Aihe: Gibson Voodoo Explorer
1
Minushuman
21.08.2003 18:19:03
Kun ei toi haku toimi, niin pakko aloittaa uusi keskustelu. Eli kyselisin kokemuksia otsikossa mainitusta kitarasta, kun olen siihen silmäni onnistunut iskemään. Kannattaako hommata vai sijoittaa vastaava määrä erkkejä johonkin muuhun skebaan?
Touch me so I think I'm here
Super-Jari
21.11.2003 00:14:53
Samaa kysyisin minä.

Pitäskö mullakin.. nnnnno, okei, mäkin haluun tietääääää
Heavy metal musiikin kuunteluun liittyy usein saatananpalvonnan lisäksi muitakin yhteiskunnalle vaarallisia ääri-ilmiöitä kuten ekofasismi, natsismi, kasvissyönti ja pasifismi.
Dinorocker
21.11.2003 05:05:42
Noi Voodoot ei oikee saundaa Gibsoneilta...
kupteri
21.11.2003 16:13:27

Noi Voodoot ei oikee saundaa Gibsoneilta...

Eikö Les Paul:kaan?

Nimim. sellaista vähän kattellut... (pitkässä kuusessa projekti tosin vielä)
Friday Morning Waterloo kotisivut | mp3:sia
p130
21.11.2003 16:23:33

Eikö Les Paul:kaan?

Nimim. sellaista vähän kattellut... (pitkässä kuusessa projekti tosin vielä)

Niissä on kaikissa suoraarnibodyt. Ei ihan perinteinen Les Paulin runkomateriaali.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
kupteri
21.11.2003 16:44:35

Niissä on kaikissa suoraarnibodyt. Ei ihan perinteinen Les Paulin runkomateriaali.

Näyttää hyvälle, mutta paljonko vaikuttaa soundiin? Tokihan se pitää testata (sitten joskus), mutta onko kokemuksia/tietoa/arvausta/teoriaa?
Friday Morning Waterloo kotisivut | mp3:sia
Niskamies
21.11.2003 16:49:37
kokeilinpa gibson studio exploreria. kitara tuntu kaikin puolin hyvältä ja saundasi tosi hyvältä peavey 5150 nupin ja jonkun h&K kaapin kautta.
Hanki presari ja ole tosimies!
p130
21.11.2003 18:15:27

Näyttää hyvälle, mutta paljonko vaikuttaa soundiin? Tokihan se pitää testata (sitten joskus), mutta onko kokemuksia/tietoa/arvausta/teoriaa?

Ei ole juuri tuota Les Paulia tullut testattua, mutta ainakin Explorer saundaa hieman kirkkaammalta kuin mahonkinen vastaava. Niinhän sen pitäisi saarnibodyllä ollakin...
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)