LexaR 05.10.2006 02:53:39 | |
---|
Ei tämä ny niin vaikee oo... kyseessä on muuan ruåttalainen pumppu jonka kaikki levyt ovat konseptilevyjä ja kyseessäoleva biisi löytyy uusimmalta lätyltä. "This song is dedicated to my huge pendulous balls!" - Devy |
LexaR 07.10.2006 17:32:27 | |
---|
Johan on, ei vielkään vastausta... noh, biisi oli Pain of Salvationin Lilium Cruentus. Pistetääs toinen. Valkoiset kasvot tulevat lähemmäksi jokaisella askeleella Maa peittää ottaen henkeä ilman sattumalta tapaamista Veistä hampaani ulos repien läpi lampaanpääkirouksen Metsästäjä kerääjä Häädetty luolasta Juokse kuoleman kanssa Muuan uunituoreelta lätyltä. "This song is dedicated to my huge pendulous balls!" - Devy |
lxi 07.10.2006 17:38:18 | |
---|
Valkoiset kasvot tulevat lähemmäksi jokaisella askeleella Maa peittää ottaen henkeä ilman sattumalta tapaamista Veistä hampaani ulos repien läpi lampaanpääkirouksen Metsästäjä kerääjä Häädetty luolasta Juokse kuoleman kanssa Vasta "hunter gatherer" paljasti, ei ole levy vielä niin ulkomuistissa. Kyseessä siis Mastodon - Colony of Birchmen. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
LexaR 08.10.2006 14:00:13 | |
---|
Kyseessä siis Mastodon - Colony of Birchmen. Lava on sinun. "This song is dedicated to my huge pendulous balls!" - Devy |
lxi 08.10.2006 18:50:38 | |
---|
olen joutsenen siipi, tyngästä verinen ja pojan selkään liimattu, kuin siinä sadussa vilkutit minulle vuorelta kun itse liu'uin pois hämärtyen ruosteenhehkuiseen talveen palavan omenanoksan kera The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
Metallikka 08.10.2006 21:34:30 (muokattu 09.10.2006 18:12:46) | |
---|
olen joutsenen siipi, tyngästä verinen ja pojan selkään liimattu, kuin siinä sadussa vilkutit minulle vuorelta kun itse liu'uin pois hämärtyen ruosteenhehkuiseen talveen palavan omenanoksan kera Okei, tämähän on Maudlin of the Wellin Heaven and Weak...piti kyllä googlen kans ettii...yllätyin, koska olin myspacessa kuunnellu kappaleen muiden maudlinin ja kayo dotin biisien muassa ja ollut aivan täpinöissäni... en vaan ollu kuunnellu sanoja niin tarkkaan kun fiilistelin muuten.:p No täsä tulee oma käännökseni: There were heads on poles On seven poles they were impaled At the foot lay the mother corpse with torn limbs Hate was churning in the skull Rage beating in the chest Break the spine you ravenant Cut the flesh you haunting one Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life.
- Terry Pratchett |
Oan 08.10.2006 22:30:24 | |
---|
piti kyllä googlen kans ettii... Ja pelihän on älyttömän hauskaa ja reilua jos käytetään Googlea, eikö? "Hei, tää on ihan leikkiä vaan, ei pure. Ei irtoa taulusta ja kipitä sinne puremaan teitä."
- Armo Pohjavirta |
Metallikka 08.10.2006 23:02:01 | |
---|
Ja pelihän on älyttömän hauskaa ja reilua jos käytetään Googlea, eikö? no onhan se tietyst vähä fuskuu, mut vaatiiha sekii sen, et osaa kääntää sen pätkän takasii...:p Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life.
- Terry Pratchett |
Metallikka 08.10.2006 23:07:05 | |
---|
...sitäkää ku ei nimittäin IHAN joka urpo ossaa...:P Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life.
- Terry Pratchett |
...sitäkää ku ei nimittäin IHAN joka urpo ossaa...:P Kyllä siltä nyt erittäin vahvasti vaikuttaa, että osaa siis. "The truth will always get the best of you inside or out ." |
Mazah 16.10.2006 12:40:52 | |
---|
En keksi perkele, enkä googleta mutta nostan. www.farmakonband.com
www.myspace.com/screamchain
www.crimsonlotus.org |
lxi 16.10.2006 12:56:06 | |
---|
En keksi perkele, enkä googleta mutta nostan. Ajattara - Musta leski En googlettanut, mutta selasin darklyrics-sivuston Ajattara-osaston läpi. Jos päästään vaikka eteenpäin... The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
lxi 16.10.2006 16:12:19 | |
---|
ei ole hulluutta, pikemminkin ylempi ymmärrys joka paremmin sopii 1900-luvun lopun elämään jossa kaikki on taidetta ja kaikki pyrkii sitä ilmaisemaan jossa kaikki on taidetta ja kaikki pyrkii sitä välittämään The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
Von Härskiburg 16.10.2006 18:12:38 | |
---|
ei ole hulluutta, pikemminkin ylempi ymmärrys joka paremmin sopii 1900-luvun lopun elämään jossa kaikki on taidetta ja kaikki pyrkii sitä ilmaisemaan jossa kaikki on taidetta ja kaikki pyrkii sitä välittämään Tämä oli muistaakseni Strapping Young Ladia. Biisi oli kaiketi Oh My fucking God? |
lxi 16.10.2006 18:27:27 | |
---|
Tämä oli muistaakseni Strapping Young Ladia. Biisi oli kaiketi Oh My fucking God? Kyllä näin on. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
Von Härskiburg 16.10.2006 18:33:52 | |
---|
Ja nyt täytän aivosi Pyöritän sinua ympäri jälleen Myrkkyni täyttää pääsi Kun peittelen sinut sänkyysi Tunnet sormenpääni Et unohda huuliani Tunnet kylmän henkäykseni Se on kuoleman suudelma |
Master of Disguise 16.10.2006 19:31:33 | |
---|
Ja nyt täytän aivosi Pyöritän sinua ympäri jälleen Myrkkyni täyttää pääsi Kun peittelen sinut sänkyysi Tunnet sormenpääni Et unohda huuliani Tunnet kylmän henkäykseni Se on kuoleman suudelma Megadeth - Tornado of Souls |
Von Härskiburg 16.10.2006 20:01:21 | |
---|
Megadeth - Tornado of Souls Oikeinhan se meni. Pistähän uutta. |
Master of Disguise 16.10.2006 20:33:02 | |
---|
Me olisimme voineet muuttaa maailman, jos olisit ollut täällä kanssani Juuri nyt Pitänyt sinua käsissäni Minun käsissäni, rakkaani Jeesus itki, jotta ihminen voisi elää iankaikkisesti maassa Rauhassa Mutta kyyneleeni Ne tippuvat sinulle Ainoastaan sinulle |
Dropped C 16.10.2006 20:45:56 | |
---|
Joku MDB:n piisi tää on, ei voi olla muuta. Ei nyt heti pärähdä mieleen.... Ehkä kohta. |