riff 12.10.2006 21:56:22 | |
---|
Miks Matin alaleuka on ulkoneva ja Tepolla toisin päin? Noh, alkuvuosinaan niillä ei ollut kuin yksi mikki. Kasvoivat leuat kieroon. Eläkkeelle joutaisivat, on niillä jo rahaa tarpeeksi! Ei kukaan sitä musaa kaipaa. Soittaja soittaa, haitaristi haittaa! |
paice60 12.10.2006 22:15:46 | |
---|
Ei muuta kuin takajalat saappaisiin ja se on siinä. Siinä on alan miehen meininki. Miks´ mä oon täällä? |
mack the knife 12.10.2006 22:19:10 | |
---|
Taas menee ihan sivuun aiheesta. Sori. Lehmän kanssa on lähetyssaarnaaja hyvä ja huono, pirun pitkä matka pussaamaan, mutta kiva hiplata neljää nänniä siitä ihan ulottuvilta. Älkää suuttuko, en mä pahalla. Hän vain juo jaloviinaa, viileää viinaa kuin vettä vain juo... |
paice60 12.10.2006 22:20:19 | |
---|
Taas menee ihan sivuun aiheesta. Sori. Lehmän kanssa on lähetyssaarnaaja hyvä ja huono, pirun pitkä matka pussaamaan, mutta kiva hiplata neljää nänniä siitä ihan ulottuvilta. Älkää suuttuko, en mä pahalla. Olisko nyt syytä mennä nukumaan, alkaa jo vähän huolestuttamaan. Miks´ mä oon täällä? |
mack the knife 12.10.2006 22:21:44 | |
---|
Olisko nyt syytä mennä nukumaan, alkaa jo vähän huolestuttamaan. En mä halunnu ketään loukata. Nyt pitää vielä paistaa korvapuusteja pojan koulubuffettiin. (Akka Espanjassa kolme viikkoa) Kahvia mukissa, ei huolta tämän pahemmasta sekoilusta. Hän vain juo jaloviinaa, viileää viinaa kuin vettä vain juo... |
Taas menee ihan sivuun aiheesta. Sori. Lehmän kanssa on lähetyssaarnaaja hyvä ja huono, pirun pitkä matka pussaamaan, mutta kiva hiplata neljää nänniä siitä ihan ulottuvilta. Älkää suuttuko, en mä pahalla. Lainaa lehmäpukua näin ensihätiin! Tiedät, mistä löytyy;-) Soittaja soittaa, haitaristi haittaa! |
mack the knife 12.10.2006 22:24:22 | |
---|
Lainaa lehmäpukua näin ensihätiin! Tiedät, mistä löytyy;-) Pitääkö mun olla se lehmä? Ja sinäkö tulet kaukopussaamaan? Hän vain juo jaloviinaa, viileää viinaa kuin vettä vain juo... |
riff 12.10.2006 22:25:33 | |
---|
Pitääkö mun olla se lehmä? Ja sinäkö tulet kaukopussaamaan? Eijeijei! Unoha koko juttu! Soittaja soittaa, haitaristi haittaa! |
paice60 12.10.2006 22:38:59 | |
---|
Tuli Mackin jutusta mieleen se että hommaa sellaisen 80- kymppisen vanhan muijan, jolla on koukkuselkä. Siitä vaan lattialle ja päälle. Sitten vaan otsasta painelee niin homma hoituu itsestään. Mitäs tästä tykkäätte. Miks´ mä oon täällä? |
mack the knife 12.10.2006 22:41:18 | |
---|
Tuli Mackin jutusta mieleen se että hommaa sellaisen 80- kymppisen vanhan muijan, jolla on koukkuselkä. Siitä vaan lattialle ja päälle. Sitten vaan otsasta painelee niin homma hoituu itsestään. Mitäs tästä tykkäätte. No mikäs siinä, siitä huolimatta umpeen menee kuin veneen jälki. Hän vain juo jaloviinaa, viileää viinaa kuin vettä vain juo... |
Qsine 12.10.2006 22:48:01 | |
---|
Ja mikä olikaan se turkulainen chorus-efekti? - Matti vasemmassa ja Teppo oikeassa korvassa. Entäpä turkulainen 3.1 -surround? - Matti vasemmassa korvassa ja Teppo oikeassa korvassa samalla kun Seppo tenoroi päin naamaa. "Aarne...sinun tulee lyödä minun nenäluuni murskaksi! Kun nenä levenee, niin silmät siirtyvät lähemmäksi toisiaan!" |
mack the knife 12.10.2006 23:04:14 | |
---|
Ja mikä olikaan se turkulainen chorus-efekti? - Matti vasemmassa ja Teppo oikeassa korvassa. Entäpä turkulainen 3.1 -surround? - Matti vasemmassa korvassa ja Teppo oikeassa korvassa samalla kun Seppo tenoroi päin naamaa. Huhhuh, en kyllä halua edes ajatella miltä tuntuis kyseinen surround. Hän vain juo jaloviinaa, viileää viinaa kuin vettä vain juo... |
paice60 12.10.2006 23:46:49 | |
---|
Huhhuh, en kyllä halua edes ajatella miltä tuntuis kyseinen surround. Oksettaa kun aattelee, siispä en aattele vaan menen nukkumaan. Miks´ mä oon täällä? |
Sertzo S 13.10.2006 08:51:35 (muokattu 13.10.2006 08:51:54) | |
---|
En mä halunnu ketään loukata. Nyt pitää vielä paistaa korvapuusteja pojan koulubuffettiin. (Akka Espanjassa kolme viikkoa) Kahvia mukissa, ei huolta tämän pahemmasta sekoilusta. Akka Espanjassa yksin...? No siellä lihanhakkuupölkyt lätisee. ;) |
jon lord 13.10.2006 11:14:32 | |
---|
Miks Matin alaleuka on ulkoneva ja Tepolla toisin päin? Noh, alkuvuosinaan niillä ei ollut kuin yksi mikki. Kasvoivat leuat kieroon. Eläkkeelle joutaisivat, on niillä jo rahaa tarpeeksi! Ei kukaan sitä musaa kaipaa. Eikös ne ollutkin alunperin siamilaiset kaksoset ja sitten ne leikattiin erilleen. Eli Matin leuka onkin itseasiassa Tepon olkapää. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Tankoprinssi 13.10.2006 12:41:56 | |
---|
Ei muuta kuin takajalat saappaisiin ja se on siinä. Näinhän ne kuulemma lapissa poroille tekee? Kutsutaan myös nimellä Aslakin-Rodeo Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
Tankero 13.10.2006 12:51:55 | |
---|
Akka Espanjassa yksin...? No siellä lihanhakkuupölkyt lätisee. ;) Hyvä, että harjoittelee, tuumas yks kaverini, kun muija kanarialle lähti. Varmasti, vissiin. |
Tankoprinssi 13.10.2006 22:35:56 | |
---|
Hyvä, että harjoittelee, tuumas yks kaverini, kun muija kanarialle lähti. Ensi lauantaina pitäisi lähteä. Täytyy varoa noita harjoittelijoita. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |