Enemmän olen huolissani siitä, että miten treenaaminen sujuu jos bändissä on kauniimman sukupuolen edustaja ja vieläpä vetävän näköinen sellainen. Tuntuu vaan että saattaa mennä siihen että joka äijä kuolaa eikä soitosta tuu mittään Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua VIELÄKIN joka päivä |
King_V 14.10.2006 12:07:29 | |
---|
Enemmän olen huolissani siitä, että miten treenaaminen sujuu jos bändissä on kauniimman sukupuolen edustaja ja vieläpä vetävän näköinen sellainen. Tuntuu vaan että saattaa mennä siihen että joka äijä kuolaa eikä soitosta tuu mittään enemmänki soitan enemmän ku kuvittelen et sil saa huomioo ja arvostust... tosin meiä bändis oon ainoo äijä, enkä kovin vetävän näkönen... muijat soittaa vaa enemmä et ne ei joutuisi kuuntelemaan mun huonoja juttuja...X) In the end... ei ne sukupuolet oikeesti mitää vaikuta ... kaikki vaa pitää hauskaa... Forging dreams into the reality |
magpie 14.10.2006 14:16:06 (muokattu 14.10.2006 15:23:52) | |
---|
ja nyt o pakko kysyy et jos satut asuu turus ni meillä ois basisti haussa...=) hehe... Heh, harmi kun asun pohjanmaalla, nimittäin itsekin etsiskelen bändiä tällä hetkellä, edellä mainituista syistä johtuen. Mutta kiitos tarjouksesta! :) Never fall asleep -you won't wake up / Destroy the guillotine -before he does. |
Keppis 14.10.2006 14:55:51 | |
---|
Kuulostaa pelottavalta. Varsinkin parisuhteen mahdollisen päättymisen jälkeen bänditoiminta voi olla vaikeaa, kuvittelisin. Outoa ajatella jos olis tyttöjä bändissä. Nehän vaan valittais kassien raapimisesta ja piereskelystä tai siittä kun saapuu reeneihin kalsarit päälimmäisenä jalassa. Luppoaika pidentää elämää.
http://www.mikseri.net/fobia |
Spike 14.10.2006 15:09:43 | |
---|
Enemmän olen huolissani siitä, että miten treenaaminen sujuu jos bändissä on kauniimman sukupuolen edustaja ja vieläpä vetävän näköinen sellainen. Tuntuu vaan että saattaa mennä siihen että joka äijä kuolaa eikä soitosta tuu mittään Mä en o ainakaan huomannu mitään ongelmia, muutenkaan treenata niin kauhean usein, niin treeneissä ei ole paljoa paskanjauhamista, keskitytään enemmän soittamiseen. Clearly motivated by an unholy alliance.
Ostan: Single coil tai singlecoil-sized humbucker, DOD Buzz Box |
Pasifisti basisti 14.10.2006 15:42:50 | |
---|
Mä olen vaimoni kanssa ollut samoissa bändeissä seurustelun alkamisesta asti, eli noin kahdeksan vuotta (nykyinen taitaapi olla jo neljäs bändi). Ei ole tuottanut mitään ongelmia, mitä nyt välillä vähän riidellään bändikämpillä. Ainakin on helpompaa, kun molemmilla on samanlaiset intressit. Nykyinen bändi on sen verran tosissaan, ettei ole varaa ruveta riiteleen kotiasioista. Ne jutut jätetään ihan yhteisymmäryksessä kämpän ulkopuolelle. Tai no ainakin miltei aina ;) |
King_V 15.10.2006 11:25:20 | |
---|
Kuulostaa pelottavalta. Varsinkin parisuhteen mahdollisen päättymisen jälkeen bänditoiminta voi olla vaikeaa, kuvittelisin. Outoa ajatella jos olis tyttöjä bändissä. Nehän vaan valittais kassien raapimisesta ja piereskelystä tai siittä kun saapuu reeneihin kalsarit päälimmäisenä jalassa. Ei se hankalaa ollut ennen suhdetta eikä sen aikana. Mutta nyt kun suhde on ohi niin vlillä on vähä hyytävä tunnelma. Tosin ei naisten kanssa treenaaminen ole paha asia. Eikä naisilta ole oikeataan tullut valituksia kuin kerran pari... Ja kyllä muijia mielummin kattelee kun rumii äijii... Forging dreams into the reality |
Sertzo S 15.10.2006 11:57:27 (muokattu 15.10.2006 11:58:35) | |
---|
Mulla pääosin huonoja kokemuksia pändin sisäisistä seurusteluista. Rasittavia määrätyn kuunkierron aikana naisten kanssa ainakin ja pariskunnan riidellessä. |
Keppis 15.10.2006 12:27:01 | |
---|
Tosin ei naisten kanssa treenaaminen ole paha asia. Eikä naisilta ole oikeataan tullut valituksia kuin kerran pari... Ja kyllä muijia mielummin kattelee kun rumii äijii... Joo mutta jätkäporukka on aina jätkäporukka.
Luppoaika pidentää elämää.
