Aihe: Tarujen Saaren Susien Yö - Delirium Lupus..
1
rihmala
08.10.2006 16:54:13

...vihdoin ja viimein näkemässä päivänvalon! Uusi albumi pitäisi olla kaikkien saatavilla viimeistään marraskuun puolessa välissä.
Tiedossa on uutta, raskaampaa Tarujen Saarta - vanhoja kujeita ei kuitenkaan ole kuopattu. Heviriffejä kampiliiralla, folk-osastoa Uriah Heepin tyyliin.:) Vierailevana muusikkona mm. Markus Toivonen (Ensiferum).
We will folkrock you.
Werihukka
08.10.2006 17:17:39

Kiinnostus heräsi... Aina kun mennään raskaampaan suuntaan ja folk-tyylillä, niin kiinnostus herää.

Ja tuo nimi on muuten mainio. :)
Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä!
saastara
08.10.2006 17:53:17
Mielenkiinnolla odottelen millaista settiä on luvassa.
Lisää middleä ja vähemmän volumea.
Closure
09.10.2006 14:58:15
Jotain infoa tänne - kun en koskaan tuollaisesta bändistä ole kuullut eikä googlekaan miulle mitään suostu kertomaan.
" 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki. Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut." Naama-amis
rihmala
09.10.2006 19:37:00

Kyllä googlettamalla pitäisi kotisivumme löytyä, mutta jos ei niin tässä: www.tarujensaari.com
Minusta hauska kuvaus musiikistamme tuli Sundi Coop Studion Valtosen Tuomolta, joka äänittäessään kehui musiikin olevan "kampiheviä"!:) Sehän tietysti johtui siitä, että kampiliiralla soitetaan heviriffejä!:)
Tarujen Saari jatkaa linjallaan; suomenkielellä iskemme tarinaa kuolemasta, rakkaudesta ja ryyppäämisestä. Viimeeksi mainittua on tullut joskus kokeiltuakin...;) Näillä näkymin julkaisuajankohta on viimeistään marras/joulukuun taitteessa.
We will folkrock you.
Closure
09.10.2006 20:43:31 (muokattu 09.10.2006 20:46:43)
Njaa njaa! No perkules vähän palaa meikäläisen liekki hitaalla. Ei ihmekkään kun ei löytynyt bändi kun tuli etsittyä "Tarujen Saaren Susien Yö" nimistä bändiä!
Tarkastukseen menee!

Edit. HETKINEN! Tässähän onkin käynyt niin, että joskus nuita sivuilta ladattavia sampleja olenkin koneelle asti ladannut. Kas kun ei kummemmin ollut jäänyt mieleen. Nyt my piece of cake, mutta omassa genressään imho älyttömän kova. Hienoja melodioita!
" 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki. Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut." Naama-amis
Werihukka
09.10.2006 21:14:10

Meikäläinenkin joskus Ensiferumin sivujen kautta löysin itseni nuilla sivuilla kuuntelemassa ääninäytteitä ja upean kuuloistahan se oli kyllä. :)
Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä!
rihmala
10.10.2006 21:55:04

Wanhoissa melodioissa ja tarinoissa on alkuwoimaa!:)
We will folkrock you.
Samuel P.
12.10.2006 07:14:59

No kappas. Tänne Rovaniemen suuntaan pitänee sitten hommata yksi levy.

Terkkuja Rihmalan väelle :-)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)