Aihe: Shock Tilt
1
Velli
13.10.2006 10:48:15
Tietääkö kukaan mitään kyseisestä bändistä? Kyseessä on siis Vaasassa(?) 80-luvulla perustettu Hard Rock bändi. Yhtye muutti jossain välissä kuulemma Ruotsiin, jossa yritettiin rakentaa uraa. Ilmeisesti mainetta ei kovin paljoa tullut ja homma tyssäsi lopullisesti siihen, kun yhtyeen manageri tappoi ja paloitteli kitaristi/laulajan, joka löydettiin myöhemmin jätesäkistä kaatopaikalta. Huumeilla oli ilmeisesti jotain osuutta asiaan.

Olen kuullut yhtyeeltä ainoastaan yhden kappaleen: Heaven Calls, joka oli mielestäni todella hyvä! Olisikin mukavaa saada tämä biisi jostain haltuun. Yhtye julkaisi biisin joko singlenä tai EP:nä, en muista kumpana. Biisistä on olemassa myös musiikkivideo. Löytyykö keneltäkään tätä biisiä tai jotain muuta Shock Tiltin tuotantoa missään muodossa?
Valokaari
13.10.2006 18:31:02

Mulla on vanha Alibi-lehti, muistaakseni vuodelta 1986, jossa on iso juttu siitä paloittelusurmasta. Manageri oli muistaakseni paloitellut ruumiin moottorisahalla ja herralla oli myös muita väkivaltarikoksia tunnollaan. Pahoittelut jos menee vikaan, en mä voi sentään kaikkea muistaa.

Shock Tilt taisi olla myös lämppäämässä Motörheadia joillakin Suomen keikoilla. Muuta ei nyt tule aiheesta mieleen.
Rok rok.
Mikko/DE
14.10.2006 10:44:36

Nezz
25.01.2007 22:31:21
Loistava bändi. "Heaven Calls" on huippuhyvä biisi. Käy kuuntelemassa:
http://www.youtube.com/results?sear … _query=Shock+Tilt&search=Search
Silvio Dante
25.01.2007 22:53:57
Shock Tilt taisi olla myös lämppäämässä Motörheadia joillakin Suomen keikoilla.

Olin ainakin yhdellä keikalla jossa Shock Tilt lämppäs Motörheadia, se oli Närpiössä. Joskus 80-luvun keskivaiheilla. Shock Tilt on myös mukana Too Hot Tot Rock DVD:llä
Ote Hemmon artikkelista: Beer Cunt Tavastialla 23.09.2006 "Raahattiin sammunut Silppuri kainaloista pihalle ja jätettiin se nojaamaan seinää vasten. Rai-rai. Kostea ilta."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)