nikomati 13.10.2006 19:51:05 | |
---|
Jaakkima on ihan turha tapaus. Jep. ja jaakko 24v seurustelee tätä nykyä melko varmojen tietolähteiden mukaan erään 17-vuotiaan turkulaisen neitokaisen kanssa. koskaan ei voi olla liian gay |
Keppis 13.10.2006 19:59:22 | |
---|
entiä. Jotain oleellista taitoo siltä jaakolta kyllä puuttuu, jos lähtee tekeen tollai itsestään "aktiivisempaa hahmoo". Toivottavasti kuulis tänään vähän kakin ja kumppaneiden mielipiteitä tilantee, kun tehtävä tais eilen loppua. Luppoaika pidentää elämää.
http://www.mikseri.net/fobia |
Osmo 13.10.2006 21:12:20 | |
---|
Jep. ja jaakko 24v seurustelee tätä nykyä melko varmojen tietolähteiden mukaan erään 17-vuotiaan turkulaisen neitokaisen kanssa. Ja määkun olin ihan varma että se pelaa ihan eri joukkueessa. Doh. Pixies. |
bastardo 13.10.2006 21:28:57 | |
---|
Toivon, että toi jätkä putoaa sunnuntaina. Riitelyn katseleminen voi tietysti joskus olla viihdyttävääkin, mutta en minä ainakaan halua mitään lyömistä tuolla jatkossakaan nähdä. Minä haluan. Ohjelma on ollut tähän mennessä aivan hiton tylsä, eikä talossa ole saatu aikaan minkäänlaista mielenkiintoista kanssakäymistä. Ja Mikan kämmiä ei tuollaiseksi lasketa. Subi työnsi lähtökohtaisesti jälleen kerran taloon täysturhia City-lehden deittipalstan täytetaviksia ja ainoaksi porukasta erottuvaksi Kaki-pellen. Oikeasti talossa pitäisi olla mahdollisimman paljon ristiriitaisia tyyppejä, jotka olisivat toistensa kanssa tukkanuottasilla 24/7. Sitten tuolla voisi olla jotain mielenkiintoistakin nähtävää tuon jonninjoutavan sohvalla löhöilyn ja halailun sijasta. Tuosta porukasta ei näköjään selvin päin irtoa mitään viihdettä ja paikatakseen tätä Subi on tällä kertaa aika mallikkaasti juottanut porukkaa. "It's good to be with you here. This a very prestigious festival, we are glad to be part of it. This song is therefore about fucking." - J. Homme |
nakke 13.10.2006 22:27:41 | |
---|
On se kiva katsella krapulaisia ihmisiä, kun itse on tuimassa kännissä. :) |
gasser 13.10.2006 22:39:28 | |
---|
On se kiva katsella krapulaisia ihmisiä, kun itse on tuimassa kännissä. :) Kerho reilu, se reilukerho on, kerho reilun - alehandron... Antakaa takki! Määkin olen kännissä. Köyhyys johtuu omaisuuden puutteesta |
NHR 13.10.2006 23:24:34 | |
---|
Ohjelma on ollut tähän mennessä aivan hiton tylsä, eikä talossa ole saatu aikaan minkäänlaista mielenkiintoista kanssakäymistä. Niin no, kuten sanoin: riitely vois sinänsä olla ihan "mielenkiintoista kanssakäymistä", mut mikään varsinainen nyrkkitappelu mun mielestä ei olis. Ja semmosen vaara näytti kyllä vahvasti pyörivän ilmassa ton Jaakon uhon ja tönimisen myötä. Ulos vaan, sanommä. "Have you noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin |
Jkob 14.10.2006 09:37:51 | |
---|
Niin no, kuten sanoin: riitely vois sinänsä olla ihan "mielenkiintoista kanssakäymistä", mut mikään varsinainen nyrkkitappelu mun mielestä ei olis. Ja semmosen vaara näytti kyllä vahvasti pyörivän ilmassa ton Jaakon uhon ja tönimisen myötä. Ulos vaan, sanommä. Ensin Jaakkoa moititaan siitä, että on tylsä ja väritön. Sitten mies tekee perisuomalaisen uroteon ja nyt ollaan häätämässä. Bb on selvästi Jalmaria vastaan. "Ei auttanut polakkeja Paavi, kun Jumala puhui kahdesti."
