Juzzu 13.10.2006 10:33:01 | |
---|
Duncanin JB&Jazz setillä et varmaan kovin metsään voi mennä... + saat ne suht. huokeaan hintaan hot rodded settinä thomannilta 125€. ...tai musamaailmasta kympin kalliimpana. |
Jackie 13.10.2006 10:44:53 | |
---|
Itellä Epin Lespassa Gibson 498t tallassa ja Duncanin Pearly gates kaulassa. Toimii aivan heleevetin hyvin! I don't know how to put this but I'm kind of a big deal |
Aksu89 13.10.2006 12:15:05 | |
---|
Duncanin JB/Jazz varmaan olisi aika omiaan. Tosin mulla on epissäni Burstbucker 1&2, jotka potkivat myös aika mukavasti. Tosin ne ovat omiaan enemmänkin old-school ja muussa rock-meiningissä,kunnon metallirytkeessä eivät niin loistavat, mutta toimivat kuitenkin. Suosittelisin noita Duncaneita, ja jos Jazz on turhan "blues", niin '59 kaulaan vois olla myös hyvä nakki. |
Juzzu 13.10.2006 12:52:37 | |
---|
ja jos Jazz on turhan "blues", niin '59 kaulaan vois olla myös hyvä nakki. Mun mielestä jazz on kyllä kaikkea muuta kuin blues, semmonen melkoisen steriili erotteva mikki se on. en ihan kauheasti välitä. '59 antaa mun mielestä enemmän semmoista keskialueen väntöä ja tukkoisuutta jota Lespa just kaipaa - enemmän bluesia! Mä voin kyllä vaihtaa oman Jazzini päikseen just vaikka '59:iin jos joku haluaa vaihtaa - zebraan ilman välirahaa ;P |
Onkos kellään kokemuksia Duncanin Alnico Pro 2 Mikeistä Epiphonen Les Pauleissa? Toki, ja hyvää kokemusta on. Alnico II Pro:t toimii mulla parhaiten rockissa ja Mokoman tyylisessä mätössä. Cleanit pelkällä kaulalla on korville herkkua. Pitää toki muistaa että se vahvari ja mitä sen ja kitaran välissä on, tekee kans aika paljon. You look divorced. |