Aihe: Mad axe by Ariapro II
1
migeboy
19.11.2003 21:26:50
Mitäs mieltä ootte mokomasta Mad axe by Ariapro II kitarasta? Broidi olisi ostamassa kyseistä kitaraa itsellensä, ja ajattelin nyt ite laittaa tänne kyselyy kuin kysyi minulta että onko toi hyvä kitara. Mielipiteitä, kiitos! Itse olen kerran kokeillut kyseistä kitaraa, ja vaikutti ihan jees vehkeeltä. Onko se sitä miltä se vaikuttikin?
JuSu
20.11.2003 11:29:06
Mitäs mieltä ootte mokomasta Mad axe by Ariapro II kitarasta?

Eipä ole tarjolla kuin mututietoa... Eli käsittääkseni Mad Axe on Aria Pro II:n halpissarja, uskoisin noitakin olevan monenlaisia.

Mielestäni 200 euroa on liikaa, KePössä näytti olevan joku Mad Axe 150 euroa. Mutta kuten sanottua, noitakin on varmasti eri mallisia ja hintaisia.

Parilla sadalla eurolla saa varmasti käytettynä vaikka Squierin Affinyn tai jopa Standardin. Uskoisin esimerkiksi näiden olevan varmempia valintoja.

Toisaalta, jos kitara tuntuu hyvältä ja soi mukavasti, niin mikäs siinä, osta pois. Mutta tinkaa tuota hintaa alas ensin.

Vähän ympäripyöreitä apuja oli tarjolla, sorry. Ehkäpä joku osaa tarkentaa.

JuSu
Räkki- ja midirompetta myytävänä, katso Torilta!
migeboy
20.11.2003 15:58:10
Mutta tinkaa tuota hintaa alas ensin.

Broidini juuri suunnitteli tuon kitaran ostoa. Sanoin ton asian, että tinkaa hintaa alaspäin. Mä en itekkään tiedä tuosta kitarasta paljookaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)