mr_b 07.10.2006 19:16:47 | |
---|
Summer in the city and winters in Miami |
tigrushka 07.10.2006 19:54:32 | |
---|
Teuvo
Loman Euroviisuihin-kerho#3
"Oikean rytmin kiinni saan, iskelmä alkaa kiinnostaa..." |
el Bastardo 08.10.2006 15:08:46 (muokattu 08.10.2006 15:14:54) | |
---|
Perhana, noita tarrasarjojahan on neljä erilaista.... http://www.straight.com/content.cfm?id=20742 Pirulauta, oli muuten sen verran hauskaa askarrella noita tarroja kansiin että sairaassa mielessäni heräsi ajatus ostaa toinenkin levy ihan sen takia, että voisi liimailla toisenlaisia kuvia. Rahamies jos oisin, noitahan voisi hommata lahjaksi tuttaville, valmiiksi askarreltuina tietty. Britit on oikeessa, tää on ihan ylivoimainen markkinointikikka! Musiikista ei kyllä vielä pysty mitään sanomaan, pari taustakuuntelua vasta takana. Edit: Mulla on siis toi kakkossetti. Mites muilla? |
saturnzreturn 09.10.2006 13:09:11 | |
---|
Edit: Mulla on siis toi kakkossetti. Mites muilla? nelkku löytyi mun kansista...tosin taidan kylli pitää ne ihan tossa tarra-arkissa my wallet's fat and so is my head |
Edit: Mulla on siis toi kakkossetti. Mites muilla? Ykkössetti, vähän harmittaa, tuo kakkonen vaikuttaa aika lystiltä. Odottelen tässä että joku tekee nettiin jonkun flash-väännön tähän kansien suunnitteluun ettei tarvitse sählätä tarrojen kanssa... Summer in the city and winters in Miami |
CaptainC 17.10.2006 12:47:35 | |
---|
Eilen kävin levyn hakemassa ja nyt oon pari kertaa kuunnellut läpi (+ koristellut kannen...). Aika häkellyttävää materiaalia, eilen olin sitä mieltä että varmasti menee mun kaikkien aikojen top15 listalle. Ainakin paljon kuunneltavaa, joka biisissä on niin uskomattomia sovituksellisia ja tuotannollisia juttuja että oksat pois ja pala latvaa. Biiseissä ei juuri moittimista sinänsäkään, taattua Beck-kamaa. Joskus tulee mieleen, että kaveri voisi tietoisemmin kehitellä myös melodiikkaansa tuotantojuttujen ohella, melodiathan Peksillä on hyvin samankaltaisia joka albumilla. Mun mielestä kaikille omaehtoisen ja omaperäisen musiikin ystäville pakko-ostos. Toivottavasti ei tule taas liikaa vaikutteita... |
saturnzreturn 19.10.2006 13:03:52 (muokattu 19.10.2006 13:05:27) | |
---|
Hitto kun ei tästä oikeesti osaa vieläkään sanoa mitään, vaikka kuuntelukertoja rupee kertymään jo niin ettei sormet riitä... kyllähän tätä mielellään kuuntelee, ja etenkin raidat cellphone's dead, strange apparition, new round, dark star ja the information sykähdyttää toden teolla. Ehkei tästä mitään tarvitse sanoakaan jos tätä mielellään kuuntelee. Ikinä en ole kyseiseltä artistilta odottanut tietynlaista levyä, enkä luonut mitään ennakko-odotuksia itselleni, mutta sen voin sanoa, että olisi mukava kuulla taas pitkästä aikaa sellaista lo-fi akustista settiä, mitä loistavat albumit mellow gold ja one foot in the grave tarjosivat. Onko kukaan muuten kuullut Beckin The banjo storya, jonka Beck teki muistaakseni 18-vuotiaana. Kyseinen julkaisu 'ilmestyi' c-kasetti formaatissa ja sain tuon bootlegin jostain käsiini useita vuosia sitten. Aivan loistavaa settiä. Beckin ääni on kyllä hämmentävän erilainen verrattuna mihinkään tuon jälkeen ilmestyneeseen materiaaliin. Kuulostaa lähinnä juopuneelta teiniltä jota äänenmurros ei ole vielä kerinnyt vaivaamaan ja joka ei osaa laulaa. "Let's go moon some cars Let's go steal some beer Let's go set something on fire Let's go shoot some pigs Hooooo! yeah" my wallet's fat and so is my head |