You can eat my ass and balls! |
sami_sumea 12.10.2006 15:42:57 | |
---|
Elikkä tarkoitus olisi päivitellä kotistudiokamoja. Mikki tulis periaatteessa laulu + akkari käyttöön ja siihen toi vahvistin. Eli nyt tarttissin alla oleviin kamoihin vähän kommentteja ja vinkkejä. Budjettiä ei periaatteessa tuosta voi venyttää kun muutamalla kympillä, joten vertailkaa mielellään samanhintaluokan kamoihin. Hyvän näköinen lista. Ihan ku oisin ite ehdottanu kamoja :) ... "Vaikka olis miljoonan markan kaiku ja sinne syötetään paskaa, tuloksena on vain kaiutettua paskaa". (c) Tipi Tuovinen, 2002. |
hape 12.10.2006 16:21:40 | |
---|
Remember: Don't eat the deadly yellow snow! |
SBII 12.10.2006 16:59:16 (muokattu 12.10.2006 17:01:01) | |
---|
- Harley Benton Blues-Gitarren Set (kännikitara ja kaljakassi) 51€ http://www.thomann.de/thoiw3_harley … nton_bluesgitarre_set_prodinfo.html Sanottakoon tähän, ettei tule studio käyttöön vaan ryyppyreissuille.. joten tärkeimpänä tietona on, että pitääkö miten virettä (onko sitä edes) NT1-a ja Truthit on hyvin ainakin mua palvelleet, mutta tuota kitaraa on pakko kommentoida. Ei se 50€ kitaraksi huono ole, mutta hyvä se ei ole. Mulla on ollut tollanen kitara mökkikitarana ja kolmen vuoden hyvin epäsäännöllisen käytön jälkeen havaittavissa seuraavaa: * kaula ollut mutkalla ostohetkestä, eikä sitä saa oiottua vaikka kuinka vääntäisi kaularautaa, tuloksena se, että 5:nnen nauhan jälkeen barreet todella työläitä soittaa koska kielet aika kaukana otelaudasta * kitaran intonaatio on pielessä, minkä takia ei tee mieli soittaakaan kauheasti yli 5:nnen nauhan * nauhat on surkeasti hiottu * tallan takaa kansi noussut noin sentin ylöspäin ja on kuprulla, myös kopan kyljissä jonkunmoista kupruilua eli lopullista laukeamista tässä odotellaan.. :) * yksi viritystapeista irronnut * niin ja pysyy vireessä paremmin kuin saman hintaluokan (tai vähän kalliimpikin) nailonkielinen.. :) Mutta ajaa asiansa mökkikitarana eikä tarvitse harmitella jos se sattuu menemään rikki, joten vaikea sanoa kannattaako hankkia vai käyttää rahansa oikeasti johonkin hyödylliseen.. :) |
Naq 12.10.2006 17:41:25 | |
---|
|
Aki 13.10.2006 12:41:51 | |
---|
Mites B3? Toihan on sama kuin B1 mutta suuntakuvion valintakytkimellä. Jos budjetilla mennään, menisin myös tuolla B1:sellä, mieluummin kuin Rodella. GA Projectin mikkeihin on vankka usko, FC-4 pari on aivan järjettömän hyvä. Tekisi mieleni ostaa myös noita isokalvoisia heiltä. Ja nauhamikkejä, miksei putkimikkikin. Truth 2030A taitaa yhä olla hintaluokassaan ehdottomasti paras valinta. Diskanttia hieman laskemalla sain soundin erittäin tutun kuuloiseksi. "Every being in the universe knows right from wrong."
