Juketsi 19.11.2003 21:12:56 | |
---|
Haluaisin tietää vähän rumpujeni historiaa ja ajattelin jos täällä osattaisiin auttaa. Minulla on Arai merkkiset rummut ja ne ovat joltain -60 luvulta. Ajattelin että onko niillä minkälaista arvoa ja vähän kaikkea historia tietoa tuon tekijän rummuista. |
Mikko A 19.11.2003 23:02:02 | |
---|
Kerran harkitsin Aria-setin ostamista, mutta kun kuulin että ne on ikivanhoja ihan halpissettejä, niin jäi ostamatta. En tiedä oliko hätiköity päätös, mutta halpiksia ne taitaa olla. Muuta en tiedä. "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
crabnebulae 19.11.2003 23:10:12 | |
---|
tiedän 99% varmuudella että ne on japanilaisia. muuta tietoa ei ole. The sea was angry that day. Like an old man trying to send back soup in a deli. |
Paas 20.11.2003 07:38:22 | |
---|
tiedän 99% varmuudella että ne on japanilaisia. muuta tietoa ei ole. Onhan ne japanilaisia muistaakseni. Takatukat kunniaan! |
miän vain 20.11.2003 08:16:46 | |
---|
Oi japsi, vain me kaksi. Sieltähän nuo on. Arai ja Aria on muuten eri asia. Menee helposti sekaisin. En ole aivan varma, mutta Aria taitaa olla laadukkaampi. Ainakin oma Arai-tomi on jotenkin kumma - vain kuusi virityspesää per kalvo 14-tuumaisessa, ja soundia on vaikea hakea. Löytyy se kyllä. |
Japanilaiset ne ovat kyllä. Nyt on kyseessä siis ARAI. Kyllä olen ihan hyvin ainakin löytänyt oikean äänen. |
thriste 27.11.2003 11:15:34 | |
---|
Japanilaiset ne ovat kyllä. Nyt on kyseessä siis ARAI. Kyllä olen ihan hyvin ainakin löytänyt oikean äänen. Oftopic Minulla on Aria -merkkiset vanhat, vanhat Japsit ja uskaltaisin väittää, että pieksevät kyllä Rockstarit ja vastaavat mennen tullen. |
AP 27.11.2003 16:39:56 | |
---|
Japanilaiset toki. Eiväthän nuo mitään huippuhifiä ole olleet vaan halvemman pään settejä. Oma, tärkeä osansa rumpusettien historiassa noillakin toki on -- fiilistelysatsina Arai voisi toimia paremmin kuin hyvin. Keräilyarvo on suurempi kuin rahallinen arvo. Mielestäni halpaakaan tuon ikäistä settiä niiden jonkinlaisen "historia-arvon" vuoksi ei saa "raiskata" ostamalla siihen esim. uusia metalliosia tai uudelleen värjäämällä. |
Outkast 27.11.2003 17:04:42 | |
---|
Mutta eikö se ole näin, että akustiset soittimet vaan paranevat iän myötä. |
Juketsi 27.11.2003 18:53:48 | |
---|
En todellakaan aio niitä maalata enkä muuta mut kyllä niistä huolen pidän ja yritän jotain entisöintiä tehdä... |