Closure 10.10.2006 21:31:22 | |
---|
Onnittelut! Hienoa jos saatte levy-yhtiön :) Odottelen uutta matskua innolla! Kunhan oli tämän "suuren" levy-yhtiön tienoilta tullut ilmoitusta, että ollaan "mukava bändi" ei mitään varmaa, että meitä tahdottaisi levylle asti :) Jospa tästä studioon asti päästäisi niin imho hyvää matskua olisi tulossa. " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
Tapani L 10.10.2006 22:13:01 | |
---|
Uusi demo tuleekin hieman myöhästymään studioon pääsemme vasta Marras-Helmikuussa. Uskallan jo ehkä senkin verran kertoa, että eräs suurempi levy-yhtiö on ilmaissut jo kiinnostuksensa. Ja tosiaankin 19.10 Druidi helsingissä joten kynnelle kykenevät paikalle! Mä saatan ehkä tulla... ;) |
Mä saatan ehkä tulla... ;) Se olis kiva! Voisin etsiä sut käsiini ja koputella sua selkään. Soitetaan uusi biisi! " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Naama-amis |
Tapani L 10.10.2006 23:11:47 | |
---|
Se olis kiva! Voisin etsiä sut käsiini ja koputella sua selkään. Soitetaan uusi biisi! Joo, se olisi kaiketi aika kiva siinäkin mielessä, että miun pitäisi kaiketi myös soittaa tuolla kyseisellä keikalla ;___; Ainakin näin Harri minulle kertoi, että Avathar soittaa samassa tilaisuudessa myözgin! |
Closure 11.10.2006 16:16:25 | |
---|
Joo, se olisi kaiketi aika kiva siinäkin mielessä, että miun pitäisi kaiketi myös soittaa tuolla kyseisellä keikalla ;___; Ainakin näin Harri minulle kertoi, että Avathar soittaa samassa tilaisuudessa myözgin! Ai! Jännäriä! En oo moisesta kuullutkaan! " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Naama-amis |
Tapani L 11.10.2006 23:09:48 | |
---|
Ai! Jännäriä! En oo moisesta kuullutkaan! Hienoa :D Mainostan nyt tässä sitten ihan kunnolla, että ensi viikon torstaina myös Avatharin takia kannattaa vaivautua Hevimestaan hurvittelemaan eeppisen metallin merkeissä. Tsekkailkaapa sivut osoitteesta www.avathar-band.com |
Tapani L 19.10.2006 13:43:32 | |
---|
Vähän nostelen nyt kun se keikka on tänään. Eli kaikki kykeneväiset Hevimestaan tänään tsekkailemaan Avatharia ja Kivimetsän Druidia! |
lethus1 19.10.2006 14:29:23 | |
---|
Hienoa :D Mainostan nyt tässä sitten ihan kunnolla, että ensi viikon torstaina myös Avatharin takia kannattaa vaivautua Hevimestaan hurvittelemaan eeppisen metallin merkeissä. Tsekkailkaapa sivut osoitteesta www.avathar-band.com Saaksmä tapani tulla kans ? Vompatti. |
Tapani L 19.10.2006 15:19:06 | |
---|
Saaksmä tapani tulla kans ? Jos istut hiljaa nurkassa ja olet huomaamaton. |
lethus1 20.10.2006 09:17:52 | |
---|
Jos istut hiljaa nurkassa ja olet huomaamaton. En tullu ku en jaksanu, mutta taputan silti selkään Vompatti. |
J.Newkid 20.10.2006 09:21:23 | |
---|
Mä en tullu ku ei Mensura soittanukkaan sielä Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t |
saastara 29.10.2006 14:32:09 | |
---|
Mä en tullu ku ei Mensura soittanukkaan sielä Mensura teki täyskäännöksen ja alkoi omien sanojensa mukaan soittaa "oikeaa musiikkia, homopopin sijaan".. Oikea meininki. Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Closure 30.10.2006 14:12:50 | |
---|
Mensura teki täyskäännöksen ja alkoi omien sanojensa mukaan soittaa "oikeaa musiikkia, homopopin sijaan".. Oikea meininki. Häh? Tell miii moor?! " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Naama-amis |
toba 30.10.2006 15:42:48 | |
---|
Mites tää homma ku jengi aina valittaa ku tänne tulee joku demobändi mainostamaan? Aina jauhetaan siitä kuinka pitäis laittaa Demostudion puolelle. Sitte ku tulee tällanen "nimekkäämpi" demobändi mainostamaan niin eihän kukaan sano mitään. Kaksmieliset paviaanit. |
