Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mullan alla/Six feet under
1 2 3 4 5 6
Jenka
06.10.2006 21:37:07
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt se on niin, että sarja jatkuu taas tiistaina 10.10.
 
Mystisesti jää aina tauolle ja paluusta ei ole tietoa, kyllä tätä on odotettukin.
 
Ketkä muut aikovat tapittaa sarjaa? Vai karsiiko päällekkäisyys Big Brotherin kanssa katsojia?
 
What a season to be beautiful without a reason
Deep Shadow
06.10.2006 22:02:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tylsää ku tulloo noin myöhään.. Mutta voisi äänitellä ja katsoa sitten sopivaan aikaan.
 
Mummun saappaassa soi fox
juuso a
06.10.2006 22:14:43 (muokattu 06.10.2006 22:16:33)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistava sarja ja totuttua HBO-laatua. Tunnelmaltaan sarja muistuttaa kovasti American Beautya. Katsoin ensimmäisen kauden silloin kun se pyöri maikkarilla, mutta just tämä vituttaa että noi esitystauot on niin pitkiä ja esitysaikoja muutetaan joka kerta eri paikkaan. Päätin joskus ensimmäisen tuotantokauden päätyttyä että katson joskus kaikki jaksot putkeen vaikka DVD:ltä. Mulla jäi siitä toisestakin kaudesta sen verran paljon jaksoja välistä. Ehkä lähiaikoina voisi tämänkin aikomuksen toteuttaa.
 
"Huumori yllä ja eiku lisää paskaa housuun."
texjazz
06.10.2006 22:48:58
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hieno sarja jatkuu taas. Harmi, että Sopranoskin on samana iltana. Hyvä, etteivät päällekkäin. Ja typerää on myöhäinen esitysaika.
 
Sarja osaa olla kriittinen ja mielestäni jotenkin pessimistinen. Pessimistisyydellä en tarkoita kuoleman läsnäoloa, vaan sarjan välittämää maailmankuvaa yhteiskunnasta, jossa hahmot elävät. Davidin fyysinen ja psyykkinen silpominen taannoisessa jaksossa oli karmeaa katsottavaa, jossa katsojan inhon, vihan ja epätoivon tunteita kaivettiin syvältä mielemme lonkeroista.
 
Karl Marx: "All I know is I'm not a Marxist."
Antsa
07.10.2006 10:49:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Millä tuotantokaudella jatkuu?
 
We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold...
Mule
07.10.2006 11:02:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuskin olen jatksoakaan missannut, mutta nyt armeija verottaa. Täytyy kai raapia DVDt esiin jostakin..
 
äh.
sn
07.10.2006 12:07:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Harmi kun en tajunnut alusta asti alkaa katsomaan tätä. Jossain vaiheessa yritin hypätä kärrylle, muttei siitä enää mitään tullut. Olisi ainakin paperilla juuri sellainen ohjelma joista minä pidän.
 
aikavaikea
07.10.2006 12:13:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ketkä muut aikovat tapittaa sarjaa?
 
Minä! Minä! Tämä on parhaimpia sarjoja. Tosin ehkä hiukan on intensiteetti laskenut alkuajoista. Siihen olen tyytyväinen, että se yksi eukko saatiin hengiltä ärsyttämästä minua.
 
Vai karsiiko päällekkäisyys Big Brotherin kanssa katsojia?
 
Muah! Ei tässä taloudessa todellakaan!
 
Well, the worst part of being old is rememberin' when you was young. - Alvin Straight
texjazz
07.10.2006 13:03:03
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä! Minä! Tämä on parhaimpia sarjoja. Tosin ehkä hiukan on intensiteetti laskenut alkuajoista. Siihen olen tyytyväinen, että se yksi eukko saatiin hengiltä ärsyttämästä minua.
 
Muah! Ei tässä taloudessa todellakaan!

