poppamies 09.10.2006 20:45:16 (muokattu 09.10.2006 20:45:56) | |
---|
Amerikan meiningistä puheenollen, olin perjantaina Kokkolan kaarlessa kattomassa bluussia, no siellähän oli muuan Alber Lee soittelemassa. EI ollu bluusia, mutta paidan rintamus kastu kun unohin laittaa suun kiinni ja kuola valu rinnuksille. Olipa melkoinen meedio kitaransa kanssa... Aijaa! Niin olin minäkin. Alapertti soitti kyllä hyvin ja hyvin vikkelästi mutta ei se mitään blyyssiä ollut,ei niin. Honey B & T bones oli aivan paska minun mielestä. Sky High soitti hyvin ja innostuneesti mutta siinä vaiheessa minun intoni oli hävinnyt taivaan tuuliin kun olin bluesia tullut kuuntelaman. Saatiinpa kunnon off-topic aikaiseksi. |
baron 09.10.2006 21:10:38 (muokattu 09.10.2006 21:28:19) | |
---|
No tosi on! Vaikka minulla omasta mielestäni on hyvä englanninkielen taito niin en oikein jaksa käsittää kaikkea laulun sanomaa. Juopon höpinöitä sanoisin. Tä, sehän on louisianalaista kreoliruokalistaa. Edit: Jambalaya on paikallinen pyttipannu ja gumbo on jonkinsortin soppa jne. Siinähän mennään heilan kanssa joen biitsille ja sen sijaan että tehtäisiin "muuta", varataan kunnon picnic-safkat. http://en.wikipedia.org/wiki/Jambalaya "Speaking about music is like dancing about architecture" |
Rokkimamma75 09.10.2006 21:13:44 | |
---|
Noo vaikkapa Sydämen pieneen huoneeseen.
Juu tää on kyllä kans ollu yks mun lemppareita mutta vasta "viimeisimpinä vuosina", aikas loppuvaiheessa keikkailua aloin tätä laulaa - ja pariksi mainio Ellen saa sua omistaa! Mun kans on nii heleppo olla - saa tehä just niinku mää sanon! |
jeppeq 09.10.2006 21:38:38 | |
---|
Aijaa! Niin olin minäkin. Honey B & T bones oli aivan paska minun mielestä. Sky High soitti hyvin ja innostuneesti No perskeles, olispa pitäny kättä viskata, mutta oltiinpahan ees "tuntumassa". paikkahan on vallan kivan oloinen ja kansainvälisen tuntunen baarimikkokin. joo hanilla oli kyllä komee tötteröhattu, tulin sen setille vähän niinkun loppuun, joten en nyt oikein varsinaista käsitystä saanut (oli omaa ohjelmaa nautintoaineineen hotskun puolella). Eli join saludoa pillillä. Sky High lienee ollut se viime pändi? Ei oikein enää innostanut Albertin jälkeen, johtuen omasta flunssansekaisesta väsymystilasta, kentien hiukka saludostakin. Hyvä meininki, mutta en sen kummemmin tsekaillut, eli normi "muusikko lähtee kuuntelemaan bändiä" -reissu siltäosin. Se, mikä oli illassa mieleenpainuvaa, oli Albertin esitysvoluumit. Ei olekkaan korvat soinut sitten Hurriganesin Jämsän paviljongin keikkojen jälkeen (80-luvulla) samalla mitoin. Mutta saundi oli kyllä tukevan miellyttävä, mutta salakavala.. eikä mitää korvatulppahienostelua harrasteta, ainakaan täällä !! Valehtelisin jos väittäisin |
poppamies 09.10.2006 22:24:38 | |
---|
No perskeles, olispa pitäny kättä viskata, mutta oltiinpahan ees "tuntumassa". paikkahan on vallan kivan oloinen ja kansainvälisen tuntunen baarimikkokin... Niin, tarkoitat sitä mikkoa jolla on tukka laitettuna kuin Pikku Myyllä? Todella sympaattinen kaveri. Aina suupielet ylöspäin ja juttelee mukavia kaille. Taitaa oikeesti viihtyä työssään. Mies oikealla paikalla. |
jeppeq 09.10.2006 22:47:03 | |
---|
