simosiili 17.11.2003 12:17:54 | |
---|
http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … sn=6df088f55ee31914637c2c1c8d960190 minkälainen peli tuo oikein on?! sopiiko hardcore, metalcore kautta jonkinasteinen rankempi metalli linjalle?! Nyt on käytös mul vaa toi fenderin 15 wattinen, ja ne soundit jo melkein kelpaa, et kelpaako tuo?! Ajattelin et vois päästä helpommal soitteleen myös ihme efektei, mitä ei mun boardista löydy..! mut hei kertokaa vähä, ja verratkaa tuota käytettyyn marshall vs100 nuppii ja kaappiin! Kiitokset! |
P2 17.11.2003 12:26:42 | |
---|
Täytyy taas olla vittumainen ja mennä asian ulkopuolelle, mut eikö tolla rahalla sais jo käytetyn putkinupin ja kaapin? Vähän aikaa kun jaksat metsästää niin varmasti löytyy esim. marsu tms. En oo noista spidereistä ikinä mitään hyvää kuullu ja valvestateista vielä vähemmän. |
Arsca 17.11.2003 13:08:07 | |
---|
...jos siihen tulee sähkö niin sittenhän se toimii... |
Reddie 17.11.2003 14:27:10 | |
---|
Toihan on ihan uus peli niin voi olla käytännön kokemukset aika vähissä, mutta ainakin Spider 1stä oon bongannut aika ahkerasti keikkailevien muusikoiden vahvistimena. Siis juuri tämmöisten bändien, missä rahaa ei liikaa ole. Eli semmoiseen käyttöön varmaan ihan soveltuva peli. Aika lailla halpis versiohan toi on Flextone-sarjasta. |
skebajaba 17.11.2003 14:50:51 | |
---|
kyl uskosin et putki vehje ois parempi, tolla rahalla saat semmosenki jo hommattua. ei nois sit ollutkaan niin hyvä soundi kun luulin, eikös se symphony x:n kitaristi käyttäny jotain line6sta sil livelevyllään.eikä niin hyvän kuulonen ollu ku vanhemmat mis on putki vahvari käytössä. toiset toki tykkää ja toiset ei! -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
simosiili 17.11.2003 14:53:01 | |
---|
mä taas oon bongannu kyllä marsuja, sitte lukuisia keikoilta, mut ne on just niitä parhaita, jotain tsl2000 ja dsl sarjaa ja semmosta... Nyt oon nähny pari kertaa joillakin keikalla line6 sen spider 1:sen, ja saundi maailma on ollut iha huippu... vois se olla iha jees, ja mä en tosiaan ryve rahassa, budjetti on niukka..mut en halua petttyä, valvestatehan on putki, mut vissii aika vanha ja kämäne...:D |
hjukke 17.11.2003 14:54:45 | |
---|
valvestatehan on putki, mut vissii aika vanha ja kämäne...:D Siis ei todellakaan mikään putkivahvistin. Vahvistimessa on yksi etuasteputki, mikä ei juuri soundia paranna. Suht huono, mutta edullinen vahvistin on valvestate. "- munakennot on huumorihommaa" -Leikari |
simosiili 17.11.2003 15:07:56 | |
---|
hyvä tietää...line6:lla pärjäis kai hyvin äänityksissäkin...ja ehkä jossain vaiheessa ostaisin kunno marsun tsl:n,,,..! tai paremmman line6:sen ja siihen marsun kaapin..! |
skebajaba 17.11.2003 18:36:00 | |
---|
hyvä tietää...line6:lla pärjäis kai hyvin äänityksissäkin...ja ehkä jossain vaiheessa ostaisin kunno marsun tsl:n,,,..! tai paremmman line6:sen ja siihen marsun kaapin..! toihan stakki makso 750? katohan torilta siel on yleensä marsun jotain jcm-800 esim 500 eurolla tahi halvemmalla, ja siihen 250 eurolla kaappi, johan lähtee heavyt... -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
Billsner 17.11.2003 19:16:23 | |
---|
Kyykyssä olevaa kääpiötä ei näe.
