ozmo 09.10.2006 14:35:49 | |
---|
Metallican 90-luvulla käyttämä logo on aika karsea, asiaa sivuten sanon tämän. mielipiteesi on väärä. "Alright I am the messiah... Now, FUCK OFF!"
Pro Ulrich säätiö#1 |
Vainaja 11.10.2006 18:09:41 | |
---|
Mie aattelin tatuoiva kengänkokoni. Jotta kukaan ei ota samanlaista, en kerro mun kengänkokoa! 42? oletko koskaan lukenut linnunrataa The Land is silent...Before the storm! |
hanuristi 12.10.2006 13:01:27 | |
---|
42? oletko koskaan lukenut linnunrataa Oon. Mutta mulla on kyllä sirompi jalka kun 42. Danger!Fire Kills Children! |
Mufasa 12.10.2006 23:46:57 | |
---|
Ite olen miettinyt tän tyyppistä tatuointia melko paljonkin: http://www.ultimatestupidity.com/pics/tat/cooltat.jpg Musta tuo on ihan käsittämättömän hieno, paikkakin on ihan täydellinen. Melko kalliiksi varmaan tulisi, mutta sillä nyt ei ole mitään väliä kun tatuointia mietitään. Oon jo melko vakavissani tän jutun kanssa, saa nähdä miten käy. Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |
Oceancalibra 13.10.2006 08:30:52 | |
---|
Ite olen miettinyt tän tyyppistä tatuointia melko paljonkin: http://www.ultimatestupidity.com/pics/tat/cooltat.jpg Musta tuo on ihan käsittämättömän hieno, paikkakin on ihan täydellinen. Melko kalliiksi varmaan tulisi, mutta sillä nyt ei ole mitään väliä kun tatuointia mietitään. Oon jo melko vakavissani tän jutun kanssa, saa nähdä miten käy. Propsit teille :D "It's all fun and games till
someone loses an eye, then
it's just fun you can't see" |
Mufasa 13.10.2006 12:30:30 | |
---|
Propsit teille :D Öö miksköhän tohon tuli kun ekan kerran klikkasin linkkiä niin mies joka imi munaa :) Sitten sen jälkeen kun painaa niin tulee ton tatuoinnin kuva. En vaan osaa :) Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |
Mimi 13.10.2006 16:56:52 | |
---|
Ite olen miettinyt tän tyyppistä tatuointia melko paljonkin: http://www.ultimatestupidity.com/pics/tat/cooltat.jpg Musta tuo on ihan käsittämättömän hieno, paikkakin on ihan täydellinen. Melko kalliiksi varmaan tulisi, mutta sillä nyt ei ole mitään väliä kun tatuointia mietitään. Oon jo melko vakavissani tän jutun kanssa, saa nähdä miten käy. Linkki pitänee tosiaan kopypaskoa ennenkuin tulee oikea kuva kehiin. Hieno on, joskaan en itselle tahtoisi. Tulee jotenkin H. R. Gigerin teokset mieleen tuosta. Ittellä on alkanut vahvistua käsitys siitä, että tatuoinnin haluan ja kuviotakin olen pyritellyt päässäni. Jonkunlainen raapaisujälki olisi jees, siis ilman sitä "raapaisijaa", niitä kissantassuja on nähty jo tarpeeksi. Pitäis vaan vähän kehitellä hommaa... to see things the way I do just walk a mile in my shoes |
Ittellä on alkanut vahvistua käsitys siitä, että tatuoinnin haluan ja kuviotakin olen pyritellyt päässäni. Jonkunlainen raapaisujälki olisi jees, siis ilman sitä "raapaisijaa", niitä kissantassuja on nähty jo tarpeeksi. Pitäis vaan vähän kehitellä hommaa... Raapasua mäkin oon funtsinut, tai jonkinlaista repeytymäjälkeä nyt ainakin. Sellasta, että sieltä "revenneen" ihon alta paistaisi liskomaisen näkönen suomukuviointi. Niitähän vois ottaa eri puolille kroppaa. Ehkä olis pitänyt jättää se V-sarja kattomatta kersana... Nahkarotseja ja bootseja myynnissä Torilla! Check `em out & be cool! |
