helma29 19.11.2003 18:30:03 | |
---|
Törö! Tuossa kauhulla katselee "musapoliisien" toimintaa täällä keskusteluryhmissä. mm. Lars Ulrich:ia on haukuttu yms. Mielestäni rumpalit ovat onnistuneet siinä, jos pystyvät soundeillaan tai soittotyylillään erottumaan muista kolleegoistaan. Esim. juuri mainitsemani Lars:in soiton tunnistaa oitis, jos pelkkää rummuttelua kuulisi. Smashing Pumpkins:in ja Soundgardenin rumpaleilla (en muista nimiä, mutta musapoliisit varmaan ne tähän ryhmään vielä lisää..) on oma tyylinsä. .. ja suomalaisista Nykäsen Anssinkin tappokompin tunnistaa. Siis hyvät kolleegat! Enhän ole täysin väärässä? Musiikkia muusikoille-hemmot voivat kuunnella taitavasti soitettua musiikkia rauhassa ja mielipiteitä ilmaista, mutta rajansa kaikella!! |
Henga 19.11.2003 18:35:00 | |
---|
Musiikkia muusikoille-hemmot voivat kuunnella taitavasti soitettua musiikkia rauhassa ja mielipiteitä ilmaista, mutta rajansa kaikella!! Odotappa kun keskustelevat symbaalien tai tuplaspedujen paremmuusjärjestyksestä! Sitten vasta riemu alkaa =( Vähän sama kun kitarapuolen Petrucci V.S Ynkkä tappelut. Hohoijaa |
Outkast 19.11.2003 18:45:20 | |
---|
Jos joku sanoo, että Larssi on paska niin se on henkilön mielestä paska, mutta toisella puolella on se puoli joka ei, ehkä kommentoi asiaa, mutta on sitä mieltä, että Larssi on hyvä. |
tuukkah 19.11.2003 18:50:40 | |
---|
Jos joku sanoo, että Larssi on paska niin se on henkilön mielestä paska, mutta toisella puolella on se puoli joka ei, ehkä kommentoi asiaa, mutta on sitä mieltä, että Larssi on hyvä. Toisaalta tämä (rumpu)foorumi parveilee äpäriä, jotka kokevat ainoaksi asiakseen haukkua muita, tyrmätä muiden mielipiteitä ja tuoda oma painava sanansa esiin. Samankaltaiset tyypit ovat näköjään vallanneet myös dafryn palstan. Sääli. Onneksi niitä fiksujakin keskustelijoita on edes jonkin verran. miks mustat tyypit on keksiny kaikki hyvät jutut? |
Paas 19.11.2003 20:15:25 | |
---|
Toisaalta tämä (rumpu)foorumi parveilee äpäriä, jotka kokevat ainoaksi asiakseen haukkua muita, tyrmätä muiden mielipiteitä ja tuoda oma painava sanansa esiin. Samankaltaiset tyypit ovat näköjään vallanneet myös dafryn palstan. Sääli. Onneksi niitä fiksujakin keskustelijoita on edes jonkin verran. Dafryn keskustelupalstan taso on tosiaan viime aikoina laskenut. Takatukat kunniaan! |
kamelisko 19.11.2003 21:37:31 | |
---|
Nicko McBrainin tyylin tunnistaa vaikka kuurona pimeässä ilman housuja. Siinä on hyvä äijä. Ei mitään "turhia" kikkailuja. Aina se vaan hyvältä kuulostaa. Siinä on tavoitetta. |
Plateau 19.11.2003 22:08:38 | |
---|
Jos joku sanoo, että Larssi on paska niin se on henkilön mielestä paska, mutta toisella puolella on se puoli joka ei, ehkä kommentoi asiaa, mutta on sitä mieltä, että Larssi on hyvä. Ymmärsin että juuri tästä tuo kyseinen henkilö oli närkästynyt. Eli mielipiteiden ottaminene liian henkilökohtaisesti. Ja sitten turha "riitely" ja vouhkoaminen. IMHO. delerious |
Mikko A 19.11.2003 23:08:31 | |
---|
Mielestäni rumpalit ovat onnistuneet siinä, jos pystyvät soundeillaan tai soittotyylillään erottumaan muista kolleegoistaan. Olen samaa mieltä, mutta silti asioista pitää voida keskustella. Tollaset Ynkkä vs Petrucci ja kuka on paras/huonoin -tyyliset keskustelutkin on parhaimmillaan hyviä ja rakentavia, kunhan pysyvät raiteillaan eikä kukaan tuomitse perusteetta. Itse olen aina tykännyt väitellä asioista, harvemmin tosin töksäytän kantaani tyyliin "Se vaan on perseestä".
