Aihe: Avautuminen: 200 euron levyt tien poskeen. Fcuk.
1 2 3 4
Mr. Mustard
06.10.2006 13:06:05
Usko pois, yritetty on monasti. Mulla tuo taukoilukin vaatii kuukauden henkisen valmentautumisen eikä siltikään ole takeita siitä, että tauko kestäisi päivää pidempään. My spine is very bendy.

Onko mitään levyjä ja tupakkaa turhempaa, mistä voisit olla ilman jonkin aikaa? Jos ei niin vaihtoehdot ovat vähissä. Revit ylimääräistä rahaa jostain, tai olet ilman noita levyjä ties miten kauan.
"Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..." - Lemmy Kilmister
arppah8
06.10.2006 14:56:45

Onko mitään levyjä ja tupakkaa turhempaa, mistä voisit olla ilman jonkin aikaa? Jos ei niin vaihtoehdot ovat vähissä. Revit ylimääräistä rahaa jostain, tai olet ilman noita levyjä ties miten kauan.

Tuossa aiemmin kirjoitin, että tälle päivälle ilmaantui yllättäen coverkeikka, jonka liksalla kuittaan uusien levyjen hinnan lähes kokonaan. Eli homma hoidossa. Levythän on pakko saada takaisin pikimmiten, kyllä ne rahat olisi jostain revitty joka tapauksessa.
Peace, love and good happiness stuff.
milkman
06.10.2006 15:38:35

tuo kieltämättä pistäisi vituttamaan ja se lisäisi vielä vitutusta kun ei vaan voi muuta kuin syyttää itseään :(
"Voi poloinen, päiviäni, lapsi kurja, kulkuani! Jo olen joutunut johonki: iäkseni ilman alle, tuulen tuuiteltavaksi" >:D
moottorisaha
06.10.2006 20:52:17

Ai koittais vakuutuspetosta?

No sitä varten vakuutuksista maksetaan, että jos käy tuollainen ikävä tapaus niin saa jotakin korvauksia.
"I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio
Super-Jari
07.10.2006 03:36:10
No sitä varten vakuutuksista maksetaan, että jos käy tuollainen ikävä tapaus niin saa jotakin korvauksia.

Luitko mihin vastasin?
Lennu
07.10.2006 03:37:13

Luitko mihin vastasin?

Niinno. Niitä vakuutusyhtiöitä saa kusettaa. Se on vähän kuin hyvä harrastus.
"Ei, sä et näköjään ollenkaan käsitä missä suunnassa ongelmat on." "Mä käsitän,mut mä en tiedä sitä että saatko sä niihin ammattitaitoista apua?"
Leikari
07.10.2006 07:34:39 (muokattu 07.10.2006 07:36:26)
Tajusin, että levyt olivat pudonneet jollain kolmesta tupakkatauosta, jotka pidimme viimeisen levynvaihdon jälkeen.

.. (ensimmäistä paikkaa lukuunottamatta, oli sadan kilometrin päässä).

..
E: Jos muuten joku näkee välillä Kittilän lentokentän huoltoasema-Pallastunturi viininpunaisen cd-taskun sisältäen mm. edellämainittujen artistien levyjä (se Emilian levy kuuluu sitten anopintekeleelle;), kertokaa sille että mulla on sitä ikävä.

hohoo!! kolme tupakkitaukoa tuolla matkalla - oletko laskenut, että paljonko rahaa palaa savuna ilmaan - monenko päivän tupakit ostat yhden cd:n hinnalla??

lopeta tupakointi - se on muutenkin tyhmän näköistä tekee ihmisen pahanhajuiseksi...

edit: jaa - tulin neuvoineni jälkijunassa... :-)
Soitetaan jamia!
Super-Jari
07.10.2006 13:15:30
Niinno. Niitä vakuutusyhtiöitä saa kusettaa. Se on vähän kuin hyvä harrastus.

Kyllä. Mun mielestä ketjun aloittaja on ihan oikeutettu imuttamaan netistä nuo levyt. Sekin on hyvä harrastus.

Ollaan nyt vittu lainkuuliaisia kun semmosia leikitään muissakin ketjuissa!!11
Jenka
07.10.2006 14:53:38

Toivon, että löytäjä on joku ystävällinen muusikoiden.nettiläinen, joka huomaa tämän keskustelun. Voi kyllä olla vähän siinä ja siinä viekö tien poskesta löydetyt levyt poliisiasemalle, koska hukkaajahan voi periaatteessa asua missä vain, toisella puolella Suomea. Ja jos ei ole mitään omistajan tietoja... En tietenkään halua lannistaa, mutta joku hyvinkin saattaa pitää itsellään ja jos musiikkimaku ei kohtaa, niin vie divariin/kirpputorille/huuto.nettiin myyntiin. Tuntuu kyllä keljulta puolestasi ja toivon suurta ihmettä tapahtuvaksi sinulle ja saat takaisin arvokkaat levysi.
What a season to be beautiful without a reason
Paby
07.10.2006 21:53:22
En tietenkään halua lannistaa, mutta joku hyvinkin saattaa pitää itsellään ja jos musiikkimaku ei kohtaa, niin vie divariin/kirpputorille/huuto.nettiin myyntiin.

Eipä niitä ilman kansia minnekään huolita. Pahempaa jos se löytäjä on semmonen kunnon takamettien punaniska joka käyttää cd:t haulikkoammunnan harjoitusmaaleina. Siinäpä vasta lannistavaa käyttöä.
Christ, what would rock and roll be without feedback?
Jenka
08.10.2006 00:39:45

Eipä niitä ilman kansia minnekään huolita.

Heh, totta tosiaan..

Pahempaa jos se löytäjä on semmonen kunnon takamettien punaniska joka käyttää cd:t haulikkoammunnan harjoitusmaaleina. Siinäpä vasta lannistavaa käyttöä.

No sitä ei soisi cd:llekään (varsinkaan) tapahtuvan.
What a season to be beautiful without a reason
LL
08.10.2006 09:28:05
Tiedä sitten, onko tämä asiallista mutta pakko avautua ja kerätä sympatiaa, v***ttaa niin vietävästi.

Eli lähdimme tyttöystävän kanssa reissuun Rovaniemeltä Pallastunturin kupeeseen. Tottakai pakkasin mukaan toistakymmentä cd-levyä (ne viimeksi ostetut) cd-taskuun (tai mikä se vetoketjulla suljettava kuljetusboksi nyt onkaan nimeltään). Perille päästyämme huomasin, että levyboksia ei näykään ovessa olevassa säilytyslokerossa. Paniikki iski. Kello lähenteli puoltayötä ja oli säkkipimeää.

Mulla kävi vähän samaan tyyliin pienemmässä mittakaavassa ja keskellä päivää.

Joskus tulin Tampereen pääkirjastosta Metsosta mukanana kolme lainattua cd-levyä. Mun piti soittaa nopeasti verotoimistoon, ettei unohtuisi. Kirjaston edessä on sellainen aukio kahden tie välissä. Katoin sieltä hyvän istumapaikan ja soitin. Jossain vaiheessa myöhemmin kaupungilla kävellessä huomasin, että pieni sokoksen muovipussi ja sen mukana kolme kirjastosta lainattua cd-levyä olivat kadonneet. Mietin nopeasti minne cd-levyt olisi voineet jäädä. Tulin tulokseen, että ainut mahdollinen paikka oli paikka, jossa istahtin ja soitin puhelun. Ei ole varmaan vaikeaa arvata, ettei cd-levyjä ollut enää siellä.
Näitä sattuu. Katoin netistä halvimman paikan, josta levyt saisi ja tilasin ne sieltä. Ei tullut hirveän kalliiksi. Kirjastossa olivat tyytyväisiä, kun hoidin asian ja saivat uudet levyt vanhojen tilalle. Eniten kuitenkin vituttaa se, että kirjaston levyt jäin n. 50 metrin päähän kirjastosta. Löytäjä ei sitten viitsinyt kiikuttaa takaisin kirjastoon. Kirjaston levythän eivät ole rahallisesti minkään arvoisia, koska niitä ei oikeastaan voi myydä mihinkään. Tietenkin on mahdollista, että jollakin oli onnenpäivä ja sai itselleen Nick Cavea, Caravania ja Niels-Henning Orsted-Pederseniä. Vituttaa oma hajamielisyys ja jonkun epärehellisyys. Tämä tapahtui pari vuotta sitten.