- tuntematon ajattelija |
Ensin Jaakkoa moititaan siitä, että on tylsä ja väritön. Sitten mies tekee perisuomalaisen uroteon ja nyt ollaan häätämässä. Bb on selvästi Jalmaria vastaan. Minusta se sen uhoominen oli aika tylsää ja typerää. Kun mies puhuu naiselle hävyttömyyksiä, se on seksuaalista häirintää, kun nainen puhuu miehelle hävyttömyyksiä, se on 9,95/min+ppm. |
Alpha 14.10.2006 20:44:25 | |
---|
Nyt olis "Kale Haluatko Miljonääriksi Ohjelmassa"-jutun jatkolle kysyntää BB-palstalla...:o) Deep Shadow??? |
Deep Shadow 14.10.2006 22:08:51 (muokattu 14.10.2006 22:09:14) | |
---|
Nyt olis "Kale Haluatko Miljonääriksi Ohjelmassa"-jutun jatkolle kysyntää BB-palstalla...:o) Deep Shadow??? Hittolainen... Kirjoitinkin sitä jonkun matkaa mutta se on eri koneella ja nyt olen kovin kovin kaukana siitä koneesta. Hämmentävän suosittu juttu tuli tuosta :D Mummun saappaassa soi fox |
Alpha 14.10.2006 22:49:23 | |
---|
Hittolainen... Kirjoitinkin sitä jonkun matkaa mutta se on eri koneella ja nyt olen kovin kovin kaukana siitä koneesta. Hämmentävän suosittu juttu tuli tuosta :D Niinhän se on...tuo aiheutti ihan myönteistä ja hilpeää palautetta BB-palstalla. Kovasti tuolla porukka tahtoo lisää... Toki joku muukin voi kirjoittaa jatkoa...mä en ainakaan osaa. Tai osaisin ja pystyisin, mut nyt ei vaan irtoa. Mutta jottei tämä nyt menisi ihan ohi BB:n, niin Miralle ja Janille vaikuttaisi olevan kehkeytyvän jotain. |
MV 14.10.2006 23:01:04 | |
---|
Onko Jepa lähdössä:( "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
Dunga 14.10.2006 23:03:27 | |
---|
Onko Jepa lähdössä:( Toivottavasti, vaikka onkin ärsyttäny Kaarlon lähdön jälkeen hieman vähemmän. Paskallakin on tekijänsä. |
Alpha 14.10.2006 23:37:37 (muokattu 14.10.2006 23:39:54) | |
---|
Onko Jepa lähdössä:( Ei ole. Joku väliaikainen masennus ja ikävä oli, mutta sen jälkeen ollu taas oma pirteä itsensä ja innolla mukana... EDIT:Se mua vaan vähän pelottaa, kun tytöt rupeaa olemaa puutteessa. Jenni siitä puhui makkarissa... |
Jkob 15.10.2006 02:29:43 | |
---|
Mika takasi. Jaakko paljasti tuntevansa janpan futistouhuista. Kolme vuotta pelannu samassa joukkueessa. Jaakossa piilee paljon potentiaalia, joka huutaa valjastamista oikeassa ympäristössä. (eli pieksee miehet ja iskee naiset) Edelleen, olen juovuksissa "Ei auttanut polakkeja Paavi, kun Jumala puhui kahdesti."
- tuntematon ajattelija |
Juugeli 15.10.2006 06:12:53 | |
---|
Sääh, toivottavasti on mielenkiintoinen viikkotehtävä seuraavaksi. Meinasin eilen jo lopettaa katsomisen kesken, mutta sitten pitikin katsoa loppuun, kun tuli se munkinsyöntikilpailu. Throw one at me if you want, hash head. I've got all five senses and I slept last night, that puts me six up on the lot of you. |
Dunga 15.10.2006 11:53:59 (muokattu 15.10.2006 11:54:07) | |
---|
Melko tuskaista kyllä tuo munkin syöminen nuolematta huulia... Paskallakin on tekijänsä. |
Kiljupunkkari 15.10.2006 12:54:03 (muokattu 15.10.2006 12:54:16) | |
---|
En tajua mikä kaikkia tosa Jennisä ärsyttää. Kun mies puhuu naiselle hävyttömyyksiä, se on seksuaalista häirintää, kun nainen puhuu miehelle hävyttömyyksiä, se on 9,95/min+ppm. |
Rattata 15.10.2006 13:31:54 | |
---|
Kuulemma siellä on taas puhuttu äänestyksistä. M.A.C.H.O. #11 |