 
Alkuaikojen humoristinen anarkistisuus (esim. suolasirottimen näköisellä purkilla multaa arkun päälle...) loistaa poissaolollaan, se tyytymättömyydellä myös merkillepantakoon.
 
Karl Marx: "All I know is I'm not a Marxist."
DaKiller
07.10.2006 14:47:07
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En oikein koskaan käsittänyt hapatusta sarjan tiimoilta ja itselle ei kolahtanut vaikka yritinkin katsoa. Jotenkin vain tylsä paska.
 
Exhausted
07.10.2006 16:46:54
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On kyllä suosikkisarjoja. Harmi että tulee jo viimeinen tuotantokausi :(
Antsa
07.10.2006 17:00:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käsittämätöntä että kolmos kautta ei ole missään kaupassa. pelkkää ykköstä, kakkosta ja nelosta.
 
We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold...
texjazz
07.10.2006 17:06:59
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tylsä paska.
 
Tylsässä paskassakin on omat hyvät puolensa.
1. hahmot ovat kiinnostavia, ei yksipuolisia (vaimo kyllä sanoi, että ei ketkään ole noin hörhöjä ja lopetti katsomisen jo heti alussa)
2. sarja tuo kipeitä asioita esille
3. kiinnostavuus säilyy, kun ennakointi on vaikeaa (paitsi Jokelainen Nyt-liitteessä vähän perhana paljasteli tulevaa)
4. näyttelijät ovat hyviä
5. muuten niin ankeassa tiistaissakin on jotain odottamista, kun tulee pari suosikkisarjaa
6. kyä näi o!
 
Karl Marx: "All I know is I'm not a Marxist."
Tympee Huttunen
07.10.2006 19:22:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huippusarja. Itse tiirasin viimeisen kauden jo Canalilta.
 
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää syksyä:(
Osmo
07.10.2006 19:35:19 (muokattu 07.10.2006 19:36:23)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käsittämätöntä että kolmos kautta ei ole missään kaupassa. pelkkää ykköstä, kakkosta ja nelosta.
 
Tossahan notta tota:
 
http://www.discshop.fi/shop/ds_prod … =16826&lang=fi&subsite=movies&&ref=
 
Edit:
 
Oho! näyttääpä tuokin olevan tilapäisesti loppu. sorry.
 
Pixies.
Deino
07.10.2006 22:00:00
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Helkkarin hyvä sarja, kaikki jaksot nähty.
 
pampukarhu
08.10.2006 11:12:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä on minun lempisarjani. Omistan kaksi ensimmäistä tuotantokautta dvd-bokseina ja olen niin koukussa että pakko ostaa loputkin.
 
No hay que pensar en pilotos muertos.
aleksi
08.10.2006 15:35:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Parhaita sarjoja ikina. Kaikki kaudet olen nahnyt. Eka ja vika etenkin jai mieleen jarkyttavan hyvina.
 
"Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you like it, as long as it's good and has passion."
aikavaikea
11.10.2006 18:17:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olihan tuo aika tapahtumarikas ja tunteikas aloitusjakso tälle kaudelle. Noista kyllä kutoo tapahtumia kylläkseen. Jakson pakollinen kuolemantapaus jäi tosin aika vähälle käsittelylle. Ainoa mikä kyrsi, oli se kuollut eukko kettuilemassa tuoreelle morsiamelle.
 
Well, the worst part of being old is rememberin' when you was young. - Alvin Straight

Osta täältä levyjä!
Exhausted
11.10.2006 18:53:21 (muokattu 11.10.2006 18:53:36)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jossain puolivälissä havahduin että tässähän ei ole ollut vielä yhtään uneksinta/kuvittelu-kohtausta, ja juuri seuraavaksi tuli se missä Claire teki kuvakollaasiaan ja Billy tuli siihen taakse...tässä sarjassa on muuten hienolla tavalla tuotantokausien väliin jätetty paljon tapahtumia, joihin ei kuitenkaan viitata liian yksiselitteisesti.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «