offerotorium 12.10.2006 18:35:57 | |
---|
Kokeilin hakua kyllä, eikä oikeen onnannu, joten kysympäs. Onpahan tekemistä teillekin! Noh. Höpinät sikseen. Eli tarvisin putkicombon, käytetyn tai uuden, hintaan max.500_, eli 750€. Vahvistin tulee koti, studio ja backup vahvistimeksi, eli hyvin joku 30w riittää. Ongelmahan on se, että siitä pitää lähteä säröäkin ihan mukavasti. Soittelen jatsista aina mättö-deathmetal musiikkiin asti ja kaikkea sen väliltä. Minulla on jotuollainen Englin Powerball, jonka ääni on täydellinen. Eli siihen suuntaan. Englin combohan tulisi ekana mieleen, vaan kun ovat aika munattomia. Basso kadonnut, liekkö syynä keskitaajuuden korostus sekä vahvistimessa, että elementissä? Mutta ehdotuksia otetaan vastaan. Mitens toi Mesan F- sarja? Entä Markit? Käytettynä liikkuu hyvinkin halvalla.. |
käsi 12.10.2006 18:40:08 | |
---|
Tutustu epiphonen mallistoon. Käytettynä tuohon hintaan marsun jtm30 irtoaa varmasti. Ja engelikin tietty. Jtm30 o mun mielestä hyvä ja monipuolinen. Turhaa sitä kiirehtii kun on paskat jo housuissa |
RekoS 12.10.2006 19:27:48 | |
---|
Käytettynä tuohon hintaan marsun jtm30 irtoaa varmasti. Ja engelikin tietty. Jtm30 o mun mielestä hyvä ja monipuolinen. Mun mielestä Valvestatet ovat parempia kuin jtm30:t. ja halvempia. Ja tehokkaampia vaikka ei sillä oo niin väliä. Ihan perus säröt. Oon testannu yhtä jtm30:sta en kirjaimellisesti YHTÄÄN tykännyt, tosin oli mahdollista että putket olivat kuluneet ja aivan finaalissa. Mutta suosittelen siis kokeilemaan. |
Tietysti Pauligin 12.10.2006 19:29:46 (muokattu 12.10.2006 19:30:42) | |
---|
Mun mielestä Valvestatet ovat parempia kuin jtm30:t. ja halvempia. Ja tehokkaampia vaikka ei sillä oo niin väliä. Ihan perus säröt. Oon testannu yhtä jtm30:sta en kirjaimellisesti YHTÄÄN tykännyt, tosin oli mahdollista että putket olivat kuluneet ja aivan finaalissa. Mutta suosittelen siis kokeilemaan. Ei nyt lähdetä putki vs. trankku- väittelyyn, mutta aloittaja käsittääkseni kysyi putkipeliä, jota valvestate ei ole. Tai no kyllähän sieltä joku putki ehkäpä löytyy mutta eipä se nyt putkivehje varsinaisesti ole. Millä taas itselleni ei ole mitään väliä. Ei putket autuaaksi tee. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
offerotorium 12.10.2006 19:44:52 | |
---|
Niin, tosiaan putkicomboa, koska ovat mielestäni se varmempi vaihtoehto. En oo vielä hyvää trankkua tavannut. Kaikki randallit, marsut, cratet yms. merkit on testattu. Onhan minulla käynytkin valvestate vaihdokkina. En saanut viikon ruuvaamisilla mitään irti, niin ei, kiitos vain vinkistä. |
hjukke 12.10.2006 20:26:11 | |
---|
Pakko hehkuttaa nyt kun oma pikkuinen ollut kaksi päivää kotona: Hughes&Kettner edition tube. 20w puhtia, kaksi kanavaa. Hyvä cleani ja yllättävän hyvä säröosasto. Jotkut valittavat että "kaksi täysin eri vahvistinta samassa paketissa". Minulle tuo järjestely sopii :) Ja ison kaapin kanssa tuosta tulee aivan hemmetisti älämölöä.. ei uskoisi olevan vain viidesosa marsukasan tehoista ;) Kaikki rannekellotornin mukana |
Perza 12.10.2006 20:40:00 | |
---|
Ei taida noista MEsan Mark ja F sarjoista lähteä heavyä ilman bedaaleita, ja tuskin budettiin mahtuu. Turhaa |
Wahi 12.10.2006 21:41:16 | |
---|
Ei taida noista MEsan Mark ja F sarjoista lähteä heavyä ilman bedaaleita, ja tuskin budettiin mahtuu. Mark III:sta lähtee ainakin mureutta ja botnea vaikka muille jakaa. |
saastara 12.10.2006 21:44:13 | |
---|
Mark III:sta lähtee ainakin mureutta ja botnea vaikka muille jakaa. Kenties.. Mutta budjetista jysähtävät kuitenkin saakutan kauas. Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Wahi 12.10.2006 22:06:51 | |
---|
Kenties.. Mutta budjetista jysähtävät kuitenkin saakutan kauas. Juu, kommentoin vaan tuota lainaamaani postausta. Näin siis off-topicina. |
Rakoni 12.10.2006 23:37:07 | |
---|
Ei taida noista MEsan Mark ja F sarjoista lähteä heavyä ilman bedaaleita Pötyä sanon mie. Soundi lähtee pakaroista |
Perza 13.10.2006 08:50:54 (muokattu 13.10.2006 08:52:23) | |
---|
No joo ehkä niissä botnea riittää vaikka pikku kylän tarpeisiin. mutta ette kai te oikeasti väitä. että esim Mark III säröillä tappo Heavyä soitetaan? Ai mistäkö tiedän, sattunu omistamaan... Rectifierit on sitte erikseen Turhaa |
Rakoni 13.10.2006 13:17:00 | |
---|
No joo ehkä niissä botnea riittää vaikka pikku kylän tarpeisiin. mutta ette kai te oikeasti väitä. että esim Mark III säröillä tappo Heavyä soitetaan? Ai mistäkö tiedän, sattunu omistamaan... Rectifierit on sitte erikseen Markista en tiedä mutta F-sarjaa olen kokeillut ainakin 10 kertaa ja tiedän että säröt riittää varmasti. Soundi lähtee pakaroista |
monisto 13.10.2006 14:15:07 | |
---|
Markista en tiedä mutta F-sarjaa olen kokeillut ainakin 10 kertaa ja tiedän että säröt riittää varmasti. Täältä lähtee myös ääni F-sarjalle. Entisenä F-50:sen omistajana voin sanoa että saa olla aikas turskainen soundi hakusessa ennen kuin F:stä loppuu gaini kesken, ainakaan tosta viiskymppisestä. "Load me and my box on the 309" |
Perza 13.10.2006 14:35:42 | |
---|
Ok! Ehkä siitä F sarjasta saa sitte tollaset ENGL:in tahi vastaavan laiset säröt, mutta markista ei kyllä lähde ja vielä pikkusen epäilyttää tuo ähväki, mutta jos se on yhtään niinku Nomad, ni ei olla ihan oikeilla jäljillä! Turhaa |
Härski 13.10.2006 16:08:43 | |
---|
Sanoisinpa, että torilla oleva Valveking combo kannattaa ostaa. Melko edullisesti näyttäis lähtevät, itse ostaisin, jos tarttisin vahvistinta. |
offerotorium 13.10.2006 16:17:04 | |
---|
Sanoisinpa, että torilla oleva Valveking combo kannattaa ostaa. Melko edullisesti näyttäis lähtevät, itse ostaisin, jos tarttisin vahvistinta. Njaa. Ruuvailin musaliikkeessä melkosesti sitä vehettä, mutta en löytänyt korvia mielyttävää ääntä, varsinkaan säröpuolelta. Kyllä tollasen F sarjasen saa alle 500_. (eli 750€) Ebayssäkin (UK) on näkyny halviimmalla menevän 300_ ja kalleimmat 550_. Ei siis yhtään liioteltua. Ja muutan tässä piakkoin Englantiin, niin ei tuu postareitakaan paljoa. |
Rakoni 13.10.2006 16:20:47 | |
---|
Njaa. Ruuvailin musaliikkeessä melkosesti sitä vehettä, mutta en löytänyt korvia mielyttävää ääntä, varsinkaan säröpuolelta. Kyllä tollasen F sarjasen saa alle 500_. (eli 750€) Ebayssäkin (UK) on näkyny halviimmalla menevän 300_ ja kalleimmat 550_. Ei siis yhtään liioteltua. Ja muutan tässä piakkoin Englantiin, niin ei tuu postareitakaan paljoa. Huhhuh jos tuohon hintaan saa. Valveking on myös testattu, ja kyllä Mesa laittaa sen halki, poikki ja pinoon. Soundi lähtee pakaroista |
Njaa. Ruuvailin musaliikkeessä melkosesti sitä vehettä, mutta en löytänyt korvia mielyttävää ääntä, varsinkaan säröpuolelta. Kyllä tollasen F sarjasen saa alle 500_. (eli 750€) Ebayssäkin (UK) on näkyny halviimmalla menevän 300_ ja kalleimmat 550_. Ei siis yhtään liioteltua. Ja muutan tässä piakkoin Englantiin, niin ei tuu postareitakaan paljoa. No huhhuh? Eikös F-30:n ovh ole reilusti yli tonnin? Ja että käytetyn saa alle 500:lla? Missä paratiisissa elät? Pääseekö sinne helpostikin? |
P2 13.10.2006 16:23:27 | |
---|
No huhhuh? Eikös F-30:n ovh ole reilusti yli tonnin? Ja että käytetyn saa alle 500:lla? Missä paratiisissa elät? Pääseekö sinne helpostikin? 500 puntaa ilmeisesti kyseessä. |