palikka 29.08.2006 22:35:43 | |
---|
Kun itsekkin olen täysi aloittelija niin tässä on näitä ensimmäisiä biisejä mitä itse pähkäilin ja rämpyttelin: KISS - Detroit Rock City KISS - Heaven's on Fire (Ilman sooloja nuo KISSin biisit on aika helppoja sekä leppoisia soittaa) Cake - Hem of Your Garment Scorpions - Rock You Like a Hurricane Thin Lizzy - Jailbreak Sitten on tottakai nämä AC/DC:t, Nirvanat ja Ramonesit jotka ovat tulleet jo esille aika monta kertaa. |
Minä! 30.08.2006 19:03:19 | |
---|
Stormtroopers Of Death - Fuck The Middle East Stormtroopers Of Death - Milk Stormtroopers Of Death - Ballad Of Jimi Hendrix Napalm Death - Deceiver Napalm Death - The Kill Loinen - Liha Barathrum - Legions Of Perkele |
Tietysti Pauligin 31.08.2006 07:58:47 (muokattu 31.08.2006 07:59:06) | |
---|
Njaha, näköjään en pysty enää muokkaamaan aloitusviestiä, mutta jatkakaa toki listausta, en enää vain voi laittaa niitä aloitusviestiin. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Gizmo86 28.09.2006 16:10:10 | |
---|
Tarttis nyt saada ihan kunnon tabit tosta Iron Maiden Fear of the dark..Tosiaan löytäny niin monenlaisia että ei ota selvää mikkä vois olla hyvät.Ärsyttää yrittää soittaa ku ei tiedä että mistä tabista soittaa ja sitten harmittaa jos opettelee kunnolla eikä olekkaan kunnollinen tabulatuuri.. |
Nieby 28.09.2006 16:14:27 | |
---|
TEUVO, maanteiden kuningas.. vittu et kaverin kanssa saatiin nauraa ku yks mei kaveri, just alottanu kitaran soiton, otti sen toisen tyypin skitaran ja soitti Teuvoa. vähän aikaa se siinä soitteli ja sanoi: "tää kuulostaa ihan erilaiselta mun kitaralla." kysyin sitte siltä, että millos on sitä ihan uutta kitaraa viimeks viritelty ja selvisi että siitähän oli jo aikaa. saattoi nääs olla skitara useammankin sävelaskeleen verran epävireessä.. hehha. |
Novac 28.09.2006 20:08:30 | |
---|
Voisi olla jopa FAQ-ainesta tämä ketju. mikä on olutta on nyt mennyttä... |
Tietysti Pauligin 28.09.2006 20:28:32 | |
---|