bedlam 09.10.2006 15:00:02 | |
---|
Bändikaveri vilahti yhdessä sketsissä. Siinä plussat, vaihdoin äkkiä kanavaa. |
Jag 09.10.2006 16:15:50 | |
---|
Odotin youtube pätkien perusteella parempaa. Repesin kuitenkin kolmasti - Homo baarissa: "no niin vetäkääs pojan meikit naamaan" -Setä: "painus Pasi nyt vittuun ennen kun setä vetää sinua kunnolla turpaan" -armeija mies sketsi katson vast edekkin jos muistan. "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
Tunttone 09.10.2006 16:43:39 | |
---|
Pettymys. Pari kertaa hymähdin. Odotin parempaa Youtubesta näkemieni pätkien perusteella. Hyvä on. |
chico_miguel 09.10.2006 17:05:34 | |
---|
Huono oli. Ei juurikaan hyviä juttuja ja jos joku juttu olikin huvittava niin se pilattiin venyttämällä sitä. Tuo on kotimaisten sketsisarjojen perisynti, että yhtä juttua jossa on vitsiä noin 20 sekunniksi jauhetaan minuutti tolkulla. Parhaimmillaanhan samaa vitsiä jauhetaan vielä kymmenen jaksoa ihan samalla tavalla.
Sama. Aika luokatonta oli. Ihan liian pitkiä juttuja. "Eres tú cabron hijo de puta" |
Jani The Rock 09.10.2006 17:15:19 | |
---|
Jumalauta. Noin aivokuollutta paskaa en oo ikinä nähnyt, ja mä oon sentään asunut Nakkilassa. "Lukeminen kannattaa aina, dorka". - Jörn Donner |
Juuleppi 09.10.2006 18:29:48 | |
---|
Eipä ollu kokonaisuudessaan kovin kummoista. Muutama hyvä juttu siellä täällä. Ravintolasketsi oli kauhea. M.A.C.H.O. #19 "Don't disturb my friend, he's dead tired." | Ei helv..ei saatn! Käsi missä?!? |
Kampela77 09.10.2006 18:47:42 | |
---|
AA-kerhosketsissä venyttäminen häiritsi, kun vitsin lopun arvasi jo hyvissä ajoin. Vitsi kuitenkin vain jatkui ja jatkui. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Zammy 09.10.2006 19:04:13 | |
---|
AA-kerhosketsissä venyttäminen häiritsi, kun vitsin lopun arvasi jo hyvissä ajoin. Vitsi kuitenkin vain jatkui ja jatkui. Myös se häiritsi, että sama sketsi on ollut Fast Showssa, siinä vain paljon sopivamman mittaisena. Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen. |
Juhani 09.10.2006 19:48:18 | |
---|
Hehe.. Todella positiivisesti olen yllättynyt. SubTV:n mainosten perusteella ei vakuuttanu, mutta noi YouTube pätkät on asiaa. Sketsit saa lopussa mahtavan kieron käänteen. Toi "Painu Pasi vittuun täältä" oli kyllä paras. Hoho! Ovela idea tekijöiltä kyllä laittaa noita YouTubeen ennen ohjelman julkaisua. |
MaD PiAnIsT 09.10.2006 19:56:27 | |
---|
Olen todella negatiivisesti pettynyt. Ei tämmöstä paskaa voida tehdä enää. Mikään ei naurata ja vitsit tekohauskoja ja ennalta-arvattavia. Ei näin pojat. Ei näin. Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
-J 09.10.2006 20:20:14 | |
---|
Ai jumalauta kun on pitkästä aikaa hyvää televisioviihdettä! Nauroin ihan oikeasti ääneen usealle sketsille. Lisää tätä! Karisma on esiintyjän protools |
Hehe.. Todella positiivisesti olen yllättynyt. SubTV:n mainosten perusteella ei vakuuttanu, mutta noi YouTube pätkät on asiaa. Sketsit saa lopussa mahtavan kieron käänteen. Toi "Painu Pasi vittuun täältä" oli kyllä paras. Hoho! Tälle kyllä repesin totaalisesti! Kokonaisuutena ei kauhean hyvä mutta muutama helmi löytyi.. |
Vainhaalee 09.10.2006 21:04:50 (muokattu 09.10.2006 21:16:38) | |
---|
Olen itsekin vähän pettynyt, pitkiä ja vaivaannuttavia sketsejä... Ooppera-juttu oli ihan hyvä, samoin se veroilmoitus-sketsi, loppua kohden meno hyytyi. Noh, seuraavaan kertaan, paitsi jos naapurikanavalta tulee jotain antoisampaa... EDIT: Aloin tuossa katsellessani YouTubesta noita pätki miettimään, että on pojilla hienot puitteet Suomen mittakaavassa, siis puolet Kummelin vetovoimasta ja komiikasta syntyi kotikutoisuudesta, ainakin mun mielestä... Helvetinkoneita ja hyöryurut... |
Sakmäster 10.10.2006 11:36:13 | |
---|
Onhan tuo jonkinmoinen pettymys. Mainoksien ja netistä katsottujen pätkien kautta olisi voinut luulla että tulossa on hyviäkin sketsejä...Loppuen lopuksi 3-4 nauratti...voipi olla että paranee jatkossa tai sitten ei. böbbä |
Black Star 10.10.2006 19:51:55 (muokattu 10.10.2006 19:52:01) | |
---|
Ai jumalauta kun on pitkästä aikaa hyvää televisioviihdettä! Nauroin ihan oikeasti ääneen usealle sketsille. Lisää tätä! |
pkhlo 11.10.2006 00:15:42 | |
---|
Kumma juttu, yksi äidistä, toinen tyttärestä... Tykkäsin tosi paljon. Eniten nauratti kyllä toi loukkantumistapaus Hamletissa. Ofelia oli vähän loukkantunut kun sitä oli pantu. Musta just siistiä kieroa ja aika-ajoin ilkeää huumoria. Tulee mieleen Tabu. They can't prove whose vomit it was, they don't have the facilities in Scotland Yard. You can't really dust for vomit. |
stickyfinger 11.10.2006 12:19:50 | |
---|
Todella hirveetä ja aliarvoista sontaa. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Mättöpiiska 15.10.2006 22:30:32 | |
---|
Kohtahan tuo alkaa taas. Saapa nähdä onko toka jakso samanlainen... |
Härski 15.10.2006 23:00:07 | |
---|
Olihan siellä taas muutama, mille sai revetä ihan persettä myöten. |
Juntunen 15.10.2006 23:02:04 | |
---|
Minusta tää toka paransi vähän ekasta. Kaks semmosta juttua oli mille piti ihan nauraa. Pikkasen edelleen liian pitkiä nuo sketsit minun makuun. |