texjazz 09.10.2006 06:00:09 (muokattu 09.10.2006 06:04:39) | |
---|
Ostoskeskuksissa on alettu, esim. Tampereen Koskikeskuksessa, hieman pidempäänkin, häätämään paikalla maleksivaa nuorisoa klassisella musiikilla. (HS 9.10.06) Varsinainen täsmäase! Verdin alkaessa soida nuoriso säntää kauhuissaan pakoon. Minut karkoittaa usein epämääräinen ja liian kovaa soiva jumputus. Karl Marx: "All I know is I'm not a Marxist." |
Jannipaali 09.10.2006 08:19:28 (muokattu 09.10.2006 08:20:02) | |
---|
Ostoskeskuksissa on alettu, esim. Tampereen Koskikeskuksessa, hieman pidempäänkin, häätämään paikalla maleksivaa nuorisoa klassisella musiikilla. (HS 9.10.06) Varsinainen täsmäase! Verdin alkaessa soida nuoriso säntää kauhuissaan pakoon. Minut karkoittaa usein epämääräinen ja liian kovaa soiva jumputus. Mahtavaa, kerrankin kuulee jotain oikeasti hyvää musiikkia, kun tekee ostoksia. Edit. Typo. M.A.C.H.O. # 6 "Don't disturb my friend.
He's dead tired."
In GOTOH We Trust.
THV-Klubi #40 |
nahkalipsi 09.10.2006 08:28:44 | |
---|
Kuulin aamulla radiosta tästä. Sinänsä aika huvittava juttu ajaa teinejä pois kauppakeskuksita, mutta meikäläisen kantilta loistava juttu. Ei teinejä riehumassa ja rauhallista shoppailumusaa. kyllä. Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you |
Tapani L 09.10.2006 08:47:59 | |
---|
Mä kuulin jossain että iskelmää käytettäisiin myös moiseen. Tuo klassinen ei kyllä haittaa, vaan enpä minä tuollaisissa ostelupaikoissa muuta tekisikään kuin ostelisi. |
Gandhi 09.10.2006 09:56:53 | |
---|
Mä kuulin jossain että iskelmää käytettäisiin myös moiseen. Siinä vaiheessa kyllä varmaan Amnesty puuttuisi jo peliin. "Juo sinä ittes kauniiks, niin minä juon itteni mukavaks" |
Rattata 09.10.2006 10:08:28 | |
---|
Klassinen on mitä parhainta shoppailumusiikkia. M.A.C.H.O. #11 |
Teijo K. 09.10.2006 10:24:09 | |
---|
Ostoskeskuksissa on alettu, esim. Tampereen Koskikeskuksessa, hieman pidempäänkin, häätämään paikalla maleksivaa nuorisoa klassisella musiikilla. (HS 9.10.06) Varsinainen täsmäase! Verdin alkaessa soida nuoriso säntää kauhuissaan pakoon. Minut karkoittaa usein epämääräinen ja liian kovaa soiva jumputus. Ehkä ajatus ei olekaan karkoittaa kaikkea nuorisoa, vaan aivan tietynlainen nuorison osa. Sääh. tjsp. |
aziztcf 09.10.2006 10:32:55 | |
---|
Tekisi mieli ostaa amiscorolla ja lähteä ajaa pimppistä klassista huudattaen. Tyhjenisiköhän keskusta? musiikki on ku paskantamine |
Tekisi mieli ostaa amiscorolla ja lähteä ajaa pimppistä klassista huudattaen. Tyhjenisiköhän keskusta? Mä oon miettinyt monesti samaa, tosin omassa mielikuvassani joku keskiluokkainen Volvo/Mersu tai vaihtoehtoisesti joku eko-hybridi olisi varmaan autona. Paras vaihtoehto olisi Smart, silloin olisi todella irvokas meno:D Olisi mielenkiintoista nähdä ihmisten ilmeet, kun ostaisi hillittömät stereot autoon ja soittaisi jotain oopperaa todella lujaa, samalla roikottaen kättä ikkunasta ja nytkyen musiikin tahtiin. "Vedän minä punaisen viivan". Jos pelkästään runsas hidas harjoittelu riittäisi kehittämään nopean tekniikan, B. B. King pystyisi soittamaan jo 32-osia tempossa 300. |
aziztcf 09.10.2006 11:30:08 | |
---|
Tai bussi. Siinä voisi teiniviiksi väpäjää kun meikä vetäs liikenneympyrässä rallia ja Beethoven pauhais. musiikki on ku paskantamine |
myrtonen 09.10.2006 11:46:42 | |
---|
Eikös jossain käytetty jotain ultraääntä saman asian ajamiseen? Kun nuorten kuuloalue yltää korkeammalle kuin vanhemmalla väellä. M.A.C.H.O #26 "Jesus Christ!" - "GES ÖGEEN." |
aikavaikea 09.10.2006 11:55:38 | |
---|
Olikos se nyt Australiassa kun käytetään "ikivihreitä" karkottamaan nuorisoa. Kyllä teini suorii tiehensä, kun esim. Chris De Burghin "Lady In Red" alkaa tunkea korvakäytäviin. Jostain tuosta luin muutamia viikkoja sitten, mutta nyt en löydä ko. uutista mistään. Näinkö unta? Well, the worst part of being old is rememberin' when you was young. - Alvin Straight Osta täältä levyjä! |
sn 09.10.2006 11:57:23 | |
---|
Mielummin klassista kuin hissimusaa. |
Artist 09.10.2006 11:57:43 | |
---|
Vaan millä saataisiin ostoskeskuksista häädettyä liikaa parfyymiä käyttävät ihmiset? "Here is something you can't understand..." |
carnation 09.10.2006 12:00:37 | |
---|
Vaan millä saataisiin ostoskeskuksista häädettyä liikaa parfyymiä käyttävät ihmiset? Soittamalla Celtic Frostin Monotheist-levyä repeatilla. Visvaa, mätää, laavaa, rikin katkua suoraan Helvetin synkimmistä kaukaloista! "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
sn 09.10.2006 12:02:15 | |
---|
Mielummin Celtic Frostin Monotheist-levyä repeatilla kuin hissimusaa. |
Teijo K. 09.10.2006 12:35:47 | |
---|
Vaan millä saataisiin ostoskeskuksista häädettyä liikaa parfyymiä käyttävät ihmiset? Hiljaisuudella. |
McNulty 09.10.2006 12:38:32 | |
---|
Vaan millä saataisiin ostoskeskuksista häädettyä liikaa parfyymiä käyttävät ihmiset? Nyrkkiraudalla, pesarilla, moottorisahalla, teräskärkisillä mäiskäreillä... These pretzels are making me thirsty! Visiting is pretty, visiting is good! |
texjazz 09.10.2006 13:01:50 | |
---|
Olikos se nyt Australiassa kun käytetään "ikivihreitä" karkottamaan nuorisoa. Kyllä teini suorii tiehensä, kun esim. Chris De Burghin "Lady In Red" alkaa tunkea korvakäytäviin. Jostain tuosta luin muutamia viikkoja sitten, mutta nyt en löydä ko. uutista mistään. Näinkö unta? Uskoisin, että nuoriso olisi myös tällä häädettävissä. Kuvitelkaa nuorison pakokauhua, kun katosta alkaa kuulua "leeeidiii iiiiin reeeed". Vain me keski-ikäiset jäisimme myhäillen shoppailemaan ja Volvojamme täyttämään. Hyvä, että ei käytetä kuin Raidia. Karl Marx: "All I know is I'm not a Marxist." |
McNulty 09.10.2006 14:36:07 | |
---|
...ja Volvojamme täyttämään. wtf? En minä ole keski-ikää vielä nähnytkään vaikka Volvon omistankin :) These pretzels are making me thirsty! Visiting is pretty, visiting is good! |