Aihe: Avautuminen: 200 euron levyt tien poskeen. Fcuk.
1 2 3 4
Mr.Babbit
12.10.2006 11:17:20
Jos yhtään lohduttaa:

Kaveri unohti yhdistyksen käteiskassan pyörän takatarakalle, melkein 1000e lähti kävelemään, omalta kotipihalta. Ei naurattanut.
Lennu
12.10.2006 13:12:22

Mulla putos viime kesänä kaksi 500 euron seteliä takataskusta, huomasin puol tuntia myöhemmin. Rai rai!

Löytyivät poliisilta, joku rehti mummo oli löytänyt kaupasta.

Ei! Siis ei! Jos mä löytäisin jonkun tonnin nyssäkän jostain, niin en todellakaan kertois kenellekään. Mikä ihmisiä vaivaa?
"Ei, sä et näköjään ollenkaan käsitä missä suunnassa ongelmat on." "Mä käsitän,mut mä en tiedä sitä että saatko sä niihin ammattitaitoista apua?"
Tympee Huttunen
12.10.2006 13:38:32
Mulla putos viime kesänä kaksi 500 euron seteliä takataskusta, huomasin puol tuntia myöhemmin. Rai rai!

Löytyivät poliisilta, joku rehti mummo oli löytänyt kaupasta.

Tyttökaverin suusta: "Mikä jätkä se oikein on, kun 500euron seteleitä takataskussa!?"
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää syksyä:(
askomiko
13.10.2006 01:08:08
Monesti on pitänyt polttaa omista levyistä kopiot, mutta ei, siellä ne originaalit vaan autossa pyörii. Pitäis nyt viimestään jaksaa kun soitinkin tajuaa jo mp3-levyä, muutamalla levyllä saa sen parikymmentä levyä helposti mukaan mikä normaalisti kulkee levylaukussa. Tai, 20 mp3-levyä, siihenhän menee koko levyhylly! Hmm...
On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)