"We call him the boss because he keeps a steady beat." |
Bacchus 20.11.2003 12:41:36 | |
---|
Olen samaa mieltä, mutta silti asioista pitää voida keskustella. Tollaset Ynkkä vs Petrucci ja kuka on paras/huonoin -tyyliset keskustelutkin on parhaimmillaan hyviä ja rakentavia, kunhan pysyvät raiteillaan eikä kukaan tuomitse perusteetta. Itse olen aina tykännyt väitellä asioista, harvemmin tosin töksäytän kantaani tyyliin "Se vaan on perseestä". Nimenomaan. "Life sucks, and then you fucking die you know." |
Alpha 20.11.2003 12:47:38 | |
---|
Olen samaa mieltä, mutta silti asioista pitää voida keskustella. Tollaset Ynkkä vs Petrucci ja kuka on paras/huonoin -tyyliset keskustelutkin on parhaimmillaan hyviä ja rakentavia, kunhan pysyvät raiteillaan eikä kukaan tuomitse perusteetta. Itse olen aina tykännyt väitellä asioista, harvemmin tosin töksäytän kantaani tyyliin "Se vaan on perseestä". Mutta sitten, ku vastapuoli ei keksi enää mitään järkevää perustelua/kommenttia, niin hyvin usein tulee toi "Soon perseestä"... Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
Mikko A 20.11.2003 13:10:26 | |
---|
Mutta sitten, ku vastapuoli ei keksi enää mitään järkevää perustelua/kommenttia, niin hyvin usein tulee toi "Soon perseestä"... Silloin on hyvä aika vaihtaa puheenaihetta. "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
J. Cool 20.11.2003 13:24:27 | |
---|
Esim. juuri mainitsemani Lars:in soiton tunnistaa oitis, jos pelkkää rummuttelua kuulisi. valitettavasti sen huomaa parhaiten heikosta timestä... |
helma29 20.11.2003 17:38:47 | |
---|
Tuo kommentti osoittaa jo hyvää huumorintajua. Hyvä hyvä ! |
Outkast 20.11.2003 17:45:34 | |
---|
Ymmärsin että juuri tästä tuo kyseinen henkilö oli närkästynyt. Eli mielipiteiden ottaminene liian henkilökohtaisesti. Ja sitten turha "riitely" ja vouhkoaminen. IMHO. No en nyt tiedä närkästynyt. Omasta mielestäni Larssi ei ole mikään maailman paras rumpali, mutta ei ihan mikään huonokaan. Ei pidä lähteä spekuloimaan asioita sen perusteella mitä luulee, että joku tarkoittaa. Mutta on aika lapsellista osa kommenteista mitä täälläkin näkee. Ajatelkaa, että jättäisitte jotain sanomatta eikä olisi pakollinen tarve päteä jokaisesta asiasta jos ei ole mitään järkevää sanottavaa (tosin tämä on jokaisen omasta harkintakyvystä kiinni). Jos Larssi on paska rumpali antaa hänen olla, mutta miksi Larssi on paska ? Olisiko jotain perusteluita, esim soittotyyli, imago ? |
Alpha 20.11.2003 17:47:58 | |
---|
Silloin on hyvä aika vaihtaa puheenaihetta. Tjaah...juteltaisiinko säästä...? Oulussa -5...tuuleton...hyvä näkyvyys...:o) Kiinnostavaa...no! Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
Jos Larssi on paska rumpali antaa hänen olla, mutta miksi Larssi on paska ? Olisiko jotain perusteluita, esim soittotyyli, imago ? Pitkästä aikaa kuuntelin Metallicaa, kun tuli toi coveri Thin Lizzyn Whiskey in the jar:ista...hyvinhän se Larssi siellä jystää menemään...:o) Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
jussiohman 20.11.2003 18:11:04 | |
---|
Kyllä se Larssi on kuitenkin tarpeeksi hyvä rumpali vaikkei mikään super tekninen olekaan. Paitsi St.Anger DVD missä se on täys käsi. aveikkapataheluvanooiis! |
Alpha 20.11.2003 18:18:55 | |
---|
Kyllä se Larssi on kuitenkin tarpeeksi hyvä rumpali vaikkei mikään super tekninen olekaan. Paitsi St.Anger DVD missä se on täys käsi. Ratkaisitpa joltain osin ongelmani valilta musiikki DVD juttuja...Nightwish here I come...:o)! Nevalainen vs. Ulrich...ööh...Nevalainen...:o) Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
jussiohman 20.11.2003 18:21:56 | |
---|
Hmm.. Paska tai ei, mutta Nightwish before Metallica? Onko sulla kuumetta:) aveikkapataheluvanooiis! |
Alpha 20.11.2003 18:53:05 | |
---|
Hmm.. Paska tai ei, mutta Nightwish before Metallica? Onko sulla kuumetta:) *mittaa*...ei ole ei... Jotenki vaan joskus iskee enemmän toi Nightwishin oopperaheavy, ku Metallican perus paahtaminen. Enkä muutenkaan ole hirveesti Metallicaa kuunnellu, joten olen hiukan huono sanomaan/arvostelemaan... Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |