Aihe: Jadesoturi
1 2
DaKiller
22.08.2006 10:01:55

http://www.jadesoturi.net/sneakpreview/

No niin, nyt löytyi jo traileri. Aika patsastelulta tuo mulle näyttää, mutta enhän minä mitään tajuakaan näistä lentelyleffoista.

En muuten ole koskaan jaksanut ymmärtää näitä hiipivä molo piiloitettu perse tyylisiä rainoja, joissa lennetään pitkin poikin ja hypitään puihin. Pelkkää tuubaa.
carnation
23.08.2006 13:25:12
En muuten ole koskaan jaksanut ymmärtää näitä hiipivä molo piiloitettu perse tyylisiä rainoja, joissa lennetään pitkin poikin ja hypitään puihin. Pelkkää tuubaa.

Heh. Samoilla linjoilla oikeastaan... kaikki ne on samanlaisia. Olihan tuo Jadesoturin traileri periaatteessa komea ja silleen, mutta eipä tuo tuollainen elokuva noin muuten kiinnosta. Sama se sille onko suomalaisia kuvioissa vai ei, henkilökohtaisesti tuon tyylin elokuvat eivät kiinnosta pätkääkään.
Mechanizm
30.08.2006 23:29:43
How will I laugh tomorrow when I can't even smile today?
Swan
30.08.2006 23:48:27
Joitakin ajatuksiani

http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=5927180

Missä ihmeessä pääsit tuon näkemään? Et kai vaan..?
Mechanizm
31.08.2006 08:15:01
Missä ihmeessä pääsit tuon näkemään? Et kai vaan..?

Et kai vaan mitä? :o)
Työn puolesta "jouduin" katsomaan.
How will I laugh tomorrow when I can't even smile today?
Mättöpiiska
05.10.2006 21:10:07
Minäkin pääsin katsomaan tämän ennakkonäytöksessä.

Lyhyesti sanottuna elokuva on upea mutta tylsä. Teknisesti se on huipputasoa aina lavastuksesta äänisuunnitteluun asti. Ensimmäinen suomalainen elokuva, jossa on täysin oma fantasiamaailmansa, joka on samaan aikaan futuristinen ja vanhanaikainen. Mutta se sisältö. Kerronta etenee hitaasti lähinnä visuualisuuden ehdoilla ja se tekee elokuvasta vaivaannuttavan. Jos tämän haluaa nähdä, niin älkää menkö väsyneinä katsomaan sitä. Itse meinasin nimittäin nukahtaa hahmojen toistellessa latteuksia taistelukohtauksien välissä.

Nyt joku näytti, että Suomessa osataan tehdä teknisesti hienoa jälkeä. Jonkun pitäisi vielä näyttää, että sisältökin on hanskassa...

Annan kaksi tähteä.
aikavaikea
11.10.2006 18:20:32
Näin tänään tv:sta Bleakin ja Ana Johnssonin musavideon, joka kai on jollain tavoin tuon leffan soundtrackia. Sellainen Ameriikan mallia oleva voimaballadi. Komea video ja tarttuva biisi, ei siinä mitään.
Well, the worst part of being old is rememberin' when you was young. - Alvin Straight

Osta täältä levyjä!
Tympee Huttunen
11.10.2006 18:57:52
Komea video ja tarttuva biisi, ei siinä mitään.

En vain ymmärrä, miksi se on tuossa leffassa.
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää syksyä:(
Raimo Luksusjahti
11.10.2006 19:13:36
Minäkin pääsin katsomaan tämän ennakkonäytöksessä.

Lyhyesti sanottuna elokuva on upea mutta tylsä. Teknisesti se on huipputasoa aina lavastuksesta äänisuunnitteluun asti. Ensimmäinen suomalainen elokuva, jossa on täysin oma fantasiamaailmansa, joka on samaan aikaan futuristinen ja vanhanaikainen. Mutta se sisältö. Kerronta etenee hitaasti lähinnä visuualisuuden ehdoilla ja se tekee elokuvasta vaivaannuttavan. Jos tämän haluaa nähdä, niin älkää menkö väsyneinä katsomaan sitä. Itse meinasin nimittäin nukahtaa hahmojen toistellessa latteuksia taistelukohtauksien välissä.

