Joku vaa 19.05.2003 20:03:49 | |
---|
Melkein jo luulin noin kunnes ostin md:n. Tultiin kovaa takaisin maanpinnalle kun rytmi ontui kuin.. kuin.. no eipä tule mieleen. Klassisesta tausta johtuen olen tottunut ottamaan rytmin jonkulta "johtajalta" ja bändihummissa aiheuttaa pientä ongelma että kuuntelen rytmin kitaristilta, joka tekee saman minulle. Siis mitä tarkoitat rytmillä? Groovea vai tempoa? Jos time kanssa on ongelmia nii siihe auttaa se että ostaa metronoomin ja rupee vaa sen kanssa soittamaan polvii... Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa |
JeeVes 19.05.2003 21:47:43 | |
---|
Mun mielestä oikeastaan noin ei oikein tosissaan pääse sanomaan koskaan...voihan sitä aina suhteellisen hyvä olla, mutta ei... Ou Behave. |
petkle 20.05.2003 13:53:17 | |
---|
Siis mitä tarkoitat rytmillä? Groovea vai tempoa? Jos time kanssa on ongelmia nii siihe auttaa se että ostaa metronoomin ja rupee vaa sen kanssa soittamaan polvii... Groove.. tempo.. hei mä oon ollu vaan 10 vuotta musiikkikoulussa.. en mä voi ymmärtää.. No siis kyllä välillä tulee kuvioita mitkä ei kappaleeseen sovi, mutta toi suurenpi ongelma on tosiaan että tempo heilahtelee. Metronomi taitaapi tosiaan auttaa kun opettelee säilyttämään tempon vaikka hiukan voisi varovasti muitakin kuunnella :)
|
Speedy 20.05.2003 20:37:02 | |
---|
Metronomi taitaapi tosiaan auttaa kun opettelee säilyttämään tempon vaikka hiukan voisi varovasti muitakin kuunnella :) Tottakai muitakin soittajia pitää kuunnella, ei nyt pelkästään tampon takia, vaan yleisen grooven, ja sellasen..=I "All I think abaut is time and groove" J. Porcaro |
kkeppana 21.05.2003 13:25:48 | |
---|
Luulenpa, että kestää erittäin kauan kun pääsen toteamaan tuon. I'd rather be a king of nothing than a servant in a sick society. |
timus 21.05.2003 13:35:09 | |
---|
Tsoiaan, jos jonain päivänä toteaa, että nyt olen hyvä, kandee huolestua, koska silloin on kehitys pysähtynyt. Samahan toimii vaikka huippufudaajalla :-) |
J. Cool 21.05.2003 18:12:23 | |
---|
voiko tän kuitata sillä et riittää jos muut sanoo? ei kai sitä ite voi tollasia ajatella ku on reenattavaa vielä niin keleesti.. |
Vikmani 25.05.2003 15:26:10 | |
---|
onko toi blitzgrieg pop oikeasti paha/vaikea. Minkä bändin ja mikä tyyli. En ainakaan muista kuulleeni. get up ofta that thing. It makes you feel better. |
Juketsi 19.11.2003 23:02:57 | |
---|
Olen soittanut 7 ja puol vuotta enkä ole vieläkään sitä mieltä. Kyllä se projekti on elinikäinen, aina on kehitettävää! |
Jaska 20.11.2003 00:02:55 | |
---|
onko toi blitzgrieg pop oikeasti paha/vaikea. Minkä bändin ja mikä tyyli. En ainakaan muista kuulleeni. Se on vanhaa punkkirockia, tai jotain sellasta. Ja muistaakseni ihan perus 4/4 |
Useimmin tulee kyl todettua, että: "Vittu mä oonki paska"! Stay on the road, Beware the moonlight |
ltg 20.11.2003 12:55:31 | |
---|
Heh, ei md:ltä kuunneltu oma soitto kauheasti vakuuta. Toisaalta, oman soiton kuunteluun suhtautuu erittäin paljon kriittisemmin, täytynee jossain vaiheessa kuunnelluttaa muillekin. Kuitenkin, en voi pitkään aikaan todeta olevani hyvä. Vainajien omatoimisuutta hautojen siivoamisessa korostaa Hyvinkään seurakunnan ylipuutarhuri Antero Puurunen. (Hyvinkään Uutiset 26.4.94) |
Roberto 20.11.2003 13:11:42 | |
---|
onko toi blitzgrieg pop oikeasti paha/vaikea. Minkä bändin ja mikä tyyli. En ainakaan muista kuulleeni. The Ramones. Erittäin vaikea, vähän niinku vaikka koko AC/DC-tuotanto. Eli vaikeusaste on jotain ELP/YES/GONG potenssiin 45. |
jussiohman 20.11.2003 13:49:38 | |
---|
Ihan tervettä on silloin tällöin huomata, kuinka paska on soittamaan. aveikkapataheluvanooiis! |
vassago 20.11.2003 14:55:02 | |
---|
Kohta on 20 vuotta soittoa takana enkä ole moiseen ahaa elämykseen vielä törmännyt. Päinvastaisia ajatuksia on kyllä ollut useasti, esim. nyt. |
J. Cool 21.11.2003 12:36:37 | |
---|
Ihan tervettä on silloin tällöin huomata, kuinka paska on soittamaan. oon ihan samaa mieltä. |
Plateau 21.11.2003 21:00:57 | |
---|
Tässähän tämä ikuisuusprojekti piilee! Välillä tuntuu että osaa jo kaiken "tarpeellisen" ja sitten avaat jonkun uuden kirjan ja hukassa ollaan taas. Eli tuskin koskaan on itsetunto niin korkealla että sillä pystyy "kerskailemaan". Mutta kyllä parin vuoden soiton jälkeen pystyy jo järkyttämään sellaisia ketkä eivät rumpujen soitosta mitään tiedä. Ja sitten kun olet 35v soittanut joka päivä 5h niin sellaiset ketkä niitä kannuja itsekkin kolistelee. IMHO delerious |
afro 21.11.2003 22:21:34 | |
---|
Tuskin tulen tuota ikinä toteamaan. Sivuni
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
Olli 22.11.2003 23:26:56 | |
---|
Tuskin tulen tuota ikinä toteamaan. sama En käytä hymiöitä. |
Wiitala 23.11.2003 20:00:00 | |
---|
En nyt oikein viitsi edes ajatella tuota. En varmaan tule koskaan toteamaankaan... Orava et labora - orava töitä tekee, laiska pääsee vähemmällä. |