Sertzo S 15.10.2006 12:38:19 | |
---|
Joo mutta jätkäporukka on aina jätkäporukka. Pändihommissa toimii ainakin paremmin pidemmän päälle. Riippuu toki paljon naispystöstä tuokin asia. |
King_V 15.10.2006 13:09:37 | |
---|
Pändihommissa toimii ainakin paremmin pidemmän päälle. Riippuu toki paljon naispystöstä tuokin asia. meillä ainakin pelitti vielä "normaali" olosuhteissa hyvin... no nyt kyllä ollut vaikeampi kausi mutta näissä olosuhteissa sen ymmärtänee... Forging dreams into the reality |
aarghto 15.10.2006 16:10:29 | |
---|
Seurustelusuhde hajoaa _yleensä_ helpommin kuin bändi. Seurustelusuhteen hajoaminen bändin sisällä vaikuttaa bändin toimintaan lähes poikkeuksetta. Onhan se turvallisempaa bändin kannalta pitää seurustelut erillään. Kai. tyhmyys on synti |
King_V 15.10.2006 17:12:39 | |
---|
Seurustelusuhde hajoaa _yleensä_ helpommin kuin bändi. Seurustelusuhteen hajoaminen bändin sisällä vaikuttaa bändin toimintaan lähes poikkeuksetta. Onhan se turvallisempaa bändin kannalta pitää seurustelut erillään. Kai. Mieti tilanne jos en olisi suostunut suhteeseen... (nainen siis teki aloitteen =D ) Olisi voinut olla toiselle aika tiukka paikka. kun ylensä se jää kaivamaan enemmän kuin epäonnistunut suhde... Tosin tämäkin voi olla kiinni henkilöstä. Forging dreams into the reality |
Keppis 15.10.2006 21:56:03 | |
---|
Mieti tilanne jos en olisi suostunut suhteeseen... (nainen siis teki aloitteen =D ) Olisi voinut olla toiselle aika tiukka paikka. kun ylensä se jää kaivamaan enemmän kuin epäonnistunut suhde... Tosin tämäkin voi olla kiinni henkilöstä. Minua pännisi kattella edellistä tyttöä jatkuvasti. Pännisi liikaa. Luppoaika pidentää elämää.
King_V 15.10.2006 22:24:01 | |
---|
Minua pännisi kattella edellistä tyttöä jatkuvasti. Pännisi liikaa. no kyllähän se joskus pännii... mutta lähinnä oon ilonen kun olen sen seurassa kun se on mahtava nainen ja on sitä vieläkin jonkin sortin tunteita... Forging dreams into the reality |
Keppis 15.10.2006 23:30:21 | |
---|
no kyllähän se joskus pännii... mutta lähinnä oon ilonen kun olen sen seurassa kun se on mahtava nainen ja on sitä vieläkin jonkin sortin tunteita... Itselleni tuo olisi kiusallista. Luppoaika pidentää elämää.
King_V 16.10.2006 10:01:07 | |
---|
Itselleni tuo olisi kiusallista. tuntuu olevan kiusallista sille tytöllekkin... ja nyt voivat kaikki jännittää huomenna siinä kymmenen maissa että ilmoitanko että en enää soita bändissä... kun huomisten treenien jälkeen päätetään jatkaako bändi samalla kokoonpanolla... Forging dreams into the reality |
opuh 16.10.2006 17:40:06 | |
---|
tuntuu olevan kiusallista sille tytöllekkin... ja nyt voivat kaikki jännittää huomenna siinä kymmenen maissa että ilmoitanko että en enää soita bändissä... kun huomisten treenien jälkeen päätetään jatkaako bändi samalla kokoonpanolla... Aamulla vai illalla? Tiedän sitten olla täällä katsomassa. Alkaa jo jännittämään. Hahahah |
NHR 16.10.2006 18:37:25 | |
---|
mä oon rakastunu bänditoveriini... hänen nimi on Paula. Ettei kuitenkin olis Pauli? :D No, asiaan. Tanssibändissä meillä on kokoonpanossa viime vuosina ollut kolme tai neljä vanhempaa äijää ja kaks nuorempaa tyttöä. Täytyy sanoa, ettei oo kyllä missään vaiheessa vielä tullu mieleenkään yrittää näitä tyttöjä "iskeä", vaikka oikein nättejä ja mukavia neitokaisia ovatkin, ja vaikka itse olen ainoa poikamies porukassa. Ikäerotkin ovat niin suuria, että pelkästään siitä tulisi jo varmasti sanomista, enkä kyllä muutenkaan näe, että moisesta voisi mitään hyvää seurata. Vaan meikäläisen ulkoisen olemuksen huomioon ottaen eipä liene kyllä mitään pelkoakaan, että mitään sellaista pääsisi sattumaan, vaikka mielenkiintoa olisikin. Ja varsinkaan kun ei edes ole. Mut periaatteessa mä en näkis mitenkään mahdottomana ajatusta soittaa bändissä, jossa olis joku pariskunta mukana, jos osaisivat pitää omat mahdolliset ristiriitansa niiden bändikuvioiden ulkopuolella. Sitä en sitten osaa kyllä yhtään sanoa kuinka vaikeaa (tai ehkä jopa mahdotonta?) se käytännössä olisi. "Have you noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin |
King_V 16.10.2006 19:56:54 | |
---|
Aamulla vai illalla? Tiedän sitten olla täällä katsomassa. Alkaa jo jännittämään. illalla... ja täst tulee viel hirvee "online-dekkari" mihi kaikki jää koukkuu.... HAHAHAA! Forging dreams into the reality |