Nyt joku näytti, että Suomessa osataan tehdä teknisesti hienoa jälkeä. Jonkun pitäisi vielä näyttää, että sisältökin on hanskassa...

Annan kaksi tähteä.

jätkä vei jalat suustani mutta se siitä mun seksielämästä.
kaikista hauskin oli markku peltolan roolisuoritus kungfu-äijänä ei ois uskonu että sillä jalka taipuu muuhun kuin kävelemiseen.
se ois vähä sama ku lottoarvoja aulis sallinen paljastuis hirveeks krav maga-guruks!
sisältö jäi leffasta uupumaan totaalisesti.
sanokaa mitä sanotte, mutta tankki se on!
Mättöpiiska
11.10.2006 19:50:18
En vain ymmärrä, miksi se on tuossa leffassa.

Taisi olla lopputeksteissä, jos puhutaan samasta biisistä. Ei kyllä sopinut fiilikseen ollenkaan.
petrutsi
14.10.2006 00:15:55 (muokattu 14.10.2006 00:16:12)
HUIKEUS. Hiiteen syvälliset arvostelut. Tykkäsin. Tolkuttomasti. Soundtrack hankittava mitä pikimmin. Ui. Menkää. Katsokaa.

..ja tahdon oman kanteleen.
My balls and the end of humanity..how the hell are they related?
Definhel
14.10.2006 11:48:25
Juoni on pahimmanlaatunen kollaasi nykyaikaa ja kalevala-aikaa. Leffa on vielä niin lyhyt että se ei ehdi kertoa kahta tarinaa kunnolla ja kertoo näinollen kaksi tarinaa huonosti. Tietokone-efektit ovat karseita, dialogi ontuu ja tappeluleffaksi tässä ei ole tappeluita ollenkaan, ja ne vähätkin mitä on ovat aika kankeita.

Lavasteet ovat hienoja, ja ohjauskin toimii suurimman osan ajasta.
Jos oltaisiin keskitytty pelkästään kalevala-kiina puoleen, niin olisi saattanut tulla jopa helvetin hyvä elokuva.

Lupaava ohjaaja, mutta taisi haukata liian suuren palan ensimmäiseksi leffakseen.
Bassists of the world, unite!
carnation
14.10.2006 11:52:19
Kaveri pyysi eilen että lähtisin katsomaan tätä teatteriin saakka.

En lähtenyt.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
author
14.10.2006 19:12:33
Näin leffasta pienen pätkän jossain FST:n ohjelmassa ja näytti aika mielenkiintoiselta. Itse en juuri perusta tämänkaltaisista leffoista, mutta ihan piristävää että Suomessakin uskalletaan tehdä välillä erilaisiakin leffoja, eikä pelkkiä Levottomia tai jotain talvisodan Lottien rintamatyöstä kertovia leffoja.

En tiedä katsonko koskaan mutta laatu näytti hyvin korkeatasoiselta.
"I think if the devil doesn't exist, but man has created him, he has created him in his own image and likeness." -Fyodor Dostoevsky
wrshredder
14.10.2006 19:36:42
Taisi olla lopputeksteissä, jos puhutaan samasta biisistä. Ei kyllä sopinut fiilikseen ollenkaan.

Jaa se poppirämpytys mikä siinä mainoksessakin tulee. Juu ,se on järkyttävä! Ei sovi alkuunkaan..
THV-Klubi#52 Romantikkoitkijät#23 S.M.A.K - perustajajäsen
sikanaama
14.10.2006 20:18:54
Tämäpä vaikuttaa mielenkiinnolta. Luulin että tämä ois kiina-suomi eikä suomi-kiina leffa. Vois kyllä kattella viimeistään joskus.
Kaivan pyllyä ja kiroilen!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)