Saami 19.11.2003 13:17:00 (muokattu 19.11.2003 13:19:04) | |
---|
Pari otetta tuosta kappaleesta. DISTANT SKIES (Music: Tolkki / Lyrics: Tolkki) Went into the plane was scared like hell. Tried to relax for awhile. But when we took off, I feared we would fall, waving goodbye to this life. ----------------------- After a while, I tried to sleep, but watched two movies instead. The fear struck again, How I hate this plane, I hope this would come to an end. 'hevibiisiin' aika hyvä. |
mr_b 19.11.2003 13:20:17 | |
---|
Remun houlamatsuigaduigadägädägä -jutut ja teinipoppisbiisien hokemat on noihin verrattuna korkeakulttuuria. Missäs Hurriganesien biisissä nyt olikaan legendaarinen lyrikka "lissyn lässyn luupi luu", joka aiheutti vähän rykimistä levyn tuottajalta. Nuotinnoksessa oli vähän hiottu muotoon "Lizzie Lassie Loopy Lou" tai jotain. Huonoimpia mitä tulee mieleen on Kirsi Rannon Shania Twain - väännös Ei jaksa kiinnostaa: Mä tiedän pari kundia jotka kiinnostaa Mut sä et mua oikein lentoon saa On sulla melkein apinan dna Etkä pysty täyttämään mun unelmaa boing boom tschak! peng! |
Marque 19.11.2003 13:27:55 | |
---|
Sanonpa vain, että olen piha ilman sadettajaa, tai kanto, eiku... Can I cut your head off?
So I can weight it. |
Vilhelmus 19.11.2003 13:32:39 | |
---|
DISTANT SKIES Hehee. Strato vetää kyllä pohjia näissä. Sitten ajatellaan vaikka Reign Of Terroria (What the hell is going on, ski jumpers selling gold) tai Paradisea (I know, I'm not the only one that's worried, why dooooon't...). Saati sitä toisiks uusimman levyn hirveää biisiä, jonka nimeä en muista: "Here in the universe I find so many things hard to understand" tai jotain sinnepäin. Ei jesus. |
KädetönRumpali 19.11.2003 13:41:46 | |
---|
Suurlähettiläiden sanoitukset taas on puhtaasti typeriä. "Ei autossani ole edes nastoja talvella..." Musta toi on tosi virkistävän omaperästä. Oikeesti. Was? |
Penasol 19.11.2003 13:50:19 | |
---|
Nuo Stratovariukset on aika pahoja... Paikallinen: "I walk bar to bar, I see no one friends" En muista siitä enempää. "Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana." |
Vaihtovirta 19.11.2003 14:10:27 | |
---|
"Levoton prinssi täällä odottaa..." Hyi vittu!!! Huominen on uusi mahdollisuus..niille jotka elävät niin pitkälle.. |
Isodee 19.11.2003 14:48:44 | |
---|
On sulla melkein apinan dna Ei saatana. |
aikavaikea 19.11.2003 14:51:44 | |
---|
On sulla melkein apinan dna Eikös meillä kaikilla? There's no such thing as paranoia, it's always twice as bad as you fear. |
Artu Pupunuss 19.11.2003 15:05:43 | |
---|
Sodomin klassikko Witching Metal on niin huono, että se on jo ihan helvetin hyvä: Witching Metal Witch, Bitch, no sleep in Sodom God, Shock, last night for Satan Spell, Hell, this fight is blind Metal war Sodom Wildfire Sodom Bloodlust Sodom Witching metal Cries, Crime, Cross over Sodom Fight, Might, Dust to Dust Sinner, Winner, the fight is Blind War, Law, Slave of Sodom Lust, Gods, Unholy Times Night, Light, this fight is might Sodom! Wildfire Sodom! We are Sodom Hhmm... Uuoohh! Yeah! Mmmnwaaaiichhrrr! |
Rokkikana 19.11.2003 15:43:23 | |
---|
Nyt te ootte unohtaneet jotain... Kantrin! Isä kuoli, äiti jätti, vaimo joutui laitokseen ja koirasta tuli alkoholisti. Jaa mikä kantribiisi? No mikä ei... Sen sijaan Juliet Jonesin sydämen Kantri on ihan mainio. Olen tästä joskus tilittänytkin, mutta Tommi Läntinen laulaa että 'vain tuli hiekasta voi tehdä timantin' ja mää mietin eikö sitä kukaan ole koko levyntekoprosessin aikana hoksannut että eihän se noin ole. - Viimeiset sanat ovat niille jotka tapetaan. |
Heart Of Steel 19.11.2003 15:59:03 | |
---|
