ihan itelle kotia ja treenikämpälle joksikin aikaa, ja sitten pitäs päättää, että ostanko.. :)
Humppaa taikka kuole...^_^
Solex
19.11.2003 21:42:04
Jos se toimii sinusta luotettavasti eikä ole rääkätty liikaa niin kyllä minä tuollaisesta 300e maksaisin, en muista OVH:ta mutta ehkä kannattaa pistää viitisen kymppiä lisää jos myyjä kiristää. Itse tykkään laitteesta kovin, koululla kun on TF200 ja sitä saa mielin määrin käyttää.
Väkivalta Lopettaa Vittuilun.
battery
19.11.2003 21:45:43
uutena toi tf300 on näköjään musikantissa 620euroo, mutta ei kyllä varmaan tosta 300sta enempää hirveesti kannata maksella ja kannattaa tosiaan testata tarkkaan, että tykkäätkö oikeesti niistä saundeista..minä en tykännyt kun kavereilla oli joskus noita tf-sarjalaisia...
to the eyes blue
Sintti
20.11.2003 16:09:50
voihan sitä säröä pistää jostain pedaalista sitten, jos se sen toosan oma särö ei miellytä. kunhan vaan ois ne puhtaat edes suunnilleen käyttökelpoiset... :) on muuten nyt tuolla viereisessä huoneessa se vahvari. ei pääse vaan testaan, kun kitara on treeniksellä.. :( no pitää käydä kohta hakeen se...
Sintti
20.11.2003 18:28:12
taitaapa olla että tuo laney saa uuden kodin nyt.. ;) oli nimittäin sen verran mukavan tuntonen mun mielestä.. drive särö varsinkin oli tooosi maukas.. ;D ja puhtaatkin tuntu hyviltä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)