Rokkimamma75 07.10.2006 14:41:12 | |
---|
Tulipahan vaan tämmönen mieleen että kun täällä ilmeisesti vähemmistönä ollaan niin jospa koko palstan akkaväki tähän kävisi ilmoittautumaan vaikkapa ihan instrumenttinsa kanssa. Minä tuota laulua nykyään eniten, bassoa töikseni sen lisäksi ennen ja pianoa ihan alun alkaen. Vähän fonia, vielä vähemmän rumpuja ja kitaralla g-duurista pystyn nuotiolla komppaileen.. ;) Mites muut? Ja arvon herrojen ei sitten tarvi alkaa täällä irvistelemään.. =D Mun kans on nii heleppo olla - saa tehä just niinku mää sanon! |
Fuzzy Boner 07.10.2006 14:42:28 | |
---|
Mä oon vaan fani! (Sorry, en häiritse enempää toistaiseksi!) Midge T |
R.Syke 07.10.2006 14:43:19 (muokattu 07.10.2006 14:43:53) | |
---|
Mä oon vaan fani! (Sorry, en häiritse enempää toistaiseksi!) Mä on pelkkä hani! (Sorry, en häiritse enempää) |
Rokkimamma75 07.10.2006 14:50:16 | |
---|
Sooo sooo möröt!!! *katsoo tuimasti molempia* ;) Mun kans on nii heleppo olla - saa tehä just niinku mää sanon! |
Tankero 07.10.2006 15:16:20 | |
---|
Alku vaikuttaa lupaavalta. Kohta lukko väijyy. Varmasti, vissiin. |
Rokkimamma75 07.10.2006 15:50:53 | |
---|
Alku vaikuttaa lupaavalta. Kohta lukko väijyy. niin taitaa tehä.. olenkos mä muka ainoa täällä..?????????????????? *murheen murtama* Mun kans on nii heleppo olla - saa tehä just niinku mää sanon! |
Welldrum 07.10.2006 16:03:23 | |
---|
Naiset vaan syttyy hitaammins..vai? Kylkai pian ilmaantuu leidejä ja sit heitä ei pidättele enää mikään. Let me assure you...! |
uruttaja 07.10.2006 16:08:30 | |
---|
Naiset vaan syttyy hitaammins..vai? Kylkai pian ilmaantuu leidejä ja sit heitä ei pidättele enää mikään. Laulaja on neito. Ei taida olla laajakaistan äärellä. Sitten tiedän ainakin 4 muuta, mutta ne saa vastata ite. |
Sandy 07.10.2006 17:04:09 | |
---|
Laulaja on neito. Ei taida olla laajakaistan äärellä. Sitten tiedän ainakin 4 muuta, mutta ne saa vastata ite. Mä taidan olla yks niistä neljästä. Instrumentti on laulu ja lisäksi ole soittajan vaimo (mahtava meriitti!). Haluaisin osata soittaa jotain, mutta en osaa juurikaan. Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
EP 07.10.2006 18:41:09 (muokattu 07.10.2006 19:17:26) | |
---|
Tulipahan vaan tämmönen mieleen että kun täällä ilmeisesti vähemmistönä ollaan niin jospa koko palstan akkaväki tähän kävisi ilmoittautumaan vaikkapa ihan instrumenttinsa kanssa. Minä tuota laulua nykyään eniten, bassoa töikseni sen lisäksi ennen ja pianoa ihan alun alkaen. Vähän fonia, vielä vähemmän rumpuja ja kitaralla g-duurista pystyn nuotiolla komppaileen.. ;) Mites muut? Ja arvon herrojen ei sitten tarvi alkaa täällä irvistelemään.. =D Sorry! (alako hävettää..) |
paice60 07.10.2006 21:30:00 | |
---|
Tuli vaan tosta otsikosta mieleen jotain ihan muuta, Hyi mua.Saanko mä nyt raippoja, saanhan. Miks´ mä oon täällä? |
Rokkimamma75 07.10.2006 23:13:58 | |
---|
Tuli vaan tosta otsikosta mieleen jotain ihan muuta, Hyi mua.Saanko mä nyt raippoja, saanhan. Jo mä odotinki että kauanko menee ennenku joku tuon hoksaa... ;D Saat raippoja, ole hyvä. Hoho. Mun kans on nii heleppo olla - saa tehä just niinku mää sanon! |