pehko 25.10.2006 14:39:47 | |
---|
maanataina tein puhelun ja samana iltana oli uutunainen kuva kädessä. HEAVY...FUCKING...METAL! |
Ratloz 25.10.2006 23:16:48 | |
---|
Jeah, nyt on aika varattu ja ensi maanantaina hakkautuu oma piirros ojentajaan! Täytyy laitella sitten kuvaa, mutta sitä ennen jännäkakka housussa odottelen. It's like hammering your little brother's face to stop him crying... |
Cocktus 26.10.2006 00:13:11 | |
---|
Meikäläinen soittaa tällä viikolla tatuoijalle. Olkapäähän tulee Panteran CFH-ellipsi jota ympäröi orjantappurakruunu. Oh, you ironic pop-rock fuck,
don't you fuck with metal! |
welho 27.10.2006 10:19:47 | |
---|
Mulla on taasen aika ens kuun puolivälissä jos vaan aikataulut pitää ja ei tuu keikkoja tms. just sille päivälle. Kahta värikästä Karppikalaa aletaan duunaamaan vasempaan käsivarteen tuohon haban paikan kohdalle:) www.welhodrum.com |
Köttelö 27.10.2006 15:16:57 | |
---|
Japanilaistyyliset karpinkuvat on kyllä komean näköisiä. Itsekkin meinasin tässä mennä tikattavaksi kun vaan vielä keksisi että mikä kuva käy tuohon kyynärpään nivelen kohdalle. Tarkotus olisi siis saada koko käsivarsi tatuoitua kokonaan, sleeveksiköhän tätä nyt kutsuttiin. Shit happens when you party naked! |
welho 28.10.2006 15:45:47 | |
---|
Tarkotus olisi siis saada koko käsivarsi tatuoitua kokonaan, sleeveksiköhän tätä nyt kutsuttiin. Kalsaripaita on myös osuva nimi jos on molemmat kädet tikattu:D "Stanan värikädet! Mä lopetin käsiin piirtelyn jo kuusvuotiaana" :) www.welhodrum.com |
masterhat 28.10.2006 19:22:43 | |
---|
vatsaan kelasin ottaa toisen tatskan, mut sitten on reenaamisen kanssa tahtomattaankin naimisissa jotta kroppa pysyy tiukkana. en tiedä, mielestäni tatuoinnit ei sovi oikeestaan kovin hyvin pulskille jne. älköön kukaan ottako tästä nyt itseensä, vain mielipide. Head like a hole |
salmivaara 29.10.2006 10:48:12 | |
---|
en tiedä, mielestäni tatuoinnit ei sovi oikeestaan kovin hyvin pulskille jne. Joo, läskit on ihan kauheita. Against the grain |
moikki 29.10.2006 15:36:23 | |
---|
Oon tässä miettinyt että josko ottaisi semmoisen tatuoinnin jossa olisi kaksi lespaulia ristissä ja siinä päällä teksti rock johon löysin hyvän fontin eräästä hanoin levystä. En tiedä olisiko jotenkin liian korni. Jees jees |
masterhat 29.10.2006 16:03:10 | |
---|
Joo, läskit on ihan kauheita. en tarkoittanut sitä, kun lähinnä lihoessa tatuoinnit venyy jne. niin tatuoinnit koristavat lihaksikasta ja hyvin kunnossa pidettyä kehoa, sellaista löysää kasaa ne ei kyllä korista. vähän sama, kun et saa tehtyä rumasta ihmisestä kaunista kalliilla ja muodikkailla vaatteilla. en halua loukata ketään!! Head like a hole |
Horatius-87 29.10.2006 18:23:30 | |
---|
No puhutpa ainakin suoraan.. [..Tyhjää tilaa..] |
Lesko 29.10.2006 20:24:47 | |
---|
No puhutpa ainakin suoraan.. Se on hyvä että puhuu suoraan, tuo ei tietenkään tarkoita sitä että joku ihminen, olkoon se ruma tai kaunis tai lihava tai lihaksikas, olisi jotenkin huonompi kuin toinen, ihan tottahan se on, kaikki me emme ole kauniita ja lihava ei ole laiha vaikka mitenpäin katsoisi! "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |