King_V 12.10.2006 19:30:31 | |
---|
Juttu on nyt näin että rikoin muusikon perus säännön.. (bändin jäsenien kannssa ei seurustella..) ja menin iskemään "sekabändini" rumpalin.. olihan pari kuukautta kivaa mutta kaikki loppuu aikanaan.. jatkan kyllä edelleen bändissä vaikka on se välillä kiusallista.. tässä "keskustelussa" haluasin että saisin kuulla tarinoitaa bändi suhteista.. mielipiteetkin ovat terve tulleita.. Forging dreams into the reality |
Guitar Hero 12.10.2006 20:00:50 | |
---|
Juttu on nyt näin että rikoin muusikon perus säännön.. (bändin jäsenien kannssa ei seurustella..) ja menin iskemään "sekabändini" rumpalin.. olihan pari kuukautta kivaa mutta kaikki loppuu aikanaan.. jatkan kyllä edelleen bändissä vaikka on se välillä kiusallista.. tässä "keskustelussa" haluasin että saisin kuulla tarinoitaa bändi suhteista.. mielipiteetkin ovat terve tulleita.. Tästä oli muistaakseni ketju jokunen aika sitten.. Koitappa hakua |
Ehkä bänditoiminta- palstalle? Tai no toisaalta, meneehän tämä täälläkin.. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
L.Ruoska 12.10.2006 20:05:48 | |
---|
Kauhea ajatus, bändissä pitää toimia muutenkin demokratia ja olis kurjaa jos tietäis että joku on aina jonkun puolella jne.. KEMOSABE
WARNING: Dr. Mario is not a real doctor! Do not let him touch your genitals! |
Jani The Rock 12.10.2006 20:21:00 (muokattu 12.10.2006 20:21:12) | |
---|
Kyllä mä katson viisaimmaksi jättää rumpalit rauhaan tässä mielessä. Basistien suhteen en lupaa mitään. Nahkarotseja ja bootseja myynnissä Torilla! Check `em out & be cool! |
King_V 12.10.2006 20:44:45 | |
---|
Kauhea ajatus, bändissä pitää toimia muutenkin demokratia ja olis kurjaa jos tietäis että joku on aina jonkun puolella jne.. demokratia kyllä pelas... oltiin aikas "diplomaattinen" pari... tosin nyt on kyllä vaikea neuvotella kun tuntuu että exä ja laulaja joka on sen hyvä kaveri pelaa mua ulos päätöksistä... Forging dreams into the reality |
King_V 12.10.2006 20:47:28 (muokattu 12.10.2006 20:48:52) | |
---|
Tästä oli muistaakseni ketju jokunen aika sitten.. Koitappa hakua mä oon laiska... siihen se suhdekki kuulemma kaatus =D mutta menkööt sitten samoil puruil uusiks ku o jo keittäminenki o alotettu... ja niitä muitten stooreja ois kiva kuulla... että voiko koko homma ees päätyy hyvin... tai oikeet esimerkitkää ei ois pahitteeks Forging dreams into the reality |
steelin 12.10.2006 21:07:22 | |
---|
mä oon laiska... siihen se suhdekki kuulemma kaatus =D mutta menkööt sitten samoil puruil uusiks ku o jo keittäminenki o alotettu... ja niitä muitten stooreja ois kiva kuulla... että voiko koko homma ees päätyy hyvin... tai oikeet esimerkitkää ei ois pahitteeks Lennon ja Ono. Ensin se eukko hajoitti pändin ja sitten mies ammuttiin. Ikäännyn, myönnän. Ostin kaasugrillin ja töissä soi Iskelmä-Radio. |
Spike 12.10.2006 21:11:11 | |
---|
tosin nyt on kyllä vaikea neuvotella kun tuntuu että exä ja laulaja joka on sen hyvä kaveri pelaa mua ulos päätöksistä... tai sitten susta vaan tuntuu siltä. Clearly motivated by an unholy alliance.
O: Single coil tai singlecoil-sized humbucker |
Spike 12.10.2006 21:15:38 | |
---|
Eikä pari kuukautta nyt o mitn. Se on vaan sellasta kokeilua vasta, vaikka voi kirpastakin jos on ensihuumassa. Jos oli jotain ongelmii, ni mene sanomaan, et sori oon mulukku näissä asioissa, kato mä vaan skulaan skebaa, eiköhä haudata sotakirveet. Clearly motivated by an unholy alliance.
