welho 14.11.2003 22:02:44 | |
---|
Selailin tuossa kaupassa uutta total guitar lehteä ja siellä heilui nuo blinkin ukot uuden levyn johdosta. Basistin bassossa näytti olevan isohko Suomenlipputarra ja siinä sitten mietin että mikäköhän yhteys ukoilla mahtaa Suomeen olla? Vai oliko tarra pelkkä sattuma. Tuskin pelkkä sattuma oli sillä äijät näyttää aika tarkkaan valkkaavan mitä mainostaa. Bassonkyljessä ei noissa kuvissa muita "mainoksia" ollutkaan Setit kuntoon, setit kunnossa!! |
rather be dead 14.11.2003 22:43:45 | |
---|
Markin isoisä oli suomalainen. "I could have died with you" |
eschon 17.11.2003 16:04:12 | |
---|
olisi tuossa nyt ainakin tekosyytä tulla suomeenkin tämän uuden levyn tiimoilta... perkele .scenester. |
welho 17.11.2003 22:27:09 | |
---|
olisi tuossa nyt ainakin tekosyytä tulla suomeenkin tämän uuden levyn tiimoilta... perkele Älä muuta sano! Setit kuntoon, setit kunnossa!! |
Stain 18.11.2003 00:06:09 | |
---|
Tuskinpa tyypit sitä itse päättää minnepäin ollaan keikoille menossa.. Planned a show
Treasoned my roots
Ice cream snow
See you in June |
coffeemaker 18.11.2003 13:38:29 (muokattu 18.11.2003 13:39:14) | |
---|
Tuskinpa tyypit sitä itse päättää minnepäin ollaan keikoille menossa.. Aina saa toivoa, että hyviä bändejä tulis Suomeen keikalle vaikka eivät sitä itse päätäkkään :) 'I am too lazy to live and too afraid to die' |
-Mickill- 18.11.2003 18:14:36 | |
---|
Saisivat kyllä tulla suomeen keikalle heittämään laatuläppäänsä, vaikka johonkin festareille. Blinkin livelevy on nimittäin aikas saatanan kova! Take Your Pants Off! Politix Are Nothing, Fucking Is Something. |
Heavy Metal Machine 18.11.2003 23:16:22 | |
---|
Aina saa toivoa, että hyviä bändejä tulis Suomeen keikalle vaikka eivät sitä itse päätäkkään :) niin mutta blink 182 ei ole hyvä bändi. friend and enemy of modern music |
niin mutta blink 182 ei ole hyvä bändi. onpas T. Issi |
Swan 20.11.2003 11:38:05 | |
---|
niin mutta blink 182 ei ole hyvä bändi. Jaahas, provoa taas tulee. Herää kysymys, että miksi ihmiset eivät voi olla avarakatseisempia musiikin suhteen? Olen taatusti samoilla hevilinjoilla Heavy Metal Machinen kanssa, mutta pidän myös pop-punkista, kuten myös melkein kaikesta kitaramusiikista. Vaikka tähän mennessä Blinkin musiikki on ollut kolmen soinnun reuhubiisejä, on selvää, että heillä on hauskaa, mistä musiikissa on tarkoituskin olla kyse. Otsikon mukaisessa lehtijutussa muuten jätkät sanovat, että seuraava levy tulee olemaan osin myös vakavampi ja "taiteellisempi". Ei tässä mitään kiirettä ole - nyt ei soiteta kitaraa! |
Heavy Metal Machine 20.11.2003 13:38:39 | |
---|
Jaahas, provoa taas tulee. Herää kysymys, että miksi ihmiset eivät voi olla avarakatseisempia musiikin suhteen? Olen taatusti samoilla hevilinjoilla Heavy Metal Machinen kanssa, mutta pidän myös pop-punkista, kuten myös melkein kaikesta kitaramusiikista. niin... minun nimimerkki ei missään tapauksessa tarkoita sitä että olisin joku hevidiggari. ei sinneppäinkään! itse asiassa en kuuntele mitään kovinkaan raskasta musiikkia pop-punkissa on pari ihan hyvää bändiä ja blink ei siihen kuulu (minun osaltani) Vaikka tähän mennessä Blinkin musiikki on ollut kolmen soinnun reuhubiisejä, on selvää, että heillä on hauskaa, mistä musiikissa on tarkoituskin olla kyse. Otsikon mukaisessa lehtijutussa muuten jätkät sanovat, että seuraava levy tulee olemaan osin myös vakavampi ja "taiteellisempi". ja sitten taas tehdään taiteellisia musavideoita jossa matkitaan backstreet boysseja ja kääpiöt juoksee alasti kadulla (tähän hymiö) friend and enemy of modern music |
Swan 20.11.2003 13:45:38 (muokattu 20.11.2003 13:45:46) | |
---|
ja sitten taas tehdään taiteellisia musavideoita jossa matkitaan backstreet boysseja ja kääpiöt juoksee alasti kadulla (tähän hymiö) Hmm, miltäköhän tuollainen näyttäisi hitaan, melankolisen ja akustisen biisin säestyksellä (sellaisia nimittäin on tulossa)? Ei tässä mitään kiirettä ole - nyt ei soiteta kitaraa! |