Seriffi 11.10.2006 13:04:06 | |
---|
Onko kenelläkään kokemuksia selkänojallisesta rumputuolista, auttaako se esim. selkävaivoihin vai rajoittaako liikkuvuutta? |
HeavyMachinery 11.10.2006 14:26:58 | |
---|
Onko kenelläkään kokemuksia selkänojallisesta rumputuolista, auttaako se esim. selkävaivoihin vai rajoittaako liikkuvuutta? On laiskoille että voi nojailla...... Mihin sitä selkä nojaa rumpu tuolissa tarvii ? Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa.... |
Peicco 11.10.2006 15:01:20 | |
---|
On laiskoille että voi nojailla...... Mihin sitä selkä nojaa rumpu tuolissa tarvii ? Soittaessa takakeno ei varmastikaan toimi, mutta ei siitä selkänojoasta varmasti haittaakaan ole jos on esim. alaselän vaivoja. Eihän se kuitenkaan sellainen ryhtipenkki saa olla, että soittaessa häiritsee. Biisien välissä tai muuten vaan harjoittelun lomassa selkänoja voi kuitenkin antaa mainion lepotauon. Voisin kokeilla. En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen. |
Bacchus 11.10.2006 15:31:47 | |
---|
Onko kenelläkään kokemuksia selkänojallisesta rumputuolista, auttaako se esim. selkävaivoihin vai rajoittaako liikkuvuutta? Selkänoja voi auttaa pitämään ryhdin suorassa. Ei siihen nojailtua tule. Tosin itselläni on selkänojallinen penkki, ja aina on treenien jälkeen alaselkä kipeänä kun kuitenkin on kyhjöttänyt jossain vammaisessa kyyryssä. "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
HCW 11.10.2006 16:05:42 | |
---|
Mikäli kehon lihaksisto on edes tyydyttävällä tasolla kunnossa, niin ryhti pysyy päällä ilman penkkiäkin - Tosin tuo selkänoja rumpupenkissä on oiva apu korjaamaan yläpuolella mainittua selän asentoa ja 'kyyryä'. Selkänoja ei ole huono ostos, mutta ennemmin suosittelen treenikämpälle kahden peilin investoimista, niistä näkee paremmin nuo kehon ongelmat. *Itsellä on kylläkin selkänojallinen penkki. |
Kukkis 77 11.10.2006 16:12:00 | |
---|
Itse olen suunnitellut selkänojallisen version hankkimista juurikin siitä syystä, notta voi nojailla johonkin biisien välissä.. :) "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" -Aki Kaurismäki |
laulava runpali 11.10.2006 17:42:29 | |
---|
Onko kenelläkään kokemuksia selkänojallisesta rumputuolista, auttaako se esim. selkävaivoihin vai rajoittaako liikkuvuutta? On kokemusta, käytin joskus tuollaista ja oli erittäin hyvä ystävä selkävaivaisille. Nykyään ei käytössä koska istumakorkeus soittaessa melkein 80 cm.. Auttaa ryhtiin tuo tarpeeksi korkealle menokin. Kukkakeppistandit rulettaa!! |
HeavyMachinery 11.10.2006 17:42:34 | |
---|
Mikäli kehon lihaksisto on edes tyydyttävällä tasolla kunnossa, niin ryhti pysyy päällä ilman penkkiäkin Eli kova jätkä vetää kyykystä ilman penkkiä :D Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa.... |
dumbass 11.10.2006 18:04:56 | |
---|
Mikäli kehon lihaksisto on edes tyydyttävällä tasolla kunnossa, niin ryhti pysyy päällä ilman penkkiäkin Eli kova jätkä vetää kyykystä ilman penkkiä :D hahahahah :D meinasin könytä penkiltä May the force be with you. |
nekronaut 11.10.2006 18:21:18 | |
---|