-Prot, 2001 |
JuliusUK 14.10.2006 18:38:54 | |
---|
www.opaquebuff.com Party tight, in the night with Opaque Buff! |
Halsu 14.10.2006 18:41:18 | |
---|
CU
--
Eki |
stenel 15.10.2006 12:33:23 | |
---|
Säästät muutaman kympin, kun ostat ART Tube MP Studion, siinä ei vain ole niitä voicing-presettejä, jotka tuskin ovat kovinkaan tärkeitä. Omakuvassa nähtävissä etnohenkinen Airo-soitin |
passe 15.10.2006 14:01:00 (muokattu 15.10.2006 14:15:00) | |
---|
Koti- ja treeniskäyttöön ihan okei. Keikalle en suosittele, melko muovisia ovat rakenteeltaan, tuskin kestävät kiertue-elämää. Mulla on toi V3, VU-mittarit hyppii välillä ihan miten sattuu ja Jack-sisäänmenosta on lohjennut irti se kotelon ulkopuolinen osa. Laite toimii kyllä moitteetta, mutta kuten sanottu > muovia. Jos laite tulee kovaan käyttöön, niin esim. DBX minipre on koteloitu paljon tukevammin. E: Piti oikein käydä tarkistamassa:-) Jossei nyt paljon tukevammin, niin ainakin selkeästi tukevammin... "Good is in the details..." |
Jucciz 15.10.2006 18:02:27 (muokattu 15.10.2006 18:02:39) | |
---|
http://www.thomann.de/thoiw3_millenium_ms2005_mic_stand_prodinfo.html Tossa olis vähän halvempaa mikkiständiä.. ajanee saman asian kuin tuo 40 euroa maksava? Meillä on noita studiolla ihan jatkuvassa käytössä ja vielä ainakin ovat kestäneet. Toivottavasti tämä tieto ei pelota tulevia asiakkaita pois. ;) En minä noita ehkä runsaaseen keikkailuun suosittelisi, mutta siistissä sisätyössä pysyvät aivan hyvin kasassa ja tekevät sen mitä pitääkin: pitävät mikin paikallaan. |
Halsu 15.10.2006 20:08:08 | |
---|
En minä noita ehkä runsaaseen keikkailuun suosittelisi, mutta siistissä sisätyössä pysyvät aivan hyvin kasassa ja tekevät sen mitä pitääkin: pitävät mikin paikallaan. Juurikin näin - itse sain yhdestä tuollaisesta puomin saranakohdan muovilevyn murtumaan, kun kiristin turhan kovalla apinanraivokädellä (oli painava konkka kehtoineen pitkän vaakasuoran puomin päässä, ei tahtonut pysyä normikiristyksellä). Tuon laskisin kuitenkin käyttäjävirheeksi ;-) CU
--
Eki |
askomiko 15.10.2006 21:00:38 (muokattu 15.10.2006 21:01:55) | |
---|
Miulla oli pari milleniumin mikkitelinettä ja molemmat hajosi about heti. Jos nuo on samaa kaliiberia niin ei tee mitään. K&M:hän kestää vaikka kuin, joten hinta jaettuna käyttöajalla on paljolti parempi kuin viikon kestävällä ritsalla. E: tosin tuo on ihan eri näkönen. On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash |
Aki 15.10.2006 21:34:49 | |
---|
Muutamaa juuri tuonnäköistä Millenniumia jouduin käyttelemään mm eilen, ja ei se kyllä oikein ole sellainen kun ständin tulisi olla. Vaappuu kovasti, hankalakäyttöiset kiristysruuvit ja vivut. Stands.pl -tuotteet on vaikuttaneet ällistyttävän hyviltä, käytän puomillista Stands.pl -standia jopa mieluummin kuin vastaavanlaista K&M:ääni. Pl:iä saa ainakin Espoon Musiikista. "Every being in the universe knows right from wrong."
-Prot, 2001 |
Twinkle 15.10.2006 22:04:42 (muokattu 15.10.2006 22:04:59) | |
---|
Meillä on noita studiolla ihan jatkuvassa käytössä ja vielä ainakin ovat kestäneet. Toivottavasti tämä tieto ei pelota tulevia asiakkaita pois. ;) Enemmän varmaan asiakkaita haittaa tällä hetkellä se, että teidän sivun osoite uudelleen ohjaa välittömästi Aku Ankan sivuille. jos se siis tämä www.studioapaja.net oli? |
hape 16.10.2006 08:35:25 | |
---|
Säästät muutaman kympin, kun ostat ART Tube MP Studion, siinä ei vain ole niitä voicing-presettejä, jotka tuskin ovat kovinkaan tärkeitä. Ja vielä pari kymppiä säästää kun ostaa ART Tube MP -perusmallin (41€ Thomannilla). Erona on puuttuva VU-mittari ja OPL output protection limitteri, muuten käsittääkseni sama peli. Remember: Don't eat the deadly yellow snow! |
Strumbali 16.10.2006 09:11:09 | |
---|
Mikkitelinekeskusteluun, mulla on tämmöisiä pari kappaletta: http://www.thomann.de/thoiw3_km_27115_prodinfo.html toimivat ihan ok, eivät tosin ole olleet kovin rajussa käytössä. Rumpujen kanssa noilla säätömahdollisuuksilla alkaa olla enemmän merkitystä, jos haluaa erilaisia mikityksiä harjoitella. Viikonloppuna pyörin telineen kanssa jonkun aikaa, kun yritin saada basarin lyöntikalvoa mikitettyä. ettäjotta |
JuliusUK 17.10.2006 00:26:41 | |
---|
En taida olla kovin nuuka tämän suhteen, mutta ite olen pärjännyt milleniumeilla treeniksellä ja kotona. Keikkakäyttöön tukevammat ständit voivat olla asiaa, mutta himanauhoitteluun luulisi kelpaavan. Heh, kävi niin että laitoin mikkiliittimen (siis tämän: http://www.thomann.de/thoiw3_shure_a25d_mikrohalter_prodinfo.html) Millenium telineeseen, ja huomasin liian myöhään ettei liitin tarttunut telineen ruuviosaan vaan erään mutterin ulkoreunoihin, joka oli TASAN oikeankokoinen jämähtääkseen kiinni liittimen jengoihin pysyvästi! Näin siinä käy kun unohtaa laittaa väliin sen metallinpalan, jolla pienennetään jengojen koko. Noh, kyllä liitin moiteetta kiinni telineessä pysyy, toiseen standiin laittaessa joutuu vaan käyttää toista liitintä. Käyttövirheeksi mä tämänkin laskisin :) www.opaquebuff.com Party tight, in the night with Opaque Buff! |
aimotuska 17.10.2006 10:27:26 (muokattu 17.10.2006 10:32:03) | |
---|
http://www.thomann.de/thoiw3_millenium_ms2005_mic_stand_prodinfo.html Joskus tuli hommattua kaksin kappalein jotain vastaavia milleniumeja testiin, jotka oli jo valmiiksi vähän ruosteessa liitoksistaan. Mut kaikkein käsittämättömin asia oli siltikin se, että kierteet ei sopineet yhteenkään AKG:n mikkiadapteriin. Shuren adaptereihin meni kyllä. Samoja adaptereita käytetään siis myös laadukkaampien ständien kanssa, joissa ei mitään ongelmaa. Ei ymmärrä, mut enpä ton jälkeen paljon korvaani milleniumeille lotkauttanut. Noita halvempia K&M:n ständejä löytyy myös, eikä nekään mitään raposia ole. Puomin kiristykseen tarkoitetut gummiläpyskät kuoleutuu aikaa myöten, eikä osa ständeistä jaksa pitää enää edes tavallista viiskasia pystyssä. Ruuvit ropisee irti pohjamötikästä ja ne kolmijalat lähtee vähitellen irti. Dorka mikä dorka.
kalamies#50 >-)))> |
Mikael 17.10.2006 11:11:41 | |
---|
Mä oon niin kyllästynyt huonoihin staageihin. Nyt oon alkanut pajalle ostamaan vaan K&M:n noita vähän stydimpejä malleja eikä kaduta yhtään se muutaman euron lisäpanostus. Työskentely kunnon staagien kanssa on vaan niin paljon mukavampaa ja nopeempaa. Rimpuloiden kanssa menee hermot aika äkkiä. Siitä mistä aita on matalin... |