Aihe: Laney B1 bassonuppi-oisko jengillä kiinnostusta nuppia kohtaan?
1
Rokkinorsu
12.10.2006 19:15:50
Jebulis, tämmöstähän tässä tiedustelen, ennen kuin laitan myyntiin ollenkaan, että oiskohan kellään sattumoisin täällä mitään kiinnostusta kyseistä nuppia kohtaan? Nupissahan on portaaton etuasteen säätömahdollisuus, 6-alueinen eq, kompura ja kaikki mahdolliset säädöt ja linkit takana. Täydellinen kunto ja ei mitään kolhuja. Nupissa on ihan hirmu tehot, joka onkin myymiseni syy; 1080W 2ohm:n. Ja ennenkuin kukaan valittaa, että "m.netissä on tori-osastokin", kyllä tiedän, että täällä semmoinen on, mutta edelleenkin haluan vain tiedustella, että olisiko kenelläkään kiinnostusta.

T. Joonas
Basisti.
Samu S.
12.10.2006 19:39:38
Eiköhän se kiinnostus selviä, kun laitat nupin Torille myyntiin.
Ei se siitä!
J.Hollström
12.10.2006 20:26:30
On kiinnostusta. Tuohan kuulostaa kunnon peliltä. Paljon meinasit pyytää siitä?
"Mun mielestä fenkut, ja nimenomaan vanhat, tuntuvat, näyttävät ja kuulostavat ylivoimaisilta" - Le Haba
slapvete
12.10.2006 20:29:16
Totta. Vajaatehoiset myydään. Maansiirtokoneita rakastetaan.
"You're not Jesus or Popeye the Sailor
You are Sigurd, an eminently capable purveyor of flava."
hemmo
12.10.2006 20:53:35

Totta. Vajaatehoiset myydään. Maansiirtokoneita rakastetaan.

Riippuu ihan kuule kaapeista ja niiden herkkyydestä. Miun tulevissa kaapeissa riittää noin 2x4 (neljä) wattia tehoa ja mökään on yli 110 dB. Mitä tekisin lopuilla vajaalla 1000 watilla? Lämmitän.
"40-vuotias pitkänlinjan pubitähti"
slapvete
13.10.2006 02:10:30
Et silti vedä millään 1,5 W sveitsinkäkikellolla. Toisille riittää lusikka, toiset tarvii lapion.

Kuten sanottua, alimittaiset takaisin järveen. Maansiirtokoneella hommat isoolleen. Pöts.
"You're not Jesus or Popeye the Sailor
You are Sigurd, an eminently capable purveyor of flava."
Rokkinorsu
13.10.2006 07:24:10
On kiinnostusta. Tuohan kuulostaa kunnon peliltä. Paljon meinasit pyytää siitä?

Hmm, veikkaisin, että jos myyntiin lähtee niin hinta kapuaisi tuonne 700 € kieppeille, koska ikääkään nupilla ei ole kuin puoli vuotta.

Ja muille tiedoksi, että vaikka nuppi onkin tehokas ja hyvä soundinen, niin tuolle ampegin 4x10 minä haluaisin päälle putkinupinkin :)

T. Joonas
Basisti.
Maisteri
16.10.2006 10:31:15
Ja muille tiedoksi, että vaikka nuppi onkin tehokas ja hyvä soundinen, niin tuolle ampegin 4x10 minä haluaisin päälle putkinupinkin :)

T. Joonas

Oikia asenne. Ei edes 1000W trankkukone vedä vertoja saundissa 50-100W putkipelille. Vaikka joku 100W putkinuppi ton kaapin päälle, niin avot.
hemmo
16.10.2006 11:34:25

Oikia asenne. Ei edes 1000W trankkukone vedä vertoja saundissa 50-100W putkipelille.

Olen eri mieltä tässä. Ei putkihärveli ole parempi kuin trankkukone eikä myöskään päinvastoin

Ne on erilaisia. Munsta.
"40-vuotias pitkänlinjan pubitähti"
Maisteri
16.10.2006 12:19:45
Olen eri mieltä tässä. Ei putkihärveli ole parempi kuin trankkukone eikä myöskään päinvastoin

Ne on erilaisia. Munsta.

Noo nii juu tokitoki... Ois pitäny laittaa "Munsta" loppuun. Erilaisia tietenki ja mää tykkään mistä tahansa putkipelistä enemmän ku mistä tahansa trankusta.
juici
16.10.2006 12:30:15

Jebulis, tämmöstähän tässä tiedustelen, ennen kuin laitan myyntiin ollenkaan, että oiskohan kellään sattumoisin täällä mitään kiinnostusta kyseistä nuppia kohtaan? Nupissahan on portaaton etuasteen säätömahdollisuus, 6-alueinen eq, kompura ja kaikki mahdolliset säädöt ja linkit takana. Täydellinen kunto ja ei mitään kolhuja. Nupissa on ihan hirmu tehot, joka onkin myymiseni syy; 1080W 2ohm:n. Ja ennenkuin kukaan valittaa, että "m.netissä on tori-osastokin", kyllä tiedän, että täällä semmoinen on, mutta edelleenkin haluan vain tiedustella, että olisiko kenelläkään kiinnostusta.

T. Joonas

No jos halvalla...
Olisiko ihmiskunta nyt onnellisempi, jos nuori Hitler olisi äänittänyt pari gramofonilevyllistä kansanlauluja ja tehnyt sitten haulikolla "cobainit"? -Martti Ripaoja, Sunnuntaisuomalainen 10.9.2006
Wilkeson
16.10.2006 23:56:19 (muokattu 16.10.2006 23:57:24)
Hmm, veikkaisin, että jos myyntiin lähtee niin hinta kapuaisi tuonne 700 € kieppeille, koska ikääkään nupilla ei ole kuin puoli vuotta.

T. Joonas

hyvä hyvä!

oikea suuntaus mun mielestä.

Sama kappi on mulla.tai mul on tuo 4x10 HLF ja SVT potkimas sitä! JJ:n tuubeilla.

siinä on nuppia aika pitkäx aikaa!! ja luulisin että et tuu pettymään jos SVT:n kajautat kaapin jatkox!

taikka pikkuveli V-4

niin...jos Ampegin nupin yleensäkkään haluut ja oot aatellu! Varma peli! ei epäilystäkään mun näkökulmasta!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)