paice60 07.10.2006 23:31:28 | |
---|
Jo mä odotinki että kauanko menee ennenku joku tuon hoksaa... ;D Saat raippoja, ole hyvä. Hoho. Kiitos raipoista. Kyllä niitä naisia saisi näkyä tai kuulua enemmänkin täällä netissä , ei näitä karvaper...tä aina viitsisi kuunnella. Miks´ mä oon täällä? |
R.Syke 08.10.2006 09:33:28 (muokattu 08.10.2006 09:35:50) | |
---|
Kiitos raipoista. Kyllä niitä naisia saisi näkyä tai kuulua enemmänkin täällä netissä , ei näitä karvaper...tä aina viitsisi kuunnella. Ja varsinkaan haistella noissa satunnaisissa soittoympäristöissä. Naiset tuoksuu, miehet haisee! Jos joukossa on nainen, kaikilla on heti vatsa sisässä, pupillit maksimaalisesti laajentuneet, puhdas alusasu ja vaatteet sekä mairea ilme. Tukka kammattu tai...no joo. |
EP 08.10.2006 12:42:40 | |
---|
niin taitaa tehä.. olenkos mä muka ainoa täällä..?????????????????? *murheen murtama* Oonhan miekin täällä.. :) |
Rokkimamma75 08.10.2006 12:49:44 | |
---|
Oonhan miekin täällä.. :) No mikäs se sitte aiemmin alako nii hävettään? Mun kans on nii heleppo olla - saa tehä just niinku mää sanon! |
No nyt ollaan pieni hetki laajakaistan äärellä ;o) Siis laulu on mun juttu. 7-vuotiaana aloitin viulunsoiton ja soitin about 12 vuotta mm. jossain pelimanniporukassa ja Kyröskosken Kamariorkesterissakin muutaman vuoden ehdin olla mukana. Kitaran ostin rippirahoilla ja vähän sillä komppailen kanssa nuotiolla, mutta ei sen enempää :o) Melodian löydän kyllä nuoteista soittamalla kiippareista, mutta sitä taitoa ei oo tullu opeteltua sen enempää. Nyt menossa toinen oma bändi. Ekan kanssa neljä ja puol vuotta ja nyt kait tän kanssa menty ...ööö...neljä vuotta Laulan tanssimusiikkia, iskelmää, rokkia ja sitten taas toiselta äärilaidalta hengellistä musiikkia, mutta en klassista. Mitäs muuta? Ei kait sitten muuta Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
tanjuli 09.10.2006 20:24:57 | |
---|
pinossa. laulu, basso, piEno ja tarvittaessa melkein mikä vaan muukin. en ole minkään tyylilajin ekspertti mutta se mitä tulee tehtyä pyritään tekemään sielulla ja sydämellä. tanssimuusikkous ollut katkolla hetken aikaa bändin jäsenten humpatessa pitkin maailmaa mutta nyt kun ovat taas kaikki samassa maassa niin onpi rauha taivaassa :) yllättävän paljon täällä kyllä parfyymi tuoksahtaa. rekisteröityessäni odotin enemmänkin sukkahikeä... ;) [i hear voices but at least they're on tune] |
Coelhinho21 09.10.2006 21:16:17 (muokattu 09.10.2006 21:17:20) | |
---|
yllättävän paljon täällä kyllä parfyymi tuoksahtaa. rekisteröityessäni odotin enemmänkin sukkahikeä... ;) laulupalstoilla kylläki teitä kauniimpia enemmistönä, täälä TM puolella äijävoittoista.. Kirjotimpa sit minäki tähän threadiin ("Kielletty" vaan houkuttaa ;-) ..) En toista kirjoo.. Confidence is the feeling you have before you understand the situation. |
Rokkimamma75 09.10.2006 21:17:04 | |
---|
Kirjotimpa sit minäki tähän threadiin ("Kielletty vaan houkuttaa ;-) ..) .. siksipä siksi.. ;) Mun kans on nii heleppo olla - saa tehä just niinku mää sanon! |