gorgonoidi 30.10.2006 15:47:13 | |
---|
Mites tää homma ku jengi aina valittaa ku tänne tulee joku demobändi mainostamaan? Aina jauhetaan siitä kuinka pitäis laittaa Demostudion puolelle. Sitte ku tulee tällanen "nimekkäämpi" demobändi mainostamaan niin eihän kukaan sano mitään. Kaksmieliset paviaanit. Kyllähän kai tännekin saa avata bändilleen keskustelun, mutta se on taas eri asia jos pistää tännekkin biisit aivan kuten demostudioon. |
toba 30.10.2006 15:55:06 (muokattu 30.10.2006 15:55:19) | |
---|
Hah, kyllä mä oon ainakin törmänny niihin threadeihin missä mainostetaan omaa demobändiä ja sitten jengi on heti perään pasteamassa linkkiä demostudioon. Tehkää mitä haluatte, huvittaa vaan että AINA kun joku nimekkäämpi demobändi tulee ja mainostaa, niin ketään ei haittaa. |
Cocktus 30.10.2006 16:00:24 | |
---|
Mites tää homma ku jengi aina valittaa ku tänne tulee joku demobändi mainostamaan? Aina jauhetaan siitä kuinka pitäis laittaa Demostudion puolelle. Sitte ku tulee tällanen "nimekkäämpi" demobändi mainostamaan niin eihän kukaan sano mitään. Kaksmieliset paviaanit. Mua ei ainakaan haittaa millään tavalla vaikka joku avaisi jollekin nevöhöörd-bändille threadin. En mene lukemaan sitä, jos ei yhtään kiinnosta. Jos kiinnostaa niin sitten luen. Ei pitäisi haitata ketään. Jätetään tämä asia silti nyt sivuun, jookos kookos? Tulen muuten hillumaan Kotkan ja Lappeenrannan keikoille. Voisi riipaista vaikka kovan kännin. Oh, you ironic pop-rock fuck,
don't you fuck with metal! |
Closure 30.10.2006 16:13:16 (muokattu 30.10.2006 16:14:45) | |
---|
Mites tää homma ku jengi aina valittaa ku tänne tulee joku demobändi mainostamaan? Aina jauhetaan siitä kuinka pitäis laittaa Demostudion puolelle. Sitte ku tulee tällanen "nimekkäämpi" demobändi mainostamaan niin eihän kukaan sano mitään. Kaksmieliset paviaanit. "Nimekkäämpi" demobändi. Har Har. Metallipalstan kolme ekaa sivua täynnä "demobändeiksi" laskettavaa. Ja kyllä sen sitten huomaa mitkä niistä ovat saaneet ansaitsemaansa huomiota. Säännöissä tämänkaltainen mainostaminen ei kuitenkaan ole kielletty? Jos ei kiinnosta niin ei tarvitse lukea? What's the problem? Kyllä sitä isommatkin bändit ovat pienestä ponnistaneet ja monet nytkin jo nimekkäät "mnet bändit" ovat täältä saaneet positiivista huomiota (collarbone, teräsbetoni) ja mulla on sellanen kutina, että monet demobändit jotka täälläkin alueella ovat mainostaneet, tulevat saamaan suurtakin huomiota. (esim. Zombi - *Ääs lick*) Toinen asia taas ehkäpä olisi se jos joku uudenkarhealla käyttäjätunnuksella tulee mainostamaan tänne bändinsä ensimmäistä autotallinauhoitusta. Edit. Kuten herra Gathorn tuossa jo sanoi, niin tähän on hyvä jättää tämä paskanjauhanta ja keskittyä itse asiaan. " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Naama-amis |
jonsku1 30.10.2006 20:59:03 | |
---|
... tähän on hyvä jättää tämä paskanjauhanta ja keskittyä itse asiaan. Perkeleen kova keikka eilen Lehtometallissa! Uusi naislaulaja lunastaa kyllä paikkansa todella hyvin! Komea ääni! Ja uudet englanninkieliset kappaleet toimi livenä ja ihan ensikuulemaltakin jo todella hyvin. Ite diggailin varsinkin, kun mukana oli pikkasen rankempaakin riffittelyä ja näin pois päin. Innolla odottelen tulevaa promo pläjäystä. |
E-tu 31.10.2006 18:16:57 | |
---|
bändi o parasta ikinä. harmi vaa ku ei keikoista yksikää tähä lähelle osu:S |