Lesko 06.10.2006 14:19:32 | |
---|
Aika kommari veto! Wattöfak? Melko perseilyä kyllä tuollainen, mutta jos poikia ei haittaa joku listasijamenetys, niin mitä sitten... pakko antaa muillekin mahiksia! "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
Gandhi 06.10.2006 14:34:37 | |
---|
Ha, tuohan äärimmäistä typeryyttä lähentelevä veto briteiltä! ...ja äärimmäistä kekseliäisyyttä Beckiltä. "Miksen minä...?" "Juo sinä ittes kauniiks, niin minä juon itteni mukavaks" |
trih 06.10.2006 14:35:50 | |
---|
No tän mainoskampanjan ansiosta sen levyt myy taatusti listaykkösen verran :D. Mitä niillä listoilla tekee... |
arppah8 06.10.2006 14:48:30 | |
---|
Ha, tuohan äärimmäistä typeryyttä lähentelevä veto briteiltä! Melkoisen uskomaton tapaus kyllä. Voisivat britit avata siveysvyönsä, niin alkaisi veri kiertää aivoissakin paremmin. ...ja äärimmäistä kekseliäisyyttä Beckiltä. "Miksen minä...?" Ruotsalainen metalliorkesteri Darkane on käyttänyt vastaavaa ideaa. Expanding Senses- levyn mukana tuli viisi erilaista kansivaihtoehtoa. Täytyypä heti vaihtaa uusi=) Peace, love and good happiness stuff. |
Varaani 06.10.2006 15:19:49 | |
---|
Juu, perinteinen ja perinteikäs maa. Niinhän ne itseään mainostaa. "This is a local shop for local people" Mutta melekoisen hyvää mainosta Beckille. |
aikavaikea 06.10.2006 15:26:47 | |
---|
Expanding Senses- levyn mukana tuli viisi erilaista kansivaihtoehtoa. Täytyypä heti vaihtaa uusi=) Sullahan niitä kansivaihtoehtoja riittää... ;-D (Pardon me reminding.) Well, the worst part of being old is rememberin' when you was young. - Alvin Straight |
Cathi777 06.10.2006 15:27:32 | |
---|
No johan nyt on markkinat. Jotenkin odottaisin ennemmin jostain Jenkeistä tulevan näin hulluja juttuja. Tuo on kyllä täysin totta. Nähtävästi se jenkkien talutusnuora on mennyt liian kireällä siellä brittien päässä, että ohittavat tyhmyydessään jo nämä sankarinsa. :D Only pop music can break my heart... |
Cathi777 06.10.2006 15:29:11 | |
---|
Ruotsalainen metalliorkesteri Darkane on käyttänyt vastaavaa ideaa. Expanding Senses- levyn mukana tuli viisi erilaista kansivaihtoehtoa. Täytyypä heti vaihtaa uusi=) Mutta eihän se Beckin kansia idea tuo ole vaan se, että saa itse valmistaa niistä materiaaleista mieleisensä kannet. Onhan myös Magyar Posse käyttänyt tuota ideaa erilaisista kansivaihtoehdoista ja varmaan muutkin bändit. Mutta kyllä tuo Beckin idea on täysin uniikki. Only pop music can break my heart... |
arppah8 06.10.2006 15:30:49 (muokattu 06.10.2006 15:35:54) | |
---|
Sullahan niitä kansivaihtoehtoja riittää... ;-D (Pardon me reminding.) Damn, suolaa haavoihin... pure evil! (insert myhiö here) Mutta eihän se Beckin kansia idea tuo ole vaan se, että saa itse valmistaa niistä materiaaleista mieleisensä kannet. Onhan myös Magyar Posse käyttänyt tuota ideaa erilaisista kansivaihtoehdoista ja varmaan muutkin bändit. Mutta kyllä tuo Beckin idea on täysin uniikki. Juu, siksi kirjoitinkin että Darkanella oli vastaava idea. Eipä noita kovin usein ole tullut vastaan. Rammsteinin Sehnsuchtilla sai muuten myös valita, kenen ukon naaman kanteen lätkäisee. Muistui muuten mieleen... Kalkitokset oli penskana aivan käsittämättömän hauskoja! Kuka muistaa? Peace, love and good happiness stuff. |
inCCu 06.10.2006 20:04:36 | |
---|
Nono no no.. Mistäs pojilla ny knalli kiristää? Kohta pitää kaikki levyt myydä harmaissa kansissa, jotta tälläisiä ongelmia ei tulevaisuudessa tulisi. Kateus on mielenkiintoinen asia. |
gasser 07.10.2006 02:10:49 | |
---|