Levyjen löytäjällä:
Nautinnollisia kuunteluhetkia ja HAISTA VITTU.
ewqqq
08.10.2006 11:14:24
Osallistumpa.

Kaksi muovipussia,toisessa roskat,toisessa(kirjaston) 5 levyä ja 5 kirjaa

roskat roskiin ja se toinen muovikassi?

1h päästä kävin katsomassa roskikset

arvatkaa oliko roska-auto käynyt?

oli.

ja noin 100e paukku, kirjat maksoin ja levyt korvasin...

sama pää kesät talvet et sillai...

mut elämä on:)
Tarkasta oma jäsenkuvauksesi.
author
08.10.2006 18:36:54 (muokattu 08.10.2006 18:38:28)
Kaverini kanssa oltiin kesällä reilaamassa ja jossain päin Etelä-Ranskaa kauheassa kiiressä junaa vaihdettaessa, kaveri unohti kaikki cd-levyt (yhdessä kansiossa kaikki) johonkin juna-aseman pöydälle. Onneksi olin aavistellutkin jotain tällaista ja polttanut kaikki matkamusat tyhjille levyille.

Niin ja suuret sympatiat vaan ketjunaloittajalle. Voin kuvitella vitutuksen sillä itselläni on mennyt järki jo yhdestä naarmusta jossain lempilevyssä.
"I think if the devil doesn't exist, but man has created him, he has created him in his own image and likeness." -Fyodor Dostoevsky
Super-Jari
08.10.2006 18:40:57
Luin, ja ainakin itse tarvittaessa hieman kaunistelisin tapausta. Jos maksan vakuutusyhtiöille vitusti ja jotain sattuu käymään, niin totta ihmeessä haluan korvausta. Siitä niille oikeasti maksetaan.

Samaa mieltä.

Ja kun maksan laajakaistaa niin olen oikeutettu käyttämään sitä siihen mihin sillä parhaimmillaan pystyy.

Rehellisyys maan perii my ass.
Lennu
09.10.2006 17:20:46

Kyllä. Mun mielestä ketjun aloittaja on ihan oikeutettu imuttamaan netistä nuo levyt. Sekin on hyvä harrastus.

Ollaan nyt vittu lainkuuliaisia kun semmosia leikitään muissakin ketjuissa!!11

Vittu minä mitään oo leikkiny, ime kikkeliä.
"Ei, sä et näköjään ollenkaan käsitä missä suunnassa ongelmat on." "Mä käsitän,mut mä en tiedä sitä että saatko sä niihin ammattitaitoista apua?"
arppah8
10.10.2006 14:03:27

Niin ja suuret sympatiat vaan ketjunaloittajalle. Voin kuvitella vitutuksen sillä itselläni on mennyt järki jo yhdestä naarmusta jossain lempilevyssä.

Itselläni on sama vika. Kaverit joskus leukailivat siitä, että laitoin levyt koteloonkin siten, että teksti oli suorassa. Tuosta olen sentään päässyt jo eroon.

Nyt lähtivät muuten tilaukset vetämään. Kaikki levyt kerralla takaisin. Kerranhan se vain kirpaisee, prkl.
Peace, love and good happiness stuff.
Skebameizi
10.10.2006 14:08:55

Osanotot vielä aloittajalle.

Basistin autoon murtauduttiin ja ainoa asia mitä sieltä oli viety oli cd-tasku. Kuinka ollakaan, bassotaiteilijan visa electron oli ollut piilossa siinä taskussa.
www.neverend-hq.net
ahdistuska
12.10.2006 10:55:18
Vituttaa munkin puolesta, Mutta ei se mitään, tule meille niin mie teen sulle maksasta ruokaa ja palanpainikkeeksi juodaan viskiä.ROK!
Mistä se menee?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)