Metallikitaristi 11.10.2006 21:01:21 | |
---|
Mitä noita onkaa.. olis mukava kattella Nämä mä tiedän megadeth - evolver (making of younathasia) metallica - some kind of monster Antaa tulla kaikki mitä tiedätte, musatyylillä tai millään ei väliä |
Kilgore Trout 11.10.2006 22:33:16 | |
---|
Mitä noita onkaa.. olis mukava kattella Nämä mä tiedän megadeth - evolver (making of younathasia) metallica - some kind of monster Antaa tulla kaikki mitä tiedätte, musatyylillä tai millään ei väliä Metallica - Year and the Half... Iron Maiden- Death on the Road DVD ja AMOLAD ltd. edition DVD sisältävät studiodokkarit Onhan noita....nuo tuli mieleen ihan miettimättä. Raha ei tee onnelliseksi, mutta uusi soitin tekee. |
kimurantti1 11.10.2006 22:44:14 (muokattu 13.10.2006 23:51:37) | |
---|
Kivahan noita on katsella, mutta harvoin antavat kovin todenmukaista kuvaa siitä, minkälaista se studiomeininki oikeasti on ollut. Mua kiinnostaisi kovasti tiettyjen tuottajien sessiot. Mua kiinnostaisi myös miten esim. Simon Phillips ja vastaavat vetää biisit purkkiin - ei varmaan kovin montaa ottoa tarvita.. Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain käyttäjänsä tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämäkin... |
Nazareth 12.10.2006 00:13:47 | |
---|
Nightwish - End of Innocence "Whereof their mother daintily hath fed, eating the flesh that she herself hath bred." IMIK #27 AKKK#6 |
Kinnunen 12.10.2006 23:07:39 | |
---|
::: Downstone :: www.downstone.net |
Novac 13.10.2006 21:56:03 | |
---|
Videogooglesta löytyi pari Dream Theaterin videota. mikä on olutta on nyt mennyttä... |
Tässäpä levyjä, joissa on studiodokumenttia. Lista aakkosjärjestyksessä: At the Gates - Slaughter of the Soul (DualDisc reissue) Borknagar - Epic Fear Factory - Archetype (LTD CD+DVD) Fear Factory - Transgression (LTD CD+DVD) Meshuggah - Rare Trax Strapping Young Lad - Alien (LTD CD+DVD) Erikoismainintana Evergreyn tupla-DVD A Night to Remember, jossa on studiodokumenttia The Inner Circleä lukuunottamatta bändin jokaisen siihen mennessä julkaistun levyn teosta. Niin ja Opethin Lamentations -DVD:llä on studiodokumenttia Deliverancen ja Damnationin teosta. |
JARIUUTELA 15.10.2006 23:20:44 | |
---|
|
Deathrace King 16.10.2006 00:26:01 | |
---|
Kreator - Enemy Of God(cd+dvd) Siellä onpi studiomeiningeistä jonkin verran. M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.chaoscreation.net |
juici 16.10.2006 12:17:56 | |
---|
Apulanta - Kesäaine DVD Ja sitten tämä Classic Albums sarjan dokkarit on olleet munsta aika kelpoja. Viimeksi katoin Nirvanan Nevermindista kertovan ja YleTeemalta on viimeksi tullut katsottua Motörheadin "Ace Of Spades" ja Queenin "A Night At The Opera". Olisiko ihmiskunta nyt onnellisempi, jos nuori Hitler olisi äänittänyt pari gramofonilevyllistä kansanlauluja ja tehnyt sitten haulikolla "cobainit"? -Martti Ripaoja, Sunnuntaisuomalainen 10.9.2006 |