inkognito 10.11.2003 15:04:40 | |
---|
Milloinkahan tuo lätty siis julkaistaan? Sitä päivämäärää ilmeisesti siirrettiin. Olen lukenut niin ylistäviä arvosteluja levystä, että ei malta odottaa. |
FTT 11.11.2003 11:41:43 | |
---|
Milloinkahan tuo lätty siis julkaistaan? Sitä päivämäärää ilmeisesti siirrettiin. Olen lukenut niin ylistäviä arvosteluja levystä, että ei malta odottaa. Ipecac.comista tuli pari päivää sitten mailia, että Cordian julkaisu on siirretty tammikuulle. Juu, mä kans haluaisin kuulla sitä jo =) |
herb 11.11.2003 13:32:03 | |
---|
Ja tällekin levylle on jo suunnitteilla seuraaja, jota Patton kuvaa sanoilla "Cartoon style children's record". Everyone comes to the freak show To laugh at the freaks and the geeks Life is a lot like the freak show Nobody laughs when they leave |
bedlam 11.11.2003 14:48:42 | |
---|
Ja tällekin levylle on jo suunnitteilla seuraaja, jota Patton kuvaa sanoilla "Cartoon style children's record". Niin, eikös tarkoituksena ollutkin julkaista kaksi toisistaan kovasti poikkeavaa kokonaisuutta peräjälkeen, vai mitenkökä. http://www.mikseri.net/kiasma |
Henga 11.11.2003 14:52:50 | |
---|
Ja tällekin levylle on jo suunnitteilla seuraaja, jota Patton kuvaa sanoilla "Cartoon style children's record". Tuleepa mieleen Herra Bunglen Disco Volante..ois kyllä mukava yllätys.Onko kukaan muuten kuullut ääninäytteitä tosta Delirium Cordia-levystä? |
Zulfikar 17.11.2003 14:40:40 (muokattu 17.11.2003 14:41:22) | |
---|
Delirium Cordia on mielestäni aika sontaa. Muistuttaa lähinnä Pattonin soolo projekteja. Seuraavan Fantômas levyn Suspended Animationin pitäisi ja ilmestyä 2004 alkupuoliskolla. MOMMY MOMMY MOMMY MOMMY MOMMY |
inkognito 17.11.2003 19:48:46 | |
---|
Nyt kuulin itekkin levyn läpi ja onpa kyllä melko huikeaa tavaraa mielestäni. Ehkäpä vielä mielipuolisempi ja hullumpi levy kuin Bunglen Disco Volante. Levy kuvaa kuuleman mukaan jotain lääkehouruista matkaa ja sitä en kyllä yhtään ihmettele, semmoista materiaalia nimittäin on kyseessä. Kuunnelkaapa tämä levy (jahka sen käsiinne saatte) kuulokkeiden kanssa pimeässä huoneessa. |
egaga 17.11.2003 23:04:56 (muokattu 19.11.2003 22:15:17) | |
---|
Kuunnelkaapa tämä levy (jahka sen käsiinne saatte) kuulokkeiden kanssa pimeässä huoneessa. offtopic: Vähän turhankin usein käytetty lause, kun jotain (uutta) levyä suositellaan. edit: ei siis pahalla, jostain syystä oli vain pakko avautua :) Tosi hifisti puhkoo silmänsä. |
inkognito 17.11.2003 23:50:51 | |
---|
offtopic: Vähän turhankin usein käytetty lause, kun jotain (uutta) levyä suositellaan. Voi olla hyvinkin totta, mutta siis ei lähellekään kaikki musiikki ole parhaimmillaan em. menetelmällä, toisin kuin tämä levy, joka toimii sillä keinolla kuin... No, en keksi vertausta. |
mono 18.11.2003 00:56:23 | |
---|
Delirium Cordia on mielestäni aika sontaa. Soulseek? |
ReBe 19.11.2003 13:38:13 | |
---|
Nyt kuulin itekkin levyn läpi ja onpa kyllä melko huikeaa tavaraa mielestäni. Ehkäpä vielä mielipuolisempi ja hullumpi levy kuin Bunglen Disco Volante. Itse kuuntelin myös levyn läpi ja täytyy sanoa että pettymys on suuri. Ei tässä mitään uutta ollut jos on seurannut tätä humina & avantgardegenreä ennestään. Joutavaa huminaa, ei tästä levystä muuta osaa sanoa. Tuntuu siltä että Patton kompastuu erikoisuudentavoitteluunsa, etteivät vaan olisi Bunglen suurimmat kyvyt SC3:n siirtyneet, siltä suunnalta kun on viimeksi tullut parasta matskua tästä porukasta (mielipide) :) |
mono 19.11.2003 15:29:57 | |
---|
Wow, Q:n mahtavassa arvostelussa sai yhden tähden... Hmmm... :| |
Corpsegrinder 19.11.2003 21:27:18 | |
---|
offtopic: Vähän turhankin usein käytetty lause, kun jotain (uutta) levyä suositellaan. No aijaa. Voikohan kukaan OIKEASTI pitää noin helvetin huonosta musiikista? Tämä voi tietenkin olla makuasia, mutta minusta tuo uusi Fantomas oli parin kuuntelun perusteella täysin paska levy. St. Wanker |
etteivät vaan olisi Bunglen suurimmat kyvyt SC3:n siirtyneet, siltä suunnalta kun on viimeksi tullut parasta matskua tästä porukasta (mielipide) :) Totta. Spruance on mielestäni aina ollut lahjakkaampi säveltäjä kuin Patton. MOMMY MOMMY MOMMY MOMMY MOMMY |
inkognito 19.11.2003 22:08:03 | |
---|
No aijaa. Voikohan kukaan OIKEASTI pitää noin helvetin huonosta musiikista? Tämä voi tietenkin olla makuasia, mutta minusta tuo uusi Fantomas oli parin kuuntelun perusteella täysin paska levy. Noin helvetin huonosta musiikista? Mukava, että joku täällä on niin viisas, että osaa lajitella musiikin huonouden ja hyvyyden rajan. Minä kait ilmeisesti pidän sitten huonosta musiikista. |
Henga 21.11.2003 06:00:42 | |
---|
No aijaa. Voikohan kukaan OIKEASTI pitää noin helvetin huonosta musiikista? Tämä voi tietenkin olla makuasia, mutta minusta tuo uusi Fantomas oli parin kuuntelun perusteella täysin paska levy. Oletko tykänny aikasemmista tuotoksista, vai oletko "ensikertalainen"? Aika jyrkkä tuomio, kun yleensä Fantomas-levyt (ainakin minulla) aukeaa vasta monen monen kuuntelukerran jälkeen. Noh, makuasioitahan nuo.. |
Corpsegrinder 21.11.2003 13:36:44 | |
---|
Oletko tykänny aikasemmista tuotoksista, vai oletko "ensikertalainen"? Aika jyrkkä tuomio, kun yleensä Fantomas-levyt (ainakin minulla) aukeaa vasta monen monen kuuntelukerran jälkeen. Noh, makuasioitahan nuo.. Kyllä, tämä Delirium cordia vei minun Fantomas-neitsyyteni. Ja täytyy myöntää, että saatoin päästää pikku sammakon suustani, kun haukuin sitä vain parin (eli noin viiden) kuuntelun perusteella. Tuo levy vaatii varmaan oikeanlaista mielentilaakin, että sen jaksaisi kuunnella alusta loppuun ilman suurta vitutusta. St. Wanker |