Eli kova jätkä vetää kyykystä ilman penkkiä :D EEAHAHAHAHAHAE! tipahdin... runpuopettajallani on juurikin selkänojallinen penkki, aina kun soitan siellä niin ei ole minkään näköisiä selkävaivoja, mutta sitten kun soitan omalla selkänojattomalla penkillä niin kyllä on selkä hellänä ym. heti kun vaan saa rahaa niin selkänojallista ostamaan, mielestäni erittäin paljon parempi, huomaa heti kun soittoasennossa on jotain vikaa... |
gulfstream650 11.10.2006 18:42:14 | |
---|
Eli kova jätkä vetää kyykystä ilman penkkiä :D :-D Voi perkele! Heh! Svengaa kuin saksanhirvi. |
LumPus 11.10.2006 18:52:05 | |
---|
kyllä mulla on selkänoja ollu käytössä monta vuotta. poistaa onkelmat selkäni kanssa, ei siihen nojailtua tule mutta ryhti pysyy kun se vähän selkää koskettaa. ei ole tiellä soittaessa. |
EEAHAHAHAHAHAE! tipahdin... runpuopettajallani on juurikin selkänojallinen penkki, aina kun soitan siellä niin ei ole minkään näköisiä selkävaivoja, mutta sitten kun soitan omalla selkänojattomalla penkillä niin kyllä on selkä hellänä ym. heti kun vaan saa rahaa niin selkänojallista ostamaan, mielestäni erittäin paljon parempi, huomaa heti kun soittoasennossa on jotain vikaa... onko opettajallasi satulapenkki ja sulla pilleri malli ? Satula malli sallii vapaamman liikeradan ja selkä on luonnollisemmassa asennossa... Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa.... |
paice60 12.10.2006 18:41:13 | |
---|
Menkää katsomaan mun sivulle mun penkkiä. On todella hyvä tuoli ja selkä ei väsy ollenkaan. Kyllä siihen nojaan pystyy tukeutumaan soiton aikanakin, kun sen virittää vaan tarpeeksi eteen, niin hyvin toimii. Ollut käytössä jo ainakin 9 vuotta eikä ole ollut selän kanssa mitään ongelmaa. Kannattaa kokeilla. Miks´ mä oon täällä? |
Welldrum 12.10.2006 20:56:39 | |
---|
Menkää katsomaan mun sivulle mun penkkiä. On todella hyvä tuoli ja selkä ei väsy ollenkaan. Kyllä siihen nojaan pystyy tukeutumaan soiton aikanakin, kun sen virittää vaan tarpeeksi eteen, niin hyvin toimii. Ollut käytössä jo ainakin 9 vuotta eikä ole ollut selän kanssa mitään ongelmaa. Kannattaa kokeilla. Joo selkänoja on hyvä.. Let me assure you...! |
gulfstream650 13.10.2006 09:18:35 | |
---|
Katsoin jotain vanhaa livevetoa dvd:ltä, jossa kannutteli Policen Stewart Copeland. Herralla oli sellainen 70-luvun "koululaismallinen" korkealle nostettu konttorituoli. Melkoinen näky. Svengaa kuin saksanhirvi. |
nekronaut 13.10.2006 10:15:27 (muokattu 13.10.2006 10:16:09) | |
---|
|
HeavyMachinery 13.10.2006 11:57:56 | |
---|
Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa.... |
Nolte 13.10.2006 12:25:16 | |
---|
tuo sun penkki on niin pieni että joudut jännittämään selkää pysyäksesi pystystyssä. Tiedän kokemuksesta kun olen samanlaisella penkillä soittanut..... No, sie kun Heavy tiedät kaiken ;) , niin annappa vinkki satulatuolista. On tuo ikuvanha pyöreä reuhka aivan surkea. Oikea reisi puutuu aika nopeasti. Satulatuoli auttanee siihen...? Hyvät kamat - huono soittaja! |
nekronaut 13.10.2006 12:39:08 | |
---|
tuo sun penkki on niin pieni että joudut jännittämään selkää pysyäksesi pystystyssä. Tiedän kokemuksesta kun olen samanlaisella penkillä soittanut..... juurikin näin! eli siis on penkistäkin kiinni, eikä siitä kuka siinä istuu... olisko jotain muita vahtoehtoja kun selkänojallinen? |