Aihe: Anonyymit GASiläiset
1 2 3 4 59 10 11 12 13122 123 124 125 126
Kaihua
14.10.2006 10:33:18
Luulis GASin vähän hellittäneen kun juuri hankin itselleni tokain straton. No ei ikinä! Nyt on vaan pakko saaha lisää stratoja!!!!! ARGH. Eikä ole rahaa :(

http://fender.com/products/search.php?partno=0131000306

Tuo voisi ehkä hillitä GASia..........
Tee niinku mä teen.. Älä tee.
Werihukka
14.10.2006 11:41:45

Hmm tämmönen olis varsin mukava sekoilukeppi:

http://video.google.com/videoplay?d … 55495805590520265&q=guitar+demo

Joku Mansonin custom made.
Jos modais johonkin halvempaan keppiin tommosen Korgin Kaos padin, näyttää sen verran häröltä toiminnalta että olis ihan must.

Mitäs helv...? :D

Ihme kikkailua :)
Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä!
cruel_destiny
14.10.2006 12:50:04
Hmm tämmönen olis varsin mukava sekoilukeppi:

http://video.google.com/videoplay?d … 55495805590520265&q=guitar+demo

Joku Mansonin custom made.
Jos modais johonkin halvempaan keppiin tommosen Korgin Kaos padin, näyttää sen verran häröltä toiminnalta että olis ihan must.

vittu mä haluun tollasen chaos padin... :O
I can't sing and I can't dance, still I know how to clap my hands!
Paby
14.10.2006 13:26:08 (muokattu 14.10.2006 13:26:22)

Thomannilla olis 311e... taitaa mennä meikällä hankintalistalle, heti quilttop lespaulin jälkeen... tai eteen. Hmm nyt tiedän mitä hankin jouluksi. 8)

http://www.thomann.de/thoiw3_korg_kaoss_pad_2_prodinfo.html
Christ, what would rock and roll be without feedback?
Ze Kink
14.10.2006 16:24:44

Niimmäki! Oli aika makee.
-keksikää mulle uus allekirjotus m.nettiin!
-Mie haluun keksiä!
-"Haluun yhden rasian jonka sisällä ois ötiäisiä. Ehkä."
-Toi!
cruel_destiny
14.10.2006 21:06:11
hmm... vois ensi kesänä rakennella osista kitaran, johon vetäis aukon tolle kaoss padille... :)
Ze Kink
14.10.2006 23:53:06 (muokattu 14.10.2006 23:56:29)
hmm... vois ensi kesänä rakennella osista kitaran, johon vetäis aukon tolle kaoss padille... :)

Mä mietin, että jos ehkä kuitenkin hommais ihan erikseen ja pitäis vaikka ständissä, niin vois käyttää kaikkien kitaroiden kanssa. Se vasta olis makeeta. Tokihan sitä on vähän vaikeempi ehkä käyttää, kun kitaran bodyssä sitä vois esim. pikkurillillä hiplailla, mutta who gare`s...

Tuollasta kitaraahan käyttää ainakin Matthew Bellamy (lienee kuuluisin niiden käyttäjistä).
Esim. noissa näkyy:
http://www.youtube.com/watch?v=26j8hbIxHnM (tässä ihan kunnolla käytössäkin)
http://www.youtube.com/watch?v=fJboMIjfrFU

Eikä ne hullut jutut sillä ihan pelkästään noihin Kaoss padeihin lopu.
-keksikää mulle uus allekirjotus m.nettiin!
-Mie haluun keksiä!
-"Haluun yhden rasian jonka sisällä ois ötiäisiä. Ehkä."
-Toi!
Timesby
15.10.2006 00:26:15 (muokattu 15.10.2006 00:53:44)

Nyt armeijassa vietetyn ja kitaroinnin suhteen hiljaiselon täyttämän vuoden jälkeen olen taas herätellyt kitarointiani henkiin. Ja samantien täytyy anonyymiksi GASilaiseksi liittyä :s Ensi kesän kesätyörahoilla pakko hankkia uusi kitara. Toki sen kitaran voi ostaa aikaisemminkin ja sitten täyttää sen aukon kesätyörahoilla :p Sen verran on kuitenkin säästöjä. Pääsisi jo keväällä kitaran makuun.

