tarzan 07.10.2006 21:13:27 | |
---|
Niin elikkäs kun tuossa on osina oleva stratokopio ja siihen voisi kaavailla jotain erikoisempaa kytkentää mikeille ja noin elektroniikalle yleensä. olen kuullut kaikenmaailman tonehässäköistä ja erilaisista mahdollisuuksia kytkeä mikkejä ja nyt olisi hyvä pohja tuossa kokeilla jotain erilaista millaisia olette itse tehneet? kertoilkaa, ehkä läydän jonkun omaan projektiini sopivan. kiitos Helvetin hyvä paimen |
Pavezer 07.10.2006 21:28:36 | |
---|
|
fox 08.10.2006 02:10:29 | |
---|
olen kuullut kaikenmaailman tonehässäköistä ja erilaisista mahdollisuuksia kytkeä mikkejä ja nyt olisi hyvä pohja tuossa kokeilla jotain erilaista millaisia olette itse tehneet? kertoilkaa, ehkä läydän jonkun omaan projektiini sopivan. kiitos On tullut tehtyä vaikka minkälaisia.. ;) Tervetuloa erikoisten kytkentöjen maailmaan, käypä myös tuolta http://www.guitarelectronics.com/ca … y/wiringresources.22pickupdiagrams/ kattelemassa.. Äläkä unohda life-saver-modausta.. Tuolta FAQista löytyy.. Se on sellanen "lisälaite" joka kannattaa kaikkiinkin kitaroihin joissa on kielimaadoitus tehdä, paljon mitään ei maksa, varmaan koskaan ei tarvitse, mutta tarpeen tullen voi olla todella hyödyksi. Ettei käy niinkuin pari kertaa on ihan isoillekin tähdille käynyt, Yardbirdsin Keith Relf ja Stone The Crows´in Les Harvey.. |
On tullut tehtyä vaikka minkälaisia.. ;) Tervetuloa erikoisten kytkentöjen maailmaan, käypä myös tuolta http://www.guitarelectronics.com/ca ... y/wiringresources.22pickupdiagrams/ kattelemassa.. Äläkä unohda life-saver-modausta.. Tuolta FAQista löytyy.. Se on sellanen "lisälaite" joka kannattaa kaikkiinkin kitaroihin joissa on kielimaadoitus tehdä, paljon mitään ei maksa, varmaan koskaan ei tarvitse, mutta tarpeen tullen voi olla todella hyödyksi. Ettei käy niinkuin pari kertaa on ihan isoillekin tähdille käynyt, Yardbirdsin Keith Relf ja Stone The Crows´in Les Harvey.. tuollahan olikin jo jotain, mutta vieläkin pitää jatkaa etsimistä. kiitos hyvästä linkistä. ja tosiaan tuon life saverin voisi laittaa, halpa henkivakuutus jos joku "kusee" kitarassa. Helvetin hyvä paimen |
fox 08.10.2006 12:24:43 | |
---|
ja tosiaan tuon life saverin voisi laittaa, halpa henkivakuutus jos joku "kusee" kitarassa. Itse asiassa ei kitarassa, vaan lavasähköissä.. ;) Mutta juu, ei oo arvokas modaus se. |
tarzan 08.10.2006 19:28:17 | |
---|
Itse asiassa ei kitarassa, vaan lavasähköissä.. ;) Mutta juu, ei oo arvokas modaus se. *halkoo hiuksia* mutta noinhan se juurikin on :) Helvetin hyvä paimen |
Fin_Rocker 09.10.2006 12:14:40 (muokattu 09.10.2006 12:18:16) | |
---|
mistäs sitten tälläinen kytkentäkaavio: Straton H-S-H Kaula ja talla mikkeinä (yksikelaisenkokoiset humpparit), keskellä yksikelainen. Tavallinen stratonkykin mikkivalitsin kytkin. Kaksi vipukytkintä kaula ja tallamikkien kelojen puolitukseen. noi kytkimet on varmaan aina 5-way kytkimiä niin joku noista voisi olla talla ja kaulamikkien kytkeminen sarjaan |
fox 09.10.2006 12:59:54 | |
---|
|