Hitto jos Tweak futsi on loppu, ajattelin nimittäin tässä lähiaikoina itsekin ostaa. Mainio laitos se on. |
Kiinankeisari 13.10.2006 13:19:02 | |
---|
onko jungleman kokeillu tuota tweak fuzzia? olis ihan kiva kuulla kommenttia, itellä on jääny nuo fulltonet yms putiikkipedaalit vähän vähemmälle kokeilulle, ja olis kiva kuulla että kuinka suuria nuo erot on. vähän pelottaa että jossain vaiheessa tulee tuohonkin suohon upottua... onneks ei oo vielä rahaa siihen. "soita silleen makeesti" -Albert Järvinen |
Jungleman 13.10.2006 13:41:29 | |
---|
onko jungleman kokeillu tuota tweak fuzzia? olis ihan kiva kuulla kommenttia, itellä on jääny nuo fulltonet yms putiikkipedaalit vähän vähemmälle kokeilulle, ja olis kiva kuulla että kuinka suuria nuo erot on. vähän pelottaa että jossain vaiheessa tulee tuohonkin suohon upottua... onneks ei oo vielä rahaa siihen. En ole. Ei ole tullut sopivassa kohdassa vastaan. Enkä mielelläni anna painavia oraakkelilausuntoja efekteistä tsekkailematta niitä ensin rauhassa omilla kamoilla. Ja niin, pikkuhiljaa se lähtee... käsistä ;-) Ei se ole vika. Se on ominaisuus. Romantikkoitkijät #1 |
zepeteus 13.10.2006 16:47:39 | |
---|
Samantyyppisellä idealla toimii myös Cusack Screamer Fuzz. Samoissa kuorissa od ja fuzz, molempien määrä säädettävissä erikseen & miksattavissa keskenään. Kappas, näyttää (kirjaimellisestikin) mielenkiintoiselta tuokin. No, minulla Fuzz Head on täyttänyt tuon "välimaaston" parin vuoden ajan todella hyvin...etenkin silloin kun en ole oikein osannut päättää mikä purnukka tällä kertaa vahvarin eteen. |
cruel_destiny 18.10.2006 16:13:44 | |
---|
spottasin eilis iltana kunnolla ibanezin standard fuzzin jostain hämyiseltä 70-luvulta. kuuntelin klipin tonefrenzysta ja kiinnostuin tosi paljon. jotenka heräisi kysymys, että onko kenelläkään muulla kokemusta tästä. Kiven tiedän omistavan tämmöisen ainakin, mutta mites muilla onko tullut testattua. heräsi ajatus laittaa kyseinen peli vaan ennen rottaa ja rotalla tarvittaessa boostailla tätä tai käyttää tarvittaessa molempia säröjä. ideas? mielipiteitä? I can't sing and I can't dance, still I know how to clap my hands! |
Twistyh 18.10.2006 16:57:05 | |
---|
Bad Monkey. Ainakin mun korva sanoi että kuulostaa todella paljon paremmalta kuin SD-1. Mä kans oon Bad Monkeyn kannalla. |
Jungleman 19.10.2006 18:10:07 | |
---|
spottasin eilis iltana kunnolla ibanezin standard fuzzin jostain hämyiseltä 70-luvulta... heräsi ajatus laittaa kyseinen peli vaan ennen rottaa ja rotalla tarvittaessa boostailla tätä tai käyttää tarvittaessa molempia säröjä. ideas? mielipiteitä? Aika räkäisen kätkätyksen saisi moisella yhdistelmällä. Kaverilla on Standard Fuzz ja olen vuosien varrella noin kymmeneen kertaan yrittänyt saada ko. m*lkkua myymään sitä minulle... ei onnistu. Lainaillut olen toki, sillä on erittäin kiva soittaa. Kengällä säädettävät liukupotikat ovat absoluuttisen nerokas keksintö. Ei se ole vika. Se on ominaisuus. Romantikkoitkijät #1 |