Hakusessa olisi kitara tyyliin Music Manin Luke, mutta sillä on liian suolainen hinta. Eli kitara, jossa olisi tallassa humppari hard rockia ja raskaampaa musaa varten ja kaulassa(ja keskellä) single coili laulaviin liideihin, jatsin pehmeyteen ja pitkään sointiin. Eli siis melko monipuolista vermettä. Hintahaarukka on väljä. Merkkipaaluna joku 700€.
Kammellinen talla semmoiseen pieneen venkuiluun tyyliin Thomas Blug. Ei mitään floikkahirvitystä. Menisi vain leikkimiseksi. Enkä näe sitä tarpeellisena. Mutta semmoinen talla, jolla saa vähän alas- ja ylöspäin.
Ja siis tottakai hyvä tatsi, hyvät nauhat, hyvän näköinen :) Vire pysyy ja intonaation sun muut saa kohdilleen. Nykyisessä halpalaisessa intonaatio on ihan persiillään koko ajan :s. Ja kielet rätisee, vaikka kaulaa oon ruuvaillu niin paljon, että enempää en uskalla.

Antakaa ehdotuksia valistuneemmat GAS toverit. Että tietää mitä testailla. Eikä ehdotusten täydy täyttää kaikkia yllä olevia kriteerejä. Olen avoin vaihtoehdoille.

Edit: Niin ja tappiniki eritoten tapharmonikit pitäis irrota kevyesti. Ne on niin makeita!
"Mr Rusk, You're not wearing your tie."
Rypsolisti
15.10.2006 00:43:51 (muokattu 15.10.2006 00:44:39)
Nyt armeijassa vietetyn ja kitaroinnin suhteen hiljaiselon täyttämän vuoden jälkeen olen taas herätellyt kitarointiani henkiin. Ja samantien täytyy anonyymiksi GASilaiseksi liittyä :s Ensi kesän kesätyörahoilla pakko hankkia uusi kitara. Toki sen kitaran voi ostaa aikaisemminkin ja sitten täyttää sen aukon kesätyörahoilla :p Sen verran on kuitenkin säästöjä. Pääsisi jo keväällä kitaran makuun.

Hakusessa olisi kitara tyyliin Music Manin Luke, mutta sillä on liian suolainen hinta. Eli kitara, jossa olisi tallassa humppari hard rockia ja raskaampaa musaa varten ja kaulassa(ja keskellä) single coili laulaviin liideihin, jatsin pehmeyteen ja pitkään sointiin. Eli siis melko monipuolista vermettä. Hintahaarukka on väljä. Merkkipaaluna joku 700€.
Kammellinen talla semmoiseen pieneen venkuiluun tyyliin Thomas Blug. Ei mitään floikkahirvitystä. Menisi vain leikkimiseksi. Enkä näe sitä tarpeellisena. Mutta semmoinen talla, jolla saa vähän alas- ja ylöspäin.
Ja siis tottakai hyvä tatsi, hyvät nauhat, hyvän näköinen :) Vire pysyy ja intonaation sun muut saa kohdilleen. Nykyisessä halpalaisessa intonaatio on ihan persiillään koko ajan :s. Ja kielet rätisee, vaikka kaulaa oon ruuvaillu niin paljon, että enempää en uskalla.

Antakaa ehdotuksia valistuneemmat GAS toverit. Että tietää mitä testailla. Eikä ehdotusten täydy täyttää kaikkia yllä olevia kriteerejä. Olen avoin vaihtoehdoille.

No sulle ehdottaisin vaikka käytettyä Fenderin American HSS Stratocasteria, 700-800 eurolla noita näkyy paljon.

Tästä päästäänkin uusimpaan GAS kohteeseen eli Fenkun American sarjan HSS Stratoon Shoreline Gold värityksellä ja ruusupuu otelaudalla. Olisi aivan älyttömän komea mutta mietityttää vain että saako noita Euroopasta? Fenderin Euroopan sivujen mukaan saisi mutta mistään saksalaisesta nettikaupasta ei ole vielä löytynyt.
Twinkle
15.10.2006 00:45:05
Taas vaihteeksi on semmoinen olo, että kamoja voisi päivittää. En vaan tiedä millä ja mihin suuntaan.. surkeaa vai mitä?
Räbbänä
15.10.2006 10:55:36 (muokattu 15.10.2006 11:27:49)
Taas vaihteeksi on semmoinen olo, että kamoja voisi päivittää. En vaan tiedä millä ja mihin suuntaan.. surkeaa vai mitä?

No kieltämättä.

Itselläkin juuri GAS karmeimmillaan.

Seiska vai vahvari vai floikkaskeba vai lento vee? On se karmiaa...

Edit: Floikkaskeboista pahiten GAS:ttaa just vaahteraotelaudalla varustetut, en omaa niin kovaa itsetuntuoa että kehtaisin ostaa sen torilla olevan violetin RG:n

Edit2: Tietäspä enemmän tuosta Tompan Mex Floikkastratosta niin vois harkita. Jotain juttua kyllä haulla löyty.
"Hattu pois päästä!"
Jungleman
17.10.2006 00:28:38
Kokeilin tänään Epiphonen Valve JiiÄrrää, ihan vähän vain. Pakko saada. Combo vaikutti kivalta, mutta nuppi oli söpö kuin pikkuinen sika.