Judas Priestiltä löytyy paljon hauskoja ralleja, etenkin kun ottaa huomioon Halfordin homoseksuaaliset taipumukset. Locked In I can't stand the way you move it You drive me crazy with that walk You get me so excited. I tremble and I shake When you make the moves you make. You've got the key. The key to my heart Go ahead and use it Drag me in, slam the door. Then I'll be yours, for evermore You've got me locked in. Locked inside your love I can't take it when you touch me Feels so good I could explode You've got me in a frenzy I tremble and i quake When you shake the things you shake. Turbo Lover ...Then we race together. We can ride forever Wrapped in horsepower, driving into fury Changing gear I pull you tighter to me I'm your turbo lover. Tell me there's no other. I'm your turbo lover. Better run for cover "Nobody tells a Man how to play." |
jarssi 19.11.2003 17:28:07 | |
---|
No mutta, pankaas levylautasellenne semmonen sinkilä kuni DJ Bobon Chihuahua tai mikä tahansa 2Unlimitedin rykäisy, niin näette, kuulette ja maistatte paskan nelivärisenä. 'I don't stink 'cos I suck, I don't sink 'cos I'm stuck, in the quicksand of lies with a bigband of flies, waiting to taste my flesh, mating inside while I'm fresh, until all that's left are my rights, you'll be sorry you put out my light.' |
PomppoK 19.11.2003 18:09:15 | |
---|
"Ensi kertaa kun me rakasteltiin, beibi sä nostit mut taivaisiin. Sä olit kaikki mitä pikkupoika toivoa voi, hei voinko vielä kerran kuulla oi oi oi. Mä annoin, sä otit, oli kaikki kohdallaan. Hei miten kukaan voisi sanoa ei, kun sun lainen tyttö sattuu kohdalle. Sä oot juuri sellainen neitonen, et pelkkä katse kaikki jätkät kahlitsee. Sä et tiedä mitä pois mä antaisin jos vielä kerran sut saisin. Mä oon valmis milloin vaan, sano paikka niin tavataan, sano aika niin tavataan, sano vaan niin oon mä paikalla." ...ja sitä rataa. ( http://www.poko.fi/oikosulku) Ehkä 90% kuulemistani CMX-lyriikoista on ollut hirveää sontaa, mutta nauran silti Yrjänän neroudelle, joka ei kuitenkaan suoraan lyriikasta kumpua. "Pitäkää irstaita juhlianne ja tanssikaa." |
Tupuna 19.11.2003 18:28:30 | |
---|
Ainiin! Legendaarinen Isto Hiltusen "Rinta rottingilla"...: "Traa-la-la-laa, taivas alla maan, maailmalta maaliin rinta rottingilla reissataan" Siis mikä ihmeen "taivas alla maan"? Mitä tuo tarkoittaa? Kaikista pahinta oli, kun kysyin asiaa itse Isto Hiltuselta (opiskelee yliopistolla tätä nykyä samaa alaa kuin minä), niin eipä helkkari itsekään osannut selittää. En muista kuka on tehnyt sanat, mutta kauhea on kappale kaikkine "hummanihei"-huutoineen. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Bantuteurastaja 19.11.2003 18:29:39 | |
---|
Kaikki Sonta Arctican. Space cake! Space cake! Space cake! Eat it! Eat it! Eat it! Protector sentään osaa. |
Emplate 19.11.2003 19:22:06 | |
---|
"Tässä tulee viisi eppua, viisi kaunista heppua Me soitetaan kauniilla tavalla ja näytetään hyvältä lavalla jee jee jee je je jejejejej jee" Joku Eppu Normaalien kappalehan tuo oli. Mielestäni Eppujen lyriikat ovat aika pitkälti kamalia. Ei nyt kaikki tosin. Lisää ahdistustasi - http://www.stoi.tk |
aleksi 19.11.2003 19:27:34 | |
---|
"Mitä silmät ei nää / sen sydän ymmärtää" -en tiedä kenen, mutta huono "Mene helvettiin keskustelemaan perkeleen kanssa!"
-Juhani, Seitsemän veljestä |
sillon 90-luvulla soi radiossa semmon tyttöbändi ku plus, jonka "hitti"-biisissä laulettiin jotain tyyliin: yhteen yöhön tää homma saada jää. Aina ärsytti toi "saada jää" ku se olis pitäny tietysti olla jäädä saa, joka ei tosin riimaa muun sonnan kanssa, mutta olis edes ollu oikein. Eikä se olis edes pilannu sitä pas... biisiä. Sitte oli joku tekno biisi, joka oli aivan uskomattoman simppeli ja raivostuttava. Siinä laulettiin tyhjentävästi tyyliin: I don't know what to say I don't know what to do I don't know what to sing All I can sing is la la laa la la "Oluesta tulee hyvä olo ja asiat tuntuu luistavan" -Matti Pellonpää |
Pluto 20.11.2003 09:45:36 | |
---|
"Tässä tulee viisi eppua, viisi kaunista heppua Me soitetaan kauniilla tavalla ja näytetään hyvältä lavalla jee jee jee je je jejejejej jee" Joku Eppu Normaalien kappalehan tuo oli. Mielestäni Eppujen lyriikat ovat aika pitkälti kamalia. Ei nyt kaikki tosin. Tuohan on aivan mahtava kipale! Ja sanat on kuin Ruuneperiltä suoraan. Hey silly, I got a fork. |