saastara 11.10.2006 20:33:52 | |
---|
Jes! Tuli tänään! Oikein Chaos Ridden Years julisteen kanssa =) Toivottavasti kerkiän katsomaan se lähiaikoina. Koulu pukkaa päälle... Kuinka hiton paljon sitä koulua voi olla jos on aikataulut noin tukossa..? :) Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Mimi 12.10.2006 00:33:27 | |
---|
Kuinka hiton paljon sitä koulua voi olla jos on aikataulut noin tukossa..? :) En kyseisestä tapauksesta tiä, mutta mulla esim 8-18 plus että koulutyöt tulee vielä kotiinkin mukana. Eli kylläpä tässä melkein kaik aika koululle menee... Jos olis rahaa niin kävisin dvd:n hakemassa. Harmi vaan, että ostoslistalla on paljon muutakin ennen tuota julkaisua... to see things the way I do just walk a mile in my shoes |
Valdemar 12.10.2006 01:18:37 (muokattu 12.10.2006 01:18:45) | |
---|
En kyseisestä tapauksesta tiä, mutta mulla esim 8-18 plus että koulutyöt tulee vielä kotiinkin mukana. Eli kylläpä tässä melkein kaik aika koululle menee... Jo on asiat huonosti. We had no mother, so we're taking turns in being her |
Antti1997 12.10.2006 04:53:48 | |
---|
Latvalan gänäsekoilut on kyllä omaa luokkaansa. "Ootteksh te ikinä käyny Sauriadabiassssa.." "Saatanan perkeleellinen pimeys yllättivät hänet" Keikkaa en vielä kokonaan ehtinyt katsoa, mutta kovalta vaikuttaa! "Ei tuo normaalisti ole kovin äkäisen näköinen muttei raukka ole oikein edukseen kuvissa." -Tigerr |
InYourFace90 12.10.2006 16:44:13 | |
---|
Hehe... Ensin sekoilut sitte vasta keikka. Up The Irons! |
Stratocaster_90 12.10.2006 18:32:22 (muokattu 12.10.2006 18:35:29) | |
---|
No, koulua 8 tuntia (olen ammattikoulussa sähkölinjalla, mutta nyt on yleisaineita), sen jälkeen töitä sellaset 1 ½ jonka jaoin 4 tunnin ajalle, ja siinä välissä soitin kitaraa, pakko soittaa joka päivä vähintään tunti näet :), sen jälkeen kello olikin "iltahommien" jälkeen noin 21.30. Ja sitten telkkari oli varattu (sisko katsoi sitä), noin tunnin, myytin murtajat alkoi 23.05 (ylimääräinen uutis lähetys viivästytti vähäsen) ja sen jälkeen kello olikin 00.15 ja rupesin nukkumaan. Ei siinä paljon aikaa jääny. Tänä yönä katson sen. Kokonaan... Huom! Ei ollut edes yhtään läksyä. Kuinkahan myöhään olisi mennyt jos läksyjäkin olisi. Lukiossa kuulemma on vapaa aika pelkkää läksyn tekoa =) Ammattikoulussa oppii tekemään, lukiossa lukemaan. |
Deino 12.10.2006 18:34:23 | |
---|
No Elä selittele... |
Stratocaster_90 12.10.2006 18:35:58 | |
---|
Sulla on selvästi jotain mua vastaan :D |
Deino 12.10.2006 18:40:28 | |
---|
Sulla on selvästi jotain mua vastaan :D Eikä ole, kunhan vitsailin. |
Deathrace King 12.10.2006 18:40:42 | |
---|
Lukiossa kuulemma on vapaa aika pelkkää läksyn tekoa =) No sitten on lukion meiningit muuttuneet täysin viime vuosikymmenestä. Tai tulihan niitä läksyjä meidänkin aikaan, mut kuka hullu niitä nyt tekemään rupes? ;) Ei mitään läksyjä jaksanu tosiaan tehdä edes AMK:ssa ja kuitenkin inssinpaperit kourassa on. Joten, lahjattomat ja nörtit tekee läksyjä ja tosijätkät käyttää aikansa johonkin hauskempaan ja hyödylliseen. Ja ny katsomaan vastatullutta DVD:tä... M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.chaoscreation.net |
Mimi 12.10.2006 18:41:19 | |
---|
Jo on asiat huonosti. No en ny sanois. Koulussa on kivaa ja omasta tahdostani mä sinne koululle olen työskentelemään jäänyt niin pitkäksi aikaa kuin mahdollista. Yleensä on loppunu jo puoli viideltä varsinainen opetus. Mutta deadline lähestyy, ja valmista pitäis olla... Meni offtopikiksi... to see things the way I do just walk a mile in my shoes |
Parasite 12.10.2006 20:03:45 | |
---|
Eikä ole, kunhan vitsailin. Ei tällaisista asioista vitsailla. Prkl. Joten, lahjattomat ja nörtit tekee läksyjä ja tosijätkät käyttää aikansa johonkin hauskempaan ja hyödylliseen. Aivan, miksi tehdä läksyjä kun tekemättäkin pärjää? Tästä aiheestahan minä en varsinaisesti tiedä mitään. |
