zuppermuhle 02.10.2006 16:27:55 | |
---|
Ittellä sama homma. Ekan ja vikan raidan pyöräytän silloin kun levy soittimeen eksyy . Jaa. Minusta koko levy on täynnä huippubiisejä. Ehkä Piece by piece on heikoin. Mutta sekin on tarpeeksi hyvä. M.A.C.H.O #18 "AI LAID!" |
Räkkipeli 02.10.2006 16:53:04 | |
---|
Tiedätkös, joskus voi olla olemassa joku albumi joka ON niin hyvä että sitä kovin harva jaksaa dissata. Ja tiedätkös, joskus voi olla olemassa joku albumi joka ON oikeasti hyvä, mutta sitä dissataan koska kaikki muutkin dissaa! Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |
Deino 02.10.2006 16:54:15 (muokattu 02.10.2006 16:54:22) | |
---|
Kyllä se Seasonssi on Slayerin paras. Reing In Bloodia en minäkään pidä minään jumala-levynä. Hyvä levy toki kyseessä, mutta parempiakin on tehty ja helvetisti. |
Angus 02.10.2006 17:44:02 | |
---|
Mulle taas Reign In Blood on pelkkää juhlaa alusta loppuun. Levy tulee yleensä kuunneltua aina muutaman kerran putkeen kun sen soittimeen heittää ja yhdessäkään kohdassa ei tule sellaista "levyn heikoin biisi"-fiilistä, vaan levyn joka hetki on täyttä voittokulkua. Mahtava levy, ei voi muuta sanoa. |
Rotgut 02.10.2006 19:40:03 | |
---|
Mulle taas Reign In Blood on pelkkää juhlaa alusta loppuun. Levy tulee yleensä kuunneltua aina muutaman kerran putkeen kun sen soittimeen heittää ja yhdessäkään kohdassa ei tule sellaista "levyn heikoin biisi"-fiilistä, vaan levyn joka hetki on täyttä voittokulkua. Mahtava levy, ei voi muuta sanoa. Joo, Reign kuuluu just niihin levyihin missä ei yhtään täytebiisiä oo. Yleensä toi on klassikkoalbumin merkki. Noista Bostaph ajan levyistä en itekkään Diaboluksesta tai GHUA:sta pidä, mut Divine on ihan sika kova. Dittohead, Divine Intervention, Killing Fields rokkaa. |
Jööhannes 02.10.2006 20:44:48 | |
---|
Kyllä se Seasonssi on Slayerin paras. Reing In Bloodia en minäkään pidä minään jumala-levynä. Hyvä levy toki kyseessä, mutta parempiakin on tehty ja helvetisti. Meinasin laittaa jo silloin Death -topiciin, mutta nyt pitää viimeistään korjata, että se on reign, ei reing :) |
doom crew 03.10.2006 00:39:35 | |
---|
Jaa kyllähän slayer on yks parhaista bändeistä mitä maa päällään kantaa. FIRE IT UP
LET THE ENGINES ROLL |
DVD-SOITIN 03.10.2006 07:24:58 | |
---|
Täytyy kyllä sanoa että Slayer on ollut nyt kovassa noususuhdanteessa omassa kulutuksessa. Monena päivänä peräkkäin nimenomaan Slayeria lähtenyt mukaan kouluun ja muualle pyöräillessä. Pitkään oli sellainen kausi että oikein muu kuin Reign In Blood ei jaksanut innostaa. No, se nyt jaksaa innostaa aina. Eilen kuuntelin Seasons In The Abyssin läpi ja se on myös melkein yhtä tasokasta tavaraa kuin Reign. Tänään voisikin sitten ottaa South Of Heavenin käsittelyyn. |
ötzi 03.10.2006 11:14:03 | |
---|
Jaa kyllähän slayer on yks parhaista bändeistä mitä maa päällään kantaa. Asiaa Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! Kaikki ruoka ei ole perunaa, mutta kaikki peruna on ruokaa, paitsi peruna |
M!Xu 06.10.2006 21:01:13 | |
---|
Slayer, yksi lempi bändeistäni. Reing In Bloodin omistan tietysti ja Lombardo on suosikki rumpaleitani. Sama. Tajusin jotain nopeiden riffien päälle ton reininplootin jälkeen. Lombardo on jotain aivan hämmentävää! |
Guitaristi 07.10.2006 11:29:29 | |
---|
Sama. Tajusin jotain nopeiden riffien päälle ton reininplootin jälkeen. Lombardo on jotain aivan hämmentävää! Kertokaas mulle tästä Lombardosta. Itse omistan Slayeriltä Reign In Bloodin, South Of Heavenin ja Seasons In The Abyssin. Mikä tekee siitä kaverista niin palvotun? Kyllähän rässikomppi lähtee vallan nopeasti ja jalat käy nopsaan, mutta en silti ymmärrä miksi kaveri on niin hyvässä asemassa fanien keskuudessa. En ainakaan itse löydä Lombardolta ainakaan näiltä kolmelta levyltä mitään ylivoimaisen hienoja rumpukomppeja tai raitoja. Ihan peruskamaa sanoisin. Tämä ei ollut provo, haluaisin vaan mielipiteitä. Kavereilta kun kysyy asiasta niin ne on vaan "jOo hei vidu lombardo! se on niinku paras vittu!1" Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
jigsore 07.10.2006 11:37:17 | |
---|
Ääh. Ei oikein lämmitä tämä uusi levy. Mutta vanhana fanipoikana tuo tulee varmaan ostettua jossain vaiheessa, jospa se siitä avautuisi.. Toki GHUAn ohi mennään vauhdilla, mutta sehän olikin pohjanoteeraus. jo nyt on saatana |
Ben_D 07.10.2006 11:42:25 (muokattu 07.10.2006 12:13:17) | |
---|
Kertokaas mulle tästä Lombardosta. Itse omistan Slayeriltä Reign In Bloodin, South Of Heavenin ja Seasons In The Abyssin. Mikä tekee siitä kaverista niin palvotun? Kyllähän rässikomppi lähtee vallan nopeasti ja jalat käy nopsaan, mutta en silti ymmärrä miksi kaveri on niin hyvässä asemassa fanien keskuudessa. En ainakaan itse löydä Lombardolta ainakaan näiltä kolmelta levyltä mitään ylivoimaisen hienoja rumpukomppeja tai raitoja. Ihan peruskamaa sanoisin. Tämä ei ollut provo, haluaisin vaan mielipiteitä. Kavereilta kun kysyy asiasta niin ne on vaan "jOo hei vidu lombardo! se on niinku paras vittu!1" Onks rässissä olemassa jotain ylivoimaisen hienoja rumpukomppeja (paitsi rässikomppihan on aina hieno:))? Kuuntele niitä fillejä tai katsele livenä Taavi Lombardon työskentelyä. Jos haluat hienoja rumpukomppeja niin kuuntele Meshuggahia..tai noh...ei ne polyrytmit kyllä nyt niin hienoja ole...yksinkertainen on kaunista. http://www.fiercemetal.org |
Jööhannes 07.10.2006 11:50:05 | |
---|
Kertokaas mulle tästä Lombardosta. Itse omistan Slayeriltä Reign In Bloodin, South Of Heavenin ja Seasons In The Abyssin. Mikä tekee siitä kaverista niin palvotun? Kyllähän rässikomppi lähtee vallan nopeasti ja jalat käy nopsaan, mutta en silti ymmärrä miksi kaveri on niin hyvässä asemassa fanien keskuudessa. En ainakaan itse löydä Lombardolta ainakaan näiltä kolmelta levyltä mitään ylivoimaisen hienoja rumpukomppeja tai raitoja. Ihan peruskamaa sanoisin. Tämä ei ollut provo, haluaisin vaan mielipiteitä. Kavereilta kun kysyy asiasta niin ne on vaan "jOo hei vidu lombardo! se on niinku paras vittu!1" http://www.youtube.com/watch?v=cVKrYf-Td0I Tarkastas vaikka tuo. |
Guitaristi 07.10.2006 15:07:18 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=cVKrYf-Td0I Tarkastas vaikka tuo. Juu tämän olen nähnytkin. En minä siinä mitään muuta huomannut kuin että kädet ja jalat käy kiitettävällä nopeudella :) Mutta ei siinä mitään, en missään nimessä halua mitään riitaa haastaa. Onks rässissä olemassa jotain ylivoimaisen hienoja rumpukomppeja (paitsi rässikomppihan on aina hieno:))? Kuuntele niitä fillejä tai katsele livenä Taavi Lombardon työskentelyä. Jos haluat hienoja rumpukomppeja niin kuuntele Meshuggahia..tai noh...ei ne polyrytmit kyllä nyt niin hienoja ole...yksinkertainen on kaunista. Marraskuussa nähdään sitten livenä... Kyllä kun jotain livetallenteita on katsonut niin kyllähän soitto aika kellontarkkaa on, ei siinä mitään. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
Deino 07.10.2006 15:11:49 | |
---|
|
Guitaristi 07.10.2006 15:16:22 | |
---|
Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
WinterMad 07.10.2006 15:39:24 | |
---|
"menin yhteen mussalolaiseen musaliikkeeseen nii myyjä vitu heitti mua tikalla jalkaan ja sano homoksi vaikka oon hetero!! Olin sitte ostamassa plekua nii se toine myyjä sano että mee vittuu saatana homo tai ammun sua singolla päähän vittu!! -Vasara |
"There are lots of guitar players out there who play super fast and super well-but Theyre also super lame. Like Dream Theater"-A.Laiho |
Bacchus 07.10.2006 16:22:04 | |
---|
Nykystandardeilla tuo on hidasta. http://www.youtube.com/watch?v=voe2J_xpQg4 Joopa joo ja lässyn lässyn. Lombardo vetää miehekkäästi ja tyylitajuisesti. Roddy hiplailee ja vetäsee sen saman fillin muutaman sekunnin välein. "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |