Aihe: Swuiereiden hinnat..
1
migeboy
19.11.2003 18:22:42
http://www.musikantti.fi/
Käykääs kattoon tuolla noin noita Squiereiden hintoja.

Squier standard Fat Stratocaster 370€
Squier standard Stratocaster 340€
Squier Double Fat Strat 370€
Squier standard Telecaster 340€
Squier Affinity Strat 230€
Squier Jagmaster 470€

Tossa ei oo ihan koko squier varasto. Mut joo, kehtaako squiereist maksaa tota hintaa? Mun muistaakseni on melko lähellä tuota OVH hintaa. Jos en nyt kovin väärin muista. Vai muistanko?
migeboy
19.11.2003 18:23:29
oho. Otsikossa on kirjotusvirhe mulla.
migeboy
19.11.2003 19:49:26
Eihän noissa hinnoissa siis mitään, mutta halvemmallakin on ainakin saanut (siis uutena).
Lonesome
20.11.2003 10:38:49
Squier standard Stratocaster 340€
Squier Double Fat Strat 370€
Squier standard Telecaster 340€
Squier Affinity Strat 230€
Squier Jagmaster 470€

Tossa ei oo ihan koko squier varasto. Mut joo, kehtaako squiereist maksaa tota hintaa? Mun muistaakseni on melko lähellä tuota OVH hintaa. Jos en nyt kovin väärin muista. Vai muistanko?

Nuo hinnat OVAT viralliset Skandinavian Fenderin listahinnat Suomessa ajalta ennen viimeisintä pientä hinnantarkistusta, joka oli kai suunnilleen 10% alaspäin. Ainakin Fendereissä. Uusia hintoja ei edelleenkään nettisivuilta löydy, mutta kauppiailla ne pitäisi kyllä olla. Nuo vanhat hinnat joskus siis netistä tsekkasin.

Itse maksoin omasta Sunburst Standard Fat Stratocaster-mallista 225 eur. Se oli mielestäni asiallinen hinta, ehkä jopa edullinen. Bändikeskuksen kanssa kaupankäynti olikin sitten aika veikeän kotikutoista, mutta tuohon hintaan kannatti pari puhelua soittaa. Itse Ruotsista tilattua kitara-yksilöä en päässyt valitsemaan, mutta kylläkin tarkastamaan ennen maksua.

Kyllähän listahintoja pokkana joissain kaupoissa pyydetään. Esim. Hgin DLX Musicin kaveri luki Epiphonen hinnat suoraan Into-Luthmannin kuvastosta. Ne olivat kuulemma hinnat. No, kiitosta vaan, mutta ehkä harkitsen vielä...

Olishan se mukavaa, jos kaikilla olisi selvät nettohinnat, eikä tarvitsisi kaupan ovella aina ottaa erilaista neuvottelustrategiaa sen mukaan, pitääkö tingata henkensä edestä ettei kusetettaisi vai tuleeko se tiukka käteishinta ilman hikikarpaloita.
"Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)