Aihe: Guitar Rig 2
1 2
Spiralmind
10.10.2006 10:54:48

Btw löysin muuten äsken googlettelemalla ilmaisen mallinnuksen, johon en oo vielä aikaisemmin törmännyt. Ja mikä parasta, tämä on Linuxille! Siirryin nimittäin justiin kamalan takkuilevasta Windows-maailmasta Ubuntuun. :)

http://quitte.de/dsp/caps.html

Palaan kehumaan tai haukkumaan, kunhan olen kerinnyt testata. Pitäis tietty sitä ennen hommata äänikortti Hi-Z inputilla tai jotain vastaavaa. Kun tähän asti olen soitellut Line 6 Guitarportin kautta ja siihen ei tietenkään löydy mitään Linux-ajureita. :/
I am the flame that burns in every heart of man, and in the core of every star. I am Life, and the giver of Life, yet therefore knowledge of me is the knowledge of death.
shovi
10.10.2006 13:28:37
Joo,noita voi jack-rackin kanssa käyttää. Se ei oo pahan kuulonen, mutta aika hankala.
"Happiness to me is getting stoned." -Ozzy Osbourne
mhaarala
10.10.2006 18:31:41
Minä taas en löydä Rock Amp Legendsistä kunnon jyräsoundia sitten niin millään. Se jää aina jotenkin pliisuksi, pehmeäksi, ponnettomaksi, ei-mitenkään-rähjääväksi...

Tiedä sitten mistä johtuu, vedän kitaran suoraan Hercules 16/12 fw:n instrumenttilinjaan ilman sen kummempia krumeluureja... preampista kun nostaa niin soundi lähinnä menee epäselväksi eikä tuo yhtään lisää reuhua.
Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)