Niin, tarkoitat sitä mikkoa jolla on tukka laitettuna kuin Pikku Myyllä? Todella sympaattinen kaveri. Aina suupielet ylöspäin ja juttelee mukavia kaille. Taitaa oikeesti viihtyä työssään. Mies oikealla paikalla. Juurikin tuo, oppi huoneennumeroonkin laskutuksen jo "ensi yrittämällä" - lahjakas kaveri :) ja muisti sen seuraavilla(kin) kerroilla kertoa tilatessa. Hämmästyttävää. Vie terveisiä, jos siellä törmäilet, jäi mieleen tosi mukavana poikkeuksena. Opitaankohan me muusikotkin "huomioimaan joskus normi yleisö..?" -(huono vitsi) Sitä saa - mitä tilaa :) Valehtelisin jos väittäisin |
Tankero 10.10.2006 12:35:19 | |
---|
Nakse plekubassolla myötäilee? HOHO, paha. Olisko joku toinen orkesteri. Varmasti, vissiin. |
Tankero 10.10.2006 12:37:23 | |
---|
Living for the city. Varmasti, vissiin. |
lukkari 10.10.2006 13:04:43 | |
---|
Jampalayssa on se hyvä puoli että voi vaikka sanaristikoita ratkoa sitä soitellessa :) Jampalaijan ainut hyväpuoli on se kun sitä ei tartte soittaa.Toinen samaan sarjaa kuuluu Märilyn. |
Meisseli 10.10.2006 13:07:46 | |
---|
Tykkään soittaa Eurythmicsin: "There must be an angel (playing with my heart)" Perkeleellisen hyvä biisi. www.strangefruit-band.com
www.ketolajawitikainen.com |
veeka 10.10.2006 13:27:19 | |
---|
Tykkään soittaa Eurythmicsin: "There must be an angel (playing with my heart)" Perkeleellisen hyvä biisi. Toivottavasti teillä laulaja klaaraa biisin, on aika paha vetää vokaalit! "ei vaivaa kiire, ei dressi" |
paice60 10.10.2006 13:57:16 | |
---|
Jampalaijan ainut hyväpuoli on se kun sitä ei tartte soittaa.Toinen samaan sarjaa kuuluu Märilyn. Mutta aina porukka vaan niistä tykkää. Miks´ mä oon täällä? |
Mutta aina porukka vaan niistä tykkää. Ei tykkää mun keikoilla, kun en mene niitä.Muuten kun pakon eessä. |
paice60 10.10.2006 14:08:23 | |
---|
Ei tykkää mun keikoilla, kun en mene niitä.Muuten kun pakon eessä. No kun et osaa niitä. Miks´ mä oon täällä? |
lukkari 10.10.2006 14:12:48 | |
---|
No kun et osaa niitä. Perkule mä oon niitä menny niin että ne tulee korvista jo ulos.Siinä on kaks biisii mitkä ei tartte minkäänlaista soittotaitoa.Stana jambalaijassa hakataan kahta sointua.Ei voi olla mitään tylsempää biisiä. |
paice60 10.10.2006 14:15:17 | |
---|
Perkule mä oon niitä menny niin että ne tulee korvista jo ulos.Siinä on kaks biisii mitkä ei tartte minkäänlaista soittotaitoa.Stana jambalaijassa hakataan kahta sointua.Ei voi olla mitään tylsempää biisiä. Ai sulla on vaan kaksi siinä, kai sen voi niinkin vetää. Miks´ mä oon täällä? |
baron 10.10.2006 14:22:38 (muokattu 10.10.2006 14:24:16) | |
---|
Ai sulla on vaan kaksi siinä, kai sen voi niinkin vetää. Jos ei enempää osaa, niin pakkohan niin on tehdä. Mut kyllähän sijaisdominantit ja tritonuskorvaukset ihan oikeesti antaa piisille väriä! "Speaking about music is like dancing about architecture" |
poppamies 10.10.2006 14:59:34 | |
---|
Jos ei enempää osaa, niin pakkohan niin on tehdä. Mut kyllähän sijaisdominantit ja tritonuskorvaukset ihan oikeesti antaa piisille väriä! Monesti yksinkertaisen,toimivan rallin saa täydellisesti pilattua niillä perkeleen jatsisoinnuilla... |
Ukko 10.10.2006 15:53:38 | |
---|
Jampalaijan ainut hyväpuoli on se kun sitä ei tartte soittaa.Toinen samaan sarjaa kuuluu Märilyn. Kyse on paljolti siitä kuinka se soitetaan.Oikeastaan liki kaikki biisit on hauska soittaa oikealla asenteella. |
poppamies 10.10.2006 17:08:56 | |
---|
Kyse on paljolti siitä kuinka se soitetaan.Oikeastaan liki kaikki biisit on hauska soittaa oikealla asenteella. Nyt olen UkkoPekan kanssa täysin samaa mieltä. Olen aina sanonut että ei ole olemassa huonoja kappaleita, vain huonoja sovituksia. |