Tupuna 12.10.2006 07:35:59 | |
---|
Hiukan jäi ehkä soimaan päähän toi "Kaikki mita paalla on/se on jono Alehhandron" :D Olli näyttää tosiaan olevan aika hauska persoona, mutta kaikki asukkaat eivät ilmeisesti jaksa ihan yhtä paljon innostua tästä roolileikistä. Minulla soi kans päässä tuo Ollin keksimä laulu. Todella hyvä läppää Olli heitti tuossa Alejandron roolissaan. Eilistä koostetta katsoessa myös repeilin, kun Irma Karppinen (hanne) tanssi roolinsa mukaisella tavalla :) Mut nykyinen suosikki on ehdottomasti Olli, viihtyisin varmasti hänen seurassaan livenäkin. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Hetfield 12.10.2006 15:08:06 (muokattu 12.10.2006 15:08:16) | |
---|
Olli / alehandro on oikeesti aika taitava heebo. Viihdyttävä jätkä. Voihan sen meikkipussiin kusemisen noinkin ilmaista =D Hihhoh, näin kuulemma tapahtui yöllä, en tiedä sitten onko jo WANHA. P*lluhan se on mielessä, mutta soitetaan nyt ensin. |
gasser 12.10.2006 16:07:10 | |
---|
Voihan sen meikkipussiin kusemisen noinkin ilmaista =D No woi Hoho! eisss... Aina vaan paranee. Olli on sankari. Köyhyys johtuu omaisuuden puutteesta |
obiwan 12.10.2006 16:36:14 | |
---|
|
Jormaz 12.10.2006 22:30:22 | |
---|
Go Olli! Pidä meidän mainetta yllä. Jetzt gehts wieder aufwärts |
J.Hollström 12.10.2006 22:52:03 | |
---|
Go Olli! Pidä meidän mainetta yllä. Aika pienet pisut tulikin... "Mun mielestä fenkut, ja nimenomaan vanhat, tuntuvat, näyttävät ja kuulostavat ylivoimaisilta" - Le Haba |
Chrissie 12.10.2006 22:55:44 | |
---|
Hoho! Ei voinut kuin nauraa räkäisesti. Mahtaa Ollilla olla kivaa tuota pätkää katsellessa :Ž Jaakolla keitti kummasti. Selvä Manki kakkonen. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
MV 12.10.2006 22:57:08 | |
---|
Jaakko lol...Täys pelle. Olis alkanut vaan riehumaan. "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
NHR 12.10.2006 23:07:22 | |
---|
Jaakolla keitti kummasti. Selvä Manki kakkonen. Ei onneks ehtiny vielä pilaamaan kaikkien muittenkin bileitä, ainoastaan isonveljen kiitettävän ripeän ja asianmukaisen toiminnan ansiosta. Hyvä hyvä. Okei, saatto se ärhentely tietysti ainakin osin olla hänen humalainen käsityksensä "hauskasta" roolista, mutta kun ei uskonu ees isoveljen suoraa kieltoa aggressioiden ja juomisen suhteen. Toivon, että toi jätkä putoaa sunnuntaina. Riitelyn katseleminen voi tietysti joskus olla viihdyttävääkin, mutta en minä ainakaan halua mitään lyömistä tuolla jatkossakaan nähdä. Ja jos joku haluaa, niin kattelkaa vaikka niitä vrestlinkiohjelmia mitä tolta samalta kanavalta aina joskus tulee... "Have you noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin |
nikomati 12.10.2006 23:15:06 | |
---|
ollin pisteet ovat nousseet silmissäni melkoisesti vkotehtävän kuluessa. sanavalmis kaveri, toisin kuin jaakko. toivottavasti kaki, olli tai hanne voittaa. koskaan ei voi olla liian gay |
SuperJeesus 13.10.2006 00:14:09 | |
---|
