beissi man 06.10.2006 21:39:01 | |
---|
Kokemuksesta voin sanoa (2 kitaraa) benttonin orkkis mikit on täyttä paskaa käämilankaa varmaan 2 kierrosta |
Kirk_Hammett 07.10.2006 19:13:33 | |
---|
jotkut hyvin harvat bentonit on ihan soitettavia. kaverilla joku n.170€ benton ja se on sen hintaseks todella (kyllä, todella) hyvä. mutta yleensä ne on kyllä täysiä pa***ja You know it's sad but true... |
Zabijak 08.10.2006 19:48:05 | |
---|
Kokemuksella voin sanoa ettei HBta kannata ostaa. |
Siinä on Harley Benton selitetty kokonaisuudessaan. xD Huonoja kokemuksia minullakin. Bentonin viritinmetronomi hajosi kuukauden jälkeen. Asiakaspalvelussa sanoivat että "tuotteet ovat erittäin hyviä!". Ei siinä jäänyt kuin paha mieli. Halvalla ei saa hyvää. :p Kritiikin tulee olla ei ainoastaan häikäilemätöntä vaan myös henkilökohtaista. -Wilhelm Peterson-Berger / Taiteilija ei harjoittele vaan kokee. -Charlie Christensen |
Halsu 11.10.2006 22:15:55 | |
---|
jotkut hyvin harvat bentonit on ihan soitettavia. kaverilla joku n.170€ benton ja se on sen hintaseks todella (kyllä, todella) hyvä. mutta yleensä ne on kyllä täysiä pa***ja Bentoneita koskaan kokeilematta luulisin että ne ovat todennäköisesti kaikki hintaisikseen hyviä. Tuommoista alle satasen kitaraa vaan yksinkertaisesti ei voi tehdä laatuosista jos haluaa tehdä voittoa niinkuin liikeyrityksillä on tapana. Sellaisillekin on kuitenkin markkinat olemassa. Parinsadan euron kitaraan jo voi laittaa parempaa rautaa kiinni. ...yritän tällä tarkoittaa että todennäköisesti HB:n soittimet eivät ole hintaansa nähden sen huonompia kuin muidenkaan, ehkä jopa päinvastoin. CU
--
Eki |
Pico 12.10.2006 10:03:02 | |
---|
kokeilin kerran kaverin hb:ta... tää melkee hajos käsiin :-D Mies meni kauppaan, lapio. |
M1kko 12.10.2006 19:20:47 | |
---|
Ostin thomannilta hb:n ruskean nahkahihnan. Parin kuukauden jälkee jo näkyy rasittuvissa kohdissa nahkan hienoista repeämistä. Saa nähdä kui kauan menee, että lopullisesti repeää :( "Play Blues, start living"
http://www.sloganizer.net/en/ |
Tietysti Pauligin 14.10.2006 13:46:28 | |
---|
sointi oli kohtuu huono verrattuna kalliimpiin soittimiin Se ihmisten pitäisikin ymmärtää että totta helvetissä ne bentonit on paskoja jos vertaa kalliimpiin vehkeisiin. Benton vaan pyörii lähes yksin tuolla alle 120e luokassa, muut "halpikset" kun ovat jo hitusen kalliimpia kuitenkin. Yleensä. Yhtä stratoa joskus testasin ohimennen, olihan se aika kökköinen mutta kyllä sillä hätätapauksessa soittaisi. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Minä! 15.10.2006 15:12:11 (muokattu 15.10.2006 15:13:29) | |
---|
Minulla on tuommonen viidenkymmenen euron akustinen HB. Muuten ihan hyvä kitara mutta se hajoaa käsiin. HB plektrat katkeaa parin soitto tunnin jälkeen. |
Da Make 15.10.2006 15:53:31 | |
---|
Harrikan Jazzari ei ollut yhtään hullumpi kuin halvimmat Squierin bassot. |
Penasol 17.10.2006 12:48:45 (muokattu 17.10.2006 12:49:18) | |
---|
Halvalla ei saa hyvää. :p
Topic off: Voi saada, vaatii yleensä enemmän harkintaa ja vaivaa kuin halvan ja huonon osto. Musakinkuunteluvahvistin, bassovahvistin, basso ja monet vaatteeni olivat joko ilmaisia tai halpoja, ja minun käyttöön ja makuuni hyviä tai oikein mainioita. Topic on "Tekotaide lol pitää tapella hardwaresta ku tekisivät esim kitaravahvariin softaa joka tekis valmiita biisejä"
Hörörh, örh. AKKK#9 |
Ra. 23.10.2006 20:14:43 | |
---|
Ei se mitään, mun Harleyn kaula on tehty risuista ja männyn kävyistä. ahahaha Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! |