Ostan: Single coil tai singlecoil-sized humbucker, DOD Buzz Box |
Feggy 12.10.2006 21:51:51 | |
---|
Hiukan tähän liittyen huomenna ilmestyvässä Rumba-lehdessä on juttua rokkareiden parisuhteista, esimerkkinä Olga ja Kauko Röyhkä. |
Kirk_Hammett 12.10.2006 21:58:57 | |
---|
mä oon rakastunu bänditoveriini... hänen nimi on Paula. sillä on niin ihana kaula! ja niin muodokas kehokin!
ja kaiken kukkuraksi hänellä on JOPA 6 kieltä. ooh... on tämä rakkaus niin ihanaa! You know it's sad but true... |
Johann Onn 12.10.2006 22:01:20 | |
---|
Muitten stooreja ois kiva kuulla - voiko koko homma ees päätyy hyvin ? Omakohtaisesti voin sanoa: Ei. Mitään stooreja en ala kertoilemaan, kun ei koskaan tiedä, "kuka" / "ketkä" seuraa näitä keskusteluja... |
Twist 12.10.2006 22:10:00 | |
---|
Oops, I twisted again... |
Spike 12.10.2006 22:27:22 | |
---|
Clearly motivated by an unholy alliance.
King_V 12.10.2006 22:31:45 | |
---|
tai sitten susta vaan tuntuu siltä. Eikä pari kuukautta nyt o mitn. Se on vaan sellasta kokeilua vasta, vaikka voi kirpastakin jos on ensihuumassa. Jos oli jotain ongelmii, ni mene sanomaan, et sori oon mulukku näissä asioissa, kato mä vaan skulaan skebaa, eiköhä haudata sotakirveet. voit hyvinkin olla oikees... ja se kaks kk on lyhyt aika... mut oisin kyl toivonu paljon pitempää juttuu... ja mä arvostan rehellisyyt, eli mul ei oo mitä kaunaa... eikä rehellisyys miehestä mulkkuu tee... oon itekki kuulemma rasittava mun suorapuheisuuden takia... ja yleisesti jengi voi pistää iha mitä tahansa ajattelevat tähä... mä en voi loukkaantuu jos joku netti foorumil sanoo mul pahasti... =) Forging dreams into the reality |
King_V 12.10.2006 22:35:12 (muokattu 12.10.2006 22:37:04) | |
---|
jooh, toisessa bändissä vaikuttaa myös naisbasisti. Eipähä ainakaan tartte katella pelkästään rumien jätkien naamoja treeneissä. joo piristää treeni motivaatiooki... Forging dreams into the reality |
Twist 12.10.2006 22:42:13 | |
---|
kuka ny oikeastaan rehellisyyttä arvostaa? tai no.. onhan niitä poikkeuksia :D Oops, I twisted again... |
Spike 12.10.2006 22:43:03 | |
---|
joo piristää treeni motivaatiooki... eiku sääh, toisessahan on kanssa naispuolisia, mikin varressa tosin. Clearly motivated by an unholy alliance.
Ossi 12.10.2006 22:46:35 (muokattu 12.10.2006 22:48:13) | |
---|
Bänditouhussa syntyy lähes järjestään jossain vaiheessa jotain kahnausta, milloin mistäkin syystä, ilman parisuhteitakin. Bändi on klisheisesti verrattavissa avioliittoon tai avosellaiseen tai whatever näitä nyt onkaan nykyään. Alkuhekuman mielinkielin-homman jälkeen tulee arki, jolloin eri osapuolet tulevat näyttäneeksi todelliset karvansa ja yhteinen tulevaisuus on arvioitava uudelta pohjalta. Kellaribändissä, joka soittelee enimmäkseen omaksi ilokseen ja jolle keskinäinen hengailu treeniksellä sekä sen ulkopuolella on tärkeämpää kuin musiikilliset päämäärät, asia ei liene tulenpalavan tärkeä. Sen sijaan voisi kuvitella, että pro-tasolla täytyy olla pro niin muusikkona kuin ihmissuhdetaidoissakin, mikäli halutaan homman toimivan. Jopa ilman bändi sisäisiä parisuhteitakin.. Vanhempi/lapsi-yhdistelmä taas vastaavasti vaikuttaisi omienkin kokemusten perusteella toimivan bändin sisällä yllättävän hyvin. Napanuoralla on maaginen merkitys, katkaistunakin :-) Lift your other foot up
And fall on your ass
Get back up
Put your teeth in a glass
Aint ever been nothin quite like this
Its a magical thing called the wilbury twist |