- Voisiks sä seurustella naisen kanssa? - Voisin mä ehkä seurustella, vastasi Mira. Hassua. Mä kun luulin että bi-seksuaali ei vedä rajoja sukupuolten välille. Lisäksi luulin että tämmöisiä keskusteluja käydään vain jossain yläasteella pikku siiderihumalassa: http://bb.subtv.fi/subnetti/bigbrother2006/uutiset.shtml?476227 En myy seksiä. |
Hassua. Mä kun luulin että bi-seksuaali ei vedä rajoja sukupuolten välille. Lisäksi luulin että tämmöisiä keskusteluja käydään vain jossain yläasteella pikku siiderihumalassa Veikkaan, että Mira on naisista pitävä hetero. Sellaiseksi ainakin itseni lasken, koska pidän myös naisista, mutta en todennäköisesti voisi seurustella sellaisen kanssa. Tai sitten tuo Miran juttu on vain imagon pönkitystä ja halua näyttää mielenkiintoisemmalta. Ei jotenkin toimi... pitää päättää onko vai ei, eikä heilua siinä välillä. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
Rattata 13.10.2006 07:45:20 | |
---|
Paras jakso aikoihin. HOHO! Olli on kyllä äijä. Jaakon kimpaantuminen oli "selvästi" läppä, mutta huono sellainen. Toivottavasti tippuu. M.A.C.H.O. #11 |
Dunga 13.10.2006 09:20:08 | |
---|
Jaakko on jotenkin häiriintyneen oloinen vempula, voisi mun puolesta lähteä sunnuntaina... Paskallakin on tekijänsä. |
Jormaz 13.10.2006 10:30:39 | |
---|
Jetzt gehts wieder aufwärts |
PJS 13.10.2006 11:04:31 | |
---|
Veikkaan, että Mira on naisista pitävä hetero. Sellaiseksi ainakin itseni lasken, koska pidän myös naisista, mutta en todennäköisesti voisi seurustella sellaisen kanssa. Tai sitten tuo Miran juttu on vain imagon pönkitystä ja halua näyttää mielenkiintoisemmalta. Ei jotenkin toimi... pitää päättää onko vai ei, eikä heilua siinä välillä. mä veikkaan et se on täysin feikki tyyppi, joka esittää mitä vaan et muut ihmiset pitäis sitä avoimena ja mielenkiintoisena. ja huomionkipeäkin varmaan vielä... www.mikseri.net/funkbone Funk-rockia suoraan ytimestä. |
Rattata 13.10.2006 12:52:27 | |
---|
M.A.C.H.O. #11 |
insight 13.10.2006 15:42:37 | |
---|
Jaakko on jotenkin häiriintyneen oloinen vempula, voisi mun puolesta lähteä sunnuntaina... Täysin samaa mieltä. Paljon tietoa + sen jäsentäminen minä-tasolla = tunne |
porcupine 13.10.2006 16:11:46 | |
---|
Mikä helvetti siinä on, että kaikki aina selittää arggejaan vitseiksi? Kyllä toi Jaakon eilen nähty "painu nyt vittuun siitä" tuli sellaisellä äänensävyllä, että ei sitä vitsiksi oltu tarkoitettu. Idiootit. Mulla on vieläkin vatsa kipeänä ja kyljet hellinä lattialla pyörimisestä sen Ollin helpotuksen katsomisesta. Hohoo, vaikka on lukenut juttuja täällä m.netissä telkkariin yms. kusemisesta, niin kyllähän sen "livenä" näkeminen riemastuttaa. Tosin, ette tuu sitten meille kusemaan nurkkiin! Emmie tiijä, ko mie oon Lappeenrannasta. |
gasser 13.10.2006 16:33:40 | |
---|
Jaakkima on ihan turha tapaus. Ihme pösilö känniääliö. En mä ainakaan sen käytöstä minään läppänä pitäny. Pois vaan tommoset bb:stä. Olli on kurko, toi eilisen ohjelman loppukohtaus oli kyllä ihan parasta viihdettä pitkiin aikoihin. Köyhyys johtuu omaisuuden puutteesta |