Huom! Ei ollut edes yhtään läksyä. Kuinkahan myöhään olisi mennyt jos läksyjäkin olisi. Lukiossa kuulemma on vapaa aika pelkkää läksyn tekoa =) Offtopic: Ihan pakko tarttua tähän, sillä tänä vuonna ei oo tarvinnut reppua avatakkaan. Mukana pysyy hyvin, kun kuuntelee tunnilla ja vapaatunneilla voi jotaki lueskella jos ei mitään muista. Jakson aikana joutuu vain tekemään jonkun aineen äikästä jne. Lukiossa on hauskaa =) -- Kertokaa siitä DVD:stä! Onko dokumentissa mitään järkevää? Haluvan tietää. Kymmenellä kahdesta on lukihäiriö! |
rakula 12.10.2006 22:15:37 (muokattu 12.10.2006 22:15:55) | |
---|
Offtopic: Ihan pakko tarttua tähän, sillä tänä vuonna ei oo tarvinnut reppua avatakkaan. Mukana pysyy hyvin, kun kuuntelee tunnilla ja vapaatunneilla voi jotaki lueskella jos ei mitään muista. Jakson aikana joutuu vain tekemään jonkun aineen äikästä jne. Lukiossa on hauskaa =) -- Kertokaa siitä DVD:stä! Onko dokumentissa mitään järkevää? Haluvan tietää. Mielestäni hyvä dokumentti. Kerrotaan Bodomin historia kokonaan. Basisti puhuu erittäin hyvää englantia, muiden osalta se on vähän amatöörimeininkiä mutta hyvin sai silti selkoa! Kaikennäkösiä pieniä ja kiinnostavia juttuja myös kertovat, kuten mokia lavalla yms. Ei voi lähtee jos on tullu |
saastara 12.10.2006 23:25:29 | |
---|
Mielestäni hyvä dokumentti. Kerrotaan Bodomin historia kokonaan. Basisti puhuu erittäin hyvää englantia, muiden osalta se on vähän amatöörimeininkiä mutta hyvin sai silti selkoa! Kaikennäkösiä pieniä ja kiinnostavia juttuja myös kertovat, kuten mokia lavalla yms. Kyseistä dokua en nähnyt ole mutta jäi ihmetyttämään, että eivät ole tekstityksiä tuohon laittaneet.. Vai olenko täysin väärin käsittänyt..? Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
rakula 13.10.2006 00:03:00 | |
---|
Kyseistä dokua en nähnyt ole mutta jäi ihmetyttämään, että eivät ole tekstityksiä tuohon laittaneet.. Vai olenko täysin väärin käsittänyt..? Ei kai sitten ole. Enpä kyllä niitä kaivannutkaan Ei voi lähtee jos on tullu |
Parasite 13.10.2006 10:41:58 | |
---|
Tästä aiheestahan minä en varsinaisesti tiedä mitään. |
TKT 13.10.2006 10:56:37 | |
---|
Eilen tuli paketti ja paketin sisällä odotteli Children of Bodomin uusi DVD Chaos Ridden Years. Täytyy sanoa, että loistavaa matskua ovat tuohon laittaneet. Ehkä sen matskun vähyys kuitenkin jäi potuttamaan. Use My Third Arm |
Räkkipeli 13.10.2006 12:23:28 | |
---|
Mikäs siinä jos koulusta tykkää. No joo. Mutta, ihan kiva dokkarihan tossa oli. odotin vaan jotenki parempaa siitä siinä mielessä että pojat olisivat enemmän käyttänyt mielikuvitusta dokkarin sovitteluun. Se on aika suora silleen et miettii et olis voinu olla enemmän sisältöä esim. jotain asiaan liittyviä täyteklippejä. Koko ajan joku puhuu siinä melkein jostain. ja se että näytetään kaks biisiä kokonaisuudessaan samalta keikalta...sen olis voinu tehdä paremminkin. Mutta ihan hyvä dokkari, ei vaan paljon mitään uutta tossa tullut. Itse keikkaa en vielä ehtinyt katsoa, mutta olen periaatteessa nähnyt ja kokenut ton setin Tavastialla helmikuussa. hyvä setti! Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |
electrick 13.10.2006 14:04:56 (muokattu 13.10.2006 14:29:59) | |
---|
Yllättävän hyvä oli ottaen huomioon sen miten paljon niitteen live soitto on huonontunut sitten 99-2002 jolloin laihon äänikin vielä kuulosti rankalle. +Raatikaisen rumpusoolottelu +Bodom after midnight/Bodom beach terror(ja ehkä pari muutakin biisiä minkä ne soitti melkein virheettömästi) +Dokumentit vaikka ei sitä hölmöilyä ja kännäämistä jaksanu hirveesti kattoa mutta esim. Latvalan haastattelu jossa se oli selvänä oli kyllä tosi hyvä, jätkä ollu ainakin monessa mukana. +Latvalan soolottelu joka jäi tosi lyhyeksi. +Juliste :D -Laihon soolottelu, tosi epäpuhdasta soittoo (varmaan kännin piikkiin tai sitten ei) -Liikaa biisejä AYDY: ltä, joka on omasta mielestäni Bodomin huonoin levy. -Laihon tyhmät välispiikit Tämä koko niitteen uus tyyli ei vaan iske, menisin varmana kattomaan Bodomia livenä jos vielä soittaisivat pimeällä lavalla taustalla bodom järvi ja viikatteet viuhuis, nykyään vaan chevrolettejä ja öljy kanistereja lava täynnä, epäpuhtaasta soitosta puhumattakaan. |