Mikä kiiristää? kilpailu on kilpailua, reilua tahi ei. (musa)bisnes on... Köyhyys johtuu omaisuuden puutteesta |
Jenka 07.10.2006 18:42:42 | |
---|
mut onhan ne törkeen makeet kannet. http://www.amazon.com/gp/product/cu … 0643234?ie=UTF8&s=music#gallery epäreilua että joku on lahjakkaampi ku toinen. No on muuten hienot ja luin tuon uutisen joku aika sitten lehdestä, ja ajattelin että sympaattinen idea! Mutta en mä nyt esim. Paris Hiltonin levyä ostaisi siksi, jos siinä olisi tuollainen idea. Kylläpähän se musiikin kiinnostavuus kuitenkin loppupeleissä vaikuttaa, vaikka olen kieltämättä ostanut joskus jotain halpoja levyjä kiinnostavien kansien perusteella. Mutta en lähtisi täyshintaista ostamaan tarrojen takia. Enkä taitaisi tuota Beckiäkään vielä täyshintaisena ostaa. Kaikkea sitä..huvittavaa. What a season
to be beautiful without a reason |
taikakameli 08.10.2006 15:28:35 | |
---|
Ei helevetti Voiko ne olla tosissaan? Hohohoo... Tosi powerin haltija, kaukosäätimen herra |
Mechanizm 08.10.2006 16:11:32 | |
---|
Kalkitokset oli penskana aivan käsittämättömän hauskoja! Kuka muistaa? Minä muistan nyt kun muistutit! Jumalautsi ne oli siistejä, King Kong tulee ainakin mieleen. Don't buy a stupid dwarf. It's not big and it's not clever! |
HaloOfFlies 08.10.2006 16:37:51 (muokattu 08.10.2006 16:38:08) | |
---|
Tämä uutinen pisti siinä määrin vihaksi, että tilasin itse myös kyseisen albumin. It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Coach 08.10.2006 22:04:49 | |
---|
Muistui muuten mieleen... Kalkitokset oli penskana aivan käsittämättömän hauskoja! Kuka muistaa? Ne oli niitä raaputettavia? Muistan kyllä, ainakin jotain erivärisiä hymynaamoja oli ja sarjakuva-aiheisia. Eikö niitä enää ole? No ei ehkä lopultakaan suuri menetys, tarkemmin ajatellen aika älytön juttu. Hauskoja olivat silti. |
Perseapina 09.10.2006 13:05:05 | |
---|
Tämä uutinen pisti siinä määrin vihaksi, että tilasin itse myös kyseisen albumin. Samaa olen minäkin ajatellut. Eivät enkelsmannit ajatelleet asiaa kovin pitkälle. Nythän kaikki tietävät, että levy sisältää hyvän musiikin lisäksi mukavaa näpräiltävää. WICKED! Got my mojo workin' |
Eiköhän pistetä kaikki porukalla brittien levymyyntilistat boikottiin. Mä henkilökohtaisesti lupaan olla tekemättä yhtäkään brittien top10-listahittiä sanotaanko vaikka viiteen vuoteen tästä hyvästä. Tai no okei, sanotaan että ei yhtään top 100 hittiä. |
BlueNote 09.10.2006 16:09:28 (muokattu 09.10.2006 16:13:13) | |
---|
Britithän ovat tunnetusti pervoa kansaa....niillä ei vain ole vielä valitettavasti vuosituhat vaihtunut?!? Johtuneeko kenties BigBen:stä, jonka joku voisi ystävällisesti siirtää nykyaikaan...? ... muuutta ehdotankin, että olisi jo korkea aika ottaa huomioon myös "parlamentin ylähuone" tässä uusien levyjen myynnissä/markkinoinnissa siellä eräällä saarella. Siellä julkaistavaan Spice Girls:n "comeback" levyn pakkaukseen tulisikin tästä johtuen sisällyttää naisten käytetyt alushousut. Siitä tulisi ns. "House Of Lords Edition"..?! (joz ne 'spaissarit' nyt yleensä tekevät sen comebäckin...) ehkä tää vois olla niille sopivan pervoa ja menis taatusti kaupaksi ainakin ylähuoneen puolella...hehe niin ja onhan niillä kokolattiakarvamatot ja kaikki...hoho ...no joooo täältä tähän. |
doolittle 12.10.2006 15:32:04 (muokattu 12.10.2006 15:33:30) | |
---|
hienot on kannet vaan perkele miten tän levyn saa irti rikkomatta sitä??!!! e: noni, lähtihän se vaan takasin koteloon en kyllä laita. taitaa tämä viihtyä soittimessakin ihan kunnon tovin! "Free form of jazz is like a license to shit on a street" -Lemmy Kilmister- |