drumm 05.03.2006 21:21:36 | |
---|
Eikö bändissä ole tänä vuonna kosketinsoittajaa ollenkaan? Kipper? En usko, että olisi messissä. Broken Music Tourin idea on nimenomaan siinä, että se tehdään Stingin mittakaavassa riisutulla perinteisen rokkibändin kokoonpanolla. Saas nähdä kuinka rock se sitten on... |
Paijukainen 14.03.2006 18:51:03 | |
---|
Prkl jos ei ota sopraanofonistiaan mukaan.. "Vain jazz huuhtoo pois arkielämän pölyn" -Art Blakey |
VÄKIPÄÄ 14.03.2006 19:37:16 | |
---|
Olen diggaillut Stingiä ja the Policea jo kuutisen vuotta, mutta en ole ikinä vielä keikalle asti päässyt vaikka herra onkin ainakin pari kertaa suomessa sinä aikana vieraillut! Tuleisikohan siitä liian aikuinen olo jos lähtisi jatseille... Muutenkin mielipide jazzosta on sen verran negatiivinen, että voisi olla siitä hiljaa. Mitä *ittua se mulle kuuluu mitä mä teen? |
Oink_Blues 15.03.2006 15:56:48 | |
---|
Voi jumpe tonne pittää päästä ja kun vielä missasin sting konsertin pari vuotta sitten hesassa oli se .! We may have years, we may have hours, but sooner or later we all push up flowers |
Paijukainen 17.03.2006 23:07:41 | |
---|
Tuleisikohan siitä liian aikuinen olo jos lähtisi jatseille... Riippuu levitätkö punavalkoraidallisen piknikliinan lavasta puolenkm päähän ja otat rottinkikorin johon kaksi kauniskaulaista lasia ja puolikuivaa viiniä. Ja lähdetkö tätisi kanssa. Itse siis en. Noin muuten tulee olo että on vaivautunut kuuntelemaan laadukasta musisointia vähän kermakkaampaan paikkaan kuin yleensä. Ei se sen paremmalta kuulosta, mutta ei se kyllä pahennakaan. itseasiassa oli se miellyttävämpi ilmapiiri kuin vaikkapa IBBF:ssä. Ihmiset eivät ärjy samoin kuin imatran "koko työpaikan porukalla pöytä varaukseen!" -populaatiot jotka eivät oikeasti mitään kuuntele katso tai muuten noteeraa, kunhan ärjyvät ja vievät kaiken pöytätilan. Odotan mielenkiinnolla imatran TOP-iltaa. Kuka istuu ja missä. Muutenkin mielipide jazzosta on sen verran negatiivinen, että voisi olla siitä hiljaa. Hmm.. "Vain jazz huuhtoo pois arkielämän pölyn" -Art Blakey |
Juhani 17.03.2006 23:24:17 | |
---|
Huh, Sting on äärimmäinsen kova. |
M.i.k.key 18.03.2006 00:02:39 | |
---|
Riippuu levitätkö punavalkoraidallisen piknikliinan lavasta puolenkm päähän ja otat rottinkikorin johon kaksi kauniskaulaista lasia ja puolikuivaa viiniä. Ja lähdetkö tätisi kanssa. Itse siis en.
Ei vaan tulen viime tingassa paikalle ja löydän 5-10 penkkirivistä tuttuja joitten drinkkikoria ryhdymme juomaan. Näin kävi Wonderin keikalla :) Möllisty! |
Paijukainen 18.03.2006 11:37:03 | |
---|
Ei vaan tulen viime tingassa paikalle ja löydän 5-10 penkkirivistä tuttuja joitten drinkkikoria ryhdymme juomaan. Näin kävi Wonderin keikalla :) Mitäs mielipiteitä teillä on jatseilla kaupattavista puutuoleista joissa istuu paikassa kuin paikassa? "Vain jazz huuhtoo pois arkielämän pölyn" -Art Blakey |
aikavaikea 13.10.2006 14:18:44 | |
---|
Vanha ketju ja sopimaton otsikko, mutta siitä huolimatta pistän tänne. Kuulostaa oikeastaan varsin mielenkiintoiselta. Stingiltä albumi renessanssin hengessä Kesällä Pori Jazzin kunkkuna häärinyt Sting julkaisee uuden albumin. Songs From The Labyrinth -pitkäsoitto tulee myyntiin 18. lokakuuta. Entinen Police-pomo on edennyt uutuuslevyllään varsin kauas rocksoundista. Albumi koostuu täysrenessanssin ajan säveltäjän John Dowlandin luuttumusiikista. - Dowland oli ensimmäinen englantilainen laulaja/lauluntekijä, josta tiedämme. Minulle nämä ovat 1600-luvulla kirjoitettuja poplauluja, Sting on linjannut. Albumin nimeksi tiettävästi ehdotettiin Dostojevskiltä lainattua titteliä Karamazovin veljekset. Näin siksi, että Stingin kanssa lauluja levyllä esittää bosnialainen luuttuvirtuoosi Edin Karamazov. Stingin uutuuden julkaisee levy-yhtiö Universalin klassisen musiikin levymerkki Deutsche Grammophon. Näin uutisoi Iltalehti http://www.iltalehti.fi/popstars/200610135238223_ps.shtmlWell, the worst part of being old is rememberin' when you was young. - Alvin Straight Osta täältä levyjä! |
texjazz 13.10.2006 17:28:26 | |
---|
Höh, eipä tuota tiennyt, kun 1976 sain ensimmäisen klassisen kitaran kirjan the Renaissance guitar, että Sting on innostunut kirjassa olevan Dowlandin lauluista. -76 ei tosin Stingistäkään tiedetty vielä Suomessa mitään. Meinaakohan Sting jyrätä My Lady Hunsdons Allmanden? Karl Marx: "All I know is I'm not a Marxist." |
Ten Summoners Tales on helvetin hyvä levy. Todella hyvä. Sen jälkeen ei kyllä oo oikeen kiinnostanu :( 1997 Ruisrockissa kuulosti perkeleen hyvältä silti. En tiedä minkälainen on livekunto nykyään. It's so relieving, to know that you're leaving, as soon as you get paid :-EEEEEEEEEE
|