Electro-Harmonix Polychorus ja Memory Man. Sekä uuden kääpiöpedaalisarjan Small Stone ja joku filtteri.

Kunnon bassokamat, jotka eivät säikähdä Presarin jyhkeää alapäätä. Silti suhteellisen pienikokoiset ja roudattavat.

Isokalvoinen konkkamikkipari. Röde tai AKG, vaikka.

4 - 8 -inputtinen äänikortti. Pro Toolsin kevytversio (Digi 002?) olis varmaan kiva.

Ja rahaa tarvittaisiin..?
Ei se ole vika. Se on ominaisuus.
Romantikkoitkijät #1
ahvenonkala
17.10.2006 22:33:21

Tämmönen Fenderin Am Dlx strato mulle: http://www.fender.com/products/search.php?partno=0101400752
En ole vielä päättänyt kummalla ruusupuu vai vaahtera otelaudalla.

Tai sitten Amfisoundilla teettä strato tuolla Tobacco sunburstilla, mutta silleesti samallalailla kun noissa Gibsonin LP Standard faded:issa, onkohan se nyt satiinilakkaa vai mitä ihmettä. Siihen joku jalopuupleksi. Kaulaan ja keskelle singlet tallaan puolitettava hot rail. Kytkin millä saa switchin 1 ja 2 asennossa kaulamikin päälle. AAAAAHHH.

Tai sitten....
Kun näyttää muutkin käyttävän tässä biisin sanoja niin miksi en minäkin. Valintani on A.W.n tekstejä: "somebody told me to shit on the wing"
Twistyh
17.10.2006 23:04:36
Justiinsa ostin Les Paulin.. ny pitääs ostaa plektroja..vittu.
Joees
18.10.2006 00:13:29
Matampin Minimat gasittaa pahasti. Tulis jo lisää niitä suomeen niin saisi omansa himaan. Ja kaikkee muuta tökyä, roinaa ja rompetta tekis mieli saada. Ihan vaan saamisen vuoksi. Uudet lelut on aina kivoja.
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
cruel_destiny
18.10.2006 08:47:12
itsellä heräs tietynlainen anti-GAS, kun haluaisin nyt mahdollisimman hyvän kliinin vahvistimen, eli sound cityn 100 W mark 3 nupin ja hyvän kaapin, jotta voisin vaan vetää muutaman pedaalin läpi piuhan vahvistimen inputtiin, ei tarvitsisi millään efektiloopin piuhoilla leikkiä ja miettiä vikaa keikalla. pedaaleina menisi vain wahi, ibanez std fuzz, RAT, joko univibe tai phaser ja E-H dlx MM. :) aika nannaa...
Wahi
18.10.2006 09:59:26 (muokattu 18.10.2006 10:01:04)
itsellä heräs tietynlainen anti-GAS, kun haluaisin nyt mahdollisimman hyvän kliinin vahvistimen, eli sound cityn 100 W mark 3 nupin ja hyvän kaapin, jotta voisin vaan vetää muutaman pedaalin läpi piuhan vahvistimen inputtiin, ei tarvitsisi millään efektiloopin piuhoilla leikkiä ja miettiä vikaa keikalla. pedaaleina menisi vain wahi, ibanez std fuzz, RAT, joko univibe tai phaser ja E-H dlx MM. :) aika nannaa...

Älä yritä huijata itseäsi, selvä GAS ja pahemman laatuinen :D

Oma "ongelmani" on se, että nyt olisi rahaa muttei sit kuitenkaan viitti ostaa mitään.
Mordax
18.10.2006 11:03:26
Oma "ongelmani" on se, että nyt olisi rahaa muttei sit kuitenkaan viitti ostaa mitään.

Minä voisin tulla auttamaan tuon ongelmasi kanssa ennen kuin sen oireet pahenevat. Tuollaisten ongelmien kanssa on vaarallista leikkiä!
"Kukaan ei ole vielä vahingoittanut silmiään katsomalla asioiden valoisia puolia."
Chips
18.10.2006 11:15:23

Joo itsellä sama vika. Kesällä olin hetken aikaa töissä ja aattelin että kun siitä nyt jonkun verran saa palkkaa niin ostan jotain kitarakamaa. Sit kun tili tuli niin ei hirveemmin viittinyt heittää rahaa "hukkaan".

Nyt ei ole hetkeen GASittanut kunnolla. Kyl se kohta taas iskee.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)