Mikko A 19.11.2003 23:33:08 | |
---|
Omasta kokemuksesta. Omia mielipiteitä kirjoitin. En mitään muuta. Älä sitten sano että yleensä käytetään vain jos rumpu on syvempi kuin 6". Ei oikein kuulosta pelkältä omalta mielipiteeltä... "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
crabnebulae 20.11.2003 00:13:03 | |
---|
Älä sitten sano että Ei oikein kuulosta pelkältä omalta mielipiteeltä... olet oikeassa. Tarkoitus oli kirjoittaa "yleensä KÄYTÄN..."... Olen ruotsinkielinen, joten ehkä tämän syy piilee kieliongelmissa. The sea was angry that day. Like an old man trying to send back soup in a deli. |
Bacchus 20.11.2003 12:39:03 | |
---|
olet oikeassa. Tarkoitus oli kirjoittaa "yleensä KÄYTÄN..."... Olen ruotsinkielinen, joten ehkä tämän syy piilee kieliongelmissa. Oi oi oi "Life sucks, and then you fucking die you know." |
crabnebulae 20.11.2003 14:00:07 | |
---|
Oi oi oi ...kerro vaan. The sea was angry that day. Like an old man trying to send back soup in a deli. |
Meinasin kokeilla jotain muuta kuin ambassador coatedia, jota olen aina käyttänyt.. Vähän kuivempaa/tummempaa (ei ominaissoundin tappavaa) soundia etsin. Suosituksia? Evansillahan on näitä Dry-kalvoja snareen Remo FiberSkyn 3 kandeis ehkä testata. Vähän ehkä tummempi ja "vintagempi" soundi kuin Ambassadorissa. Tämä on myös hieman paksumpi ja kestävmpi... miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
Magetsu 20.11.2003 16:31:02 | |
---|
"Kendo wa ken no riho no shuren ni yoru ningen keisei no michi de aru" |