Ostakaa Envoy! http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=5866923 |
Niskamies 17.11.2003 19:40:44 | |
---|
Hanki presari ja ole tosimies! |
-K- 17.11.2003 19:42:36 (muokattu 17.11.2003 19:48:55) | |
---|
Sitä vaan että ei niitä putkivahvistimia nyt kannata ihmiselle tarjota jos ovat haaveilemassa mallintavasta. Okei putkissa on hyvä soundi MUTTA kuka oikeasti saa samasta yksikanavaisesta nupista (esim Laney GH100L) sekä nupin parhaan mahdollisen puhtaan että särösoundin. Ei ainakaan metallimiehet. Tietysti pedaaleja on MUTTA kuka perkule leikkii jollain metal zonella jos on ostanut 1000e nupin särön takia. Ei siitä puhtaasta vain tule tarpeeksi hyvää. ..Tässä siis vuodattaa mies joka on kokeillut montaa hyväsoundista yksikanavaista nuppia ja todennut ettei hänen ole mitään järkeä sellaista ostaa, jos ei ole varaa ostaa kaveriksi toista nuppia/comboa. Mallintavista nyt kuitenkin saa oikeasti puhtaan puhtaan, sekä oikeen pätevän säröpuolen. Vaikka mallintavissa on paljon turhia mallinnuksia minulle, on silti 3-4 hyvää soundia laitteesta jo paljon. Ei suotta elämys. |
Swan 17.11.2003 19:58:29 | |
---|
Tietysti pedaaleja on MUTTA kuka perkule leikkii jollain metal zonella jos on ostanut 1000e nupin särön takia. Ei siitä puhtaasta vain tule tarpeeksi hyvää. PODxt:n kanssa rävellettyäni olen huomannut, että yhdellä yksikanavaisella JCM800:lla ja Tube Screamerilla voi saada sekä hyvän särön että hyvän puhtaan. Säröt kääntämällä Marsun oman särön sinne 7:n paikkeille ja painamalla Tube Screamerin päälle ja puhtaat laittamalla TS:n taas pois ja kääntämällä kitaran volumea pienemmälle. Ei mikään ultra high gain, mutta soittaahan Zakk Wyldekin lähes ainoastaan Marsun ja overdrivepedaalin kanssa. Ei tässä mitään kiirettä ole - nyt ei soiteta kitaraa! |
kupteri 18.11.2003 15:18:46 | |
---|
PODxt:n kanssa rävellettyäni olen huomannut, että yhdellä yksikanavaisella JCM800:lla ja Tube Screamerilla voi saada sekä hyvän särön että hyvän puhtaan. Säröt kääntämällä Marsun oman särön sinne 7:n paikkeille ja painamalla Tube Screamerin päälle ja puhtaat laittamalla TS:n taas pois ja kääntämällä kitaran volumea pienemmälle. Ei mikään ultra high gain, mutta soittaahan Zakk Wyldekin lähes ainoastaan Marsun ja overdrivepedaalin kanssa. Kuinka teet tuon kesken biisin, kun pitää vaihtaa välillä puhtaaseen ja välillä säröön? |
Swan 18.11.2003 20:41:52 | |
---|
Kuinka teet tuon kesken biisin, kun pitää vaihtaa välillä puhtaaseen ja välillä säröön? PODxt:lla vai? Siinä on minulla oma kanava puhtaita varten, mutta jalkakytkimellähän tuo toimii. Särökanavan Stomp-asetuksessa on Screamer, joka menee päälle ja pois Stomp-napin painalluksella. Jos en aio käyttää puhdasta kanavaa, vaan pelkästään särökanavaa, niin naks vain Stomp-nappia ja volumea käsin pois kitarasta itsestään. Ei tässä mitään kiirettä ole - nyt ei soiteta kitaraa! |
-K- 18.11.2003 20:51:14 | |
---|
Minä käsitin että puhuttiin ihan oikeista värkeistä eikä mallinteista ja niin taisi kysyjäkin.. Ei suotta elämys. |
simosiili 19.11.2003 13:41:23 | |
---|
n o en oo noista mallintavista pahemmin välittäny..no mulla on efektiboardissa, kaikkien biisien kaikka ne efektit... ja joutuu tekee muutaki ku vaihtaa cleanista säröö... joku amatööri menny taas puhumaan paskaa...vitt.-.. voisitte puhuu asiaa, mut sanokaa mulle jos löydätte toho hintaa jonku käytetyn hyvän marsu nuppi+kaappi yhdistelmän! laittakaa viestii, ite en oo nähny... |
-K- 19.11.2003 18:12:24 (muokattu 19.11.2003 18:19:15) | |
---|
Olenko ainoa joka ei tuosta ymmärtänyt kuin viimesen lauseen ? Ei suotta elämys. |
Olenko ainoa joka ei tuosta ymmärtänyt kuin viimesen lauseen. et :D to the eyes blue |
kupteri 20.11.2003 18:26:18 | |
---|
Minä käsitin että puhuttiin ihan oikeista värkeistä eikä mallinteista ja niin taisi kysyjäkin.. Joo näin oli: oikea yksikanavainen JCM800 ja oikea TS. Noh, oishan tuosta voinu päätellä myös että kyse oli PODilla kikkailusta, sillähän saa mitä vaan kummallista eri kanaville. Mutta aina ei ymmärrä lukemaansa oikein :-) Käytännössähän noilla oikeilla vehkeillä tollainen särö -> clean -> särö ei onnistu vauhdissa, siksi kysyin. |