reali 25.10.2006 14:33:20 | |
---|
Itselläni ollut harley bentonin kitara 2-4 vuotta (tarkkaa ikää en muista, se stratokopio, 90 euron malli) ja toinen oli n. puoli vuotta (150 euron les paul kopio) ja kyllä voin sanoa että on pelannut hyvin ilman vahvistinta ja alkuajoissa kun en paljon soundeista tiennyt, niin silloin oli todella hyvä kun sai vielä nopeasti (huom. ei tarvinnut paljon rahoja keräillä) ja halvalla soittimen jolla pääsi alkuun. Sitten vahvistimen kanssa en kitaraa kauhean kovalla vingutellut, kun soitin vain kotitiloissani. Nykyään on hauska nostaa bentonin kevyt kitara ylös ja harjoitella jotain biisiä ilman vahvistinta. Vire ei nyt kovin hyvin pysy mutta en välitä jos vire nyt tippuu 1 hertzin, jos treenaan jotain biisiä vielä. Nämä henkilöiden kommentit, jotka ovat ehkä kerran tai nolla kertaa testanneet bentonin kitaroita kommentit naurattavat todella paljon. On erittäin naurettavaa jos tulee vastaan kommentteja, "kaula tippui kun nostin kitaran ylön" tai "Kaikki mikit tippui kun nostin kitaran" ja sitten nämä toiset joissa vain sanotaan "testasin kaverilla, paska oli". Hyvät ihmiset, kommentoikaa ihmeessä kirjoituksianne ja kyllä siitä bentonista hyviäkin puolia löytyy, turha niitä huonoja vain siinä kirjoituksessa mainita hintansa takia. Kiehtovaa. |
Kurjimus 25.10.2006 22:40:14 (muokattu 25.10.2006 22:41:25) | |
---|
Itse omistan HB:n akustisen bassokitaran (HBB4CE malliltaan), ja todella hyvinhän tuo pelittää, ainakin akustisesti - elektroniikkaa ei ole tullut kokeiltua juuri ollenkaan. Basso ei kyllä aivan vireessä pysy pitempiä aikoja, mutta ei ole vielä särähtänyt minun korvaani kesken soittelun. Mukava soitin! |
punk 28.10.2006 16:07:10 | |
---|
Tässä voisi yhtä hyvin ruveta luettelemaan gibsoneitten huonoja puolia. ja takki on jo päällä... moro.. Riittää että sä tiedät sen ja että mä tiedän sen. Millään muulla ei ole väliä. |
Ritsie 28.10.2006 17:00:20 | |
---|
Kaveri osti käytettynä tuommosen HB:n v-mallin, ovh. taitaa olla uutena 120 euroa. Mutta perkeles, eihän siitä mitään vikaa löytynyt. Mikit ei hurise, vire pysyy vaikka kuinka kauan eikä viimeistelyssäkään ole mitään vikoja. Onks se Webster joku sukkis? -Maistro |
fenderisti 29.10.2006 21:34:39 | |
---|
|
Joonaz__ 01.11.2006 11:11:14 | |
---|
Njoo.. Itse en ihan näin edullisilla peleillä soittele mutta isä ukko aikanaan hommaili tommosen perus bentonin klassisen nylon kielisen 3/4 koppasen.. mallia en muista enkä sitä paljonko siitä piti pulittaa mutta sen voin sanoa että ei se soinniltaan kovin häävi ollut aika kumea soundinen peli, hyviä puolia kitarassa oli se että se piti vireensä.. esimerkkinä kun kukaan ei kitaralla soitellut puoleen vuoteen niin vire oli silti edelleen pysynyt täysin! Viimeistely nyt ei sitä parasta luokkaa ollut mutta kaula oli suora.. Ihan kelpo alottelu käyttöön varmasti mutta oletettavasti Yamahan C40 mallisen klassisen saisi jo muutaman kympin lisäsijoituksella.. Ja tuo C40:n on aivan verraton peli ja hyvä soundinen aloittelija keppi.. Tässä vähä omia mietteitäni siis :) |
guitarist1991 01.11.2006 18:58:12 | |
---|
Oma basso on ihan ok, ainakin sen 20 e arvoinen, jonka siitä maksoin :) |
-J.- 20.01.2007 20:47:56 (muokattu 20.01.2007 20:49:07) | |
---|
Ostin ensimmäiseksi kepikseni harley benton HBL200BK:n. Oikeastaan aika hyvä kitara (aloittelioille). Tosin kielet löystyy niin pirun nopiasti tosin Harley Bentonin plekuja käytän vieläkin. Minun mielestäni oikein hyviä If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |