Aihe: Hävettääkö?
1 2 3 4
Tortex
04.11.2003 11:51:04

Onko joku teistä arvon muusikoista joskus keikalla käyttäytynyt sillä tavalla, jota on saanut hävetä jälkeen päin.
Meille sattui niin viime lauantaina tanssi- keikalla..
Yleisön "känniläiset" aloittivat, mutta ei kyllä olisi tarvinnut itse jatkaa.. oli siinä käsi rysyäkin, kun piti puolustaa soittimia "känniläisen" esiintymis haluilta..
No me kyllä pahoiteltiin ja pyydettiiin yleisöltä anteeksi käyttäytymistä ja soitettiin setti kunnolla läpi..
Ja saatiin suurimmalta osalta yleisöä hyvää palautetta.

Kertokaapa omia tarinoita aiheesta eli siis siitä kun ootte joutunu omanne tai jonkin bändiläisenne käyttäytymisen takia häpeämään ja pyyteleen anteeksi.

Ps. ei bändikään ihan selvä ollut, mutta ihan tolkuissaan kyllä.
Niinpä niin, joopa joo...
Wk
04.11.2003 12:19:31
Monesti, mutta jospa en kuiteskaan kertos... Mun hyvällä säkällä se tyyppi sattuu just käymään ekaa kertaa täällä Mnetis ja se bändi sitte hajoais siihen... Mutta et ole ainoa!
Wk
thriste
05.11.2003 11:39:57
Oltiin vetämässä suuren yleisön edessä keikkaa ja jossain biisien välissä rumpalin puhelin soi ja se rupes perkele puhumaan lavalla. Puhui pari minuuttia. Kyllä vitutti. Lähti keikka fiilis kokonaan pois.
Wk
05.11.2003 12:04:40 (muokattu 05.11.2003 12:06:08)
Oltiin vetämässä suuren yleisön edessä keikkaa ja jossain biisien välissä rumpalin puhelin soi ja se rupes perkele puhumaan lavalla. Puhui pari minuuttia. Kyllä vitutti. Lähti keikka fiilis kokonaan pois.

Pikkusen pokka äijä se teijänki rumpali! Meillä oli taannoin keikka ja meiän rumpalia rupes vituttaa ku se ei kuullu kitaroita, se pätkäs biisin poikki ja huus että pistäkää ny saatana noita monitoireita kovemmalle... oli aika jänskä fiilis jatkaa sitä keikkaa... En mä ny tiiä hävettikö mutta...
Wk
xulu
07.11.2003 09:28:34

noh, Oli koko bändi hieman luonnontuotteissa.Ei kuulema hirveen vakuuttavaa kun hevi "soi" ja bändi hymyilee ja jumittaa koko keikan.Kitarani on kumia?Mikä biisi?mitä ovat tempo,nuotit ja muu triviaali?Biisi lähtee 1-2-3-tuliks ykköne jo?-4...
You! Invaders! Get you the hot bullets of shotgun to die!
Mika K
08.11.2003 10:45:43

Älä vain sano, että tuo on totta.
Tähän tulee allekirjoitus
superfly
09.11.2003 12:12:24

Minä vetäisin turpaan ihan saman tien.
Harppu on alaston piano
KMT
10.11.2003 08:37:29

Mitä pahaa tuossa on?
Kenkkunen: Online-verenpaineseuranta olisi ihan kiva. Siinä pitäisi sitten myös näkyä, että kenen kirjoittamaa viestiä "uhri" on parhaillaan lukemassa. Eniten kuolemantapauksia aiheuttanut kirjoittaja sitten vuoden lopussa palkittaisiin
Vilhelmus
10.11.2003 13:03:49

Sama.
Cletus Awreetus
10.11.2003 19:39:17
Laulaja taisi kaatuilla ympäri lavaa viime keikalla. Oli tosin siemaillut muutaman drinksun ennen keikkaa.
Tosimiehet tiluttavat, ja paljon!!
superfly
10.11.2003 19:52:27
Laulaja taisi kaatuilla ympäri lavaa viime keikalla. Oli tosin siemaillut muutaman drinksun ennen keikkaa.

Minä vetäisin häntäkin turpaan ihan saman tien.
Harppu on alaston piano
Lennu
10.11.2003 20:09:55

Ihan ekalla keikalla vuonna yksi/ kaksi jossain työväentalolla toinen kitaristi veti koko setin selin yleisöön. Vaan eipä tuo hävettännä, lähinnä huvitti.
Ces chaussettes sont ã vous?
Karlsson
10.11.2003 23:07:31
Ihan ekalla keikalla vuonna yksi/ kaksi jossain työväentalolla toinen kitaristi veti koko setin selin yleisöön. Vaan eipä tuo hävettännä, lähinnä huvitti.

No, soittihan se Miles Daviskin selin yleisöön, kun sen mielestä naaman nähdessään eivät keskittyneet tarpeeksi musiikkiin.

Itte olen soittanut kerran jos toisenkin päin vittua, Kyllä on hävettänyt.
"Zpiu..Zwängngng.. viuiuiungng..Sprääängngn!" -Sam soittaa sitariaan
skebajaba
12.11.2003 11:01:58
itelläni kävi semmonen hassu juttu et wahin piuha oli irronnut ja ei kuulunu kitarasta mitään, ihmettelin sit siinä kesken biisin ku ei kuulu kitaraa ja huomasin jossain puolessa välissä et svidu wahin joho ei oo kiinni...
ei mua hävetä mut oli se koomista silti.
-hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!-
makemyday
18.11.2003 10:35:27

mulla kävi kerran yhdellä itsenäisyyspäivän keikalla että jackson rupes temppuilemaan ja aluks se katkas vaan yksinkertaisesti äänen pois kesken soolon ja sitten eye of the tigerin :D aikana droppas vireen melkein puoltoista sävelaskelta liian alas. voi seitan että kuullosti se tikutus hyvältä. puna ei laskeutunu naamalta moneen viikkoon. häivyin kuitenkin kulisseihin virittämään ja palasin viimeseen kertosäkeeseen takasin.
Chemo
18.11.2003 17:26:55

Oltiin vetämässä suuren yleisön edessä keikkaa ja jossain biisien välissä rumpalin puhelin soi ja se rupes perkele puhumaan lavalla. Puhui pari minuuttia.

Sama stoori mullakin, mutta meillä pääosassa oli laulaja. Kait se on pahin mitä ainakin viime aikoina on tapahtunut.
Ramalamadingdong.
Eddy
19.11.2003 15:32:24 (muokattu 19.11.2003 15:33:36)
Eräs nimeltä mainitsematon tanssiorkesteri todennäköisesti häpesi(ainankin pianisti).Pianisti oli nauttinut edellisenä iltana aika tukevasti sahtia,ja päätti piristää tunnelmaa lavalla pikku krapulapierulla.Kävi kuitenkin niin,että kaverilta tuli paskat housuun(valkoiset kesähousut).Oli varmaan aika nasta fiilis vetää setti loppuun...
Raha ei tee onnelliseksi,ellei sitä ole tarpeeksi.
baron
20.11.2003 16:32:09

Jollain vappukeikalla me soitettiin vähän rajua kamaa ja känninen yleisö villiintyi ja hajoitti kapakan ja tyttöystävä ystävättärineen kyyristeli pöydän alla ja haukkui mut, kun mä suojelin bassorumpua enkä häntä.

Kyllä hävetti!
Ikääntyminen on terveellistä (ainoa tapa pysyä hengissä!).
Paas
20.11.2003 17:11:22

Aika hassu tilanne varmaan. Yleisökin varmaan alkaa miettimään että mitä vit**a